Klagetråden

Fortalte bestevenninnen min om graviditeten på lørdag. Kjøpte blomster, favorittsjokoladen og favoritt popkornet til henne og la det utenfor døra. For hun ville virkelig ikke at jeg skulle komme inn, hu sa "orker ikke besøk eller noe, er helt ødelagt". Så jeg sa at jeg bare la gave til henne på trappa.
Så fikk jeg melding 2 minutter etter jeg hadde lagt det på trappa, at hun takket osv.
Og så skrev jeg "jeg hadde egentlig tenkt å gi deg dette, og fortelle deg at jeg er gravid, men det får vi bare ta en annen dag ;)".
Så ble hun fornærmet for at jeg ikke kom inn for å fortelle det.......... Og at jeg var teit som skrev det på melding.
Nå har hun visst det siden lørdag, altså 4 dager, INGEN spm om hvordan det går eller noe :sad015
Sendte henne en snap idag, hvor jeg sa at jeg var sliten, men glad for å få noen minutter inne i bhg alene for å vaske og rydde før jeg skulle ut på senvakt igjen. Og fikk bare til svar at hun hadde det så fælt fordi hun og barna er syke.......
Ikke en dritt! Blir så sykt skuffet og lei meg for at det har vært NULL spm, brydd seg NULL, INGEN ting :sad015:sad015

Dere er liksom alt jeg har, begrenset hvor mye jeg kan sladre med mannen min liksom :dead:
Oi! Jeg hadde ikke godtatt å bli behandlet sånn av en bestevenn. Men, kjenner null til historien deres og håper hun strever med noe svært. (Grunn for oppførsel).
Også håper jeg selvfølgelig det ordner seg!

Sykt irriterende at klinikken jeg bestilte ultralyd hos mener jeg bør vente en uke, til 7+3 :BangHead virker som en evighet å vente en ekstra uke :hungover::sad015

Må klage over at jeg er helt sinnsykt kvalm i dag, klarte ikke spise før kl.11.30 ca.. :confused: I tillegg så kom mannen hjem kl.13 og jeg begynte å kjøre til et jobbintervju jeg hadde kl.14.. tror dere ikke at jeg PUNKTERTE typ 5 minutter hjemmefra? Så nå sitter jeg i bilen, ventet i over 1 time på bergingsbil :arghh: Sikkert ikke meningen at jeg skal ha den jobben :hilarious:

Må klage over at jeg er helt sinnsykt kvalm i dag, klarte ikke spise før kl.11.30 ca.. :confused: I tillegg så kom mannen hjem kl.13 og jeg begynte å kjøre til et jobbintervju jeg hadde kl.14.. tror dere ikke at jeg PUNKTERTE typ 5 minutter hjemmefra? Så nå sitter jeg i bilen, ventet i over 1 time på bergingsbil :arghh: Sikkert ikke meningen at jeg skal ha den jobben :hilarious:
Altså det kaller jeg en dårlig dag :oops: Håper de gir deg en ny sjanse! Noen ting er jo helt utenfor ens kontroll og kan skje hvem som helst:Heartpink

Altså det kaller jeg en dårlig dag :oops: Håper de gir deg en ny sjanse! Noen ting er jo helt utenfor ens kontroll og kan skje hvem som helst:Heartpink
Ja, jeg skal dit kl.09 i morgen. Håper bare vi får nytt dekk på teslaen i dag :smiley-ashamed004 Verkstedet stenger selvfølgelig kl.16 :happy090

Kastet opp fire ganger i dag :sorry: Fått resept på sånn kvalmemedisin fra legen så skal hente den på apoteket nå. Håper det hjelper. Synes det er litt tidlig å være så kvalm, er bare 5+6.

Kastet opp fire ganger i dag :sorry: Fått resept på sånn kvalmemedisin fra legen så skal hente den på apoteket nå. Håper det hjelper. Synes det er litt tidlig å være så kvalm, er bare 5+6.
Ååh, føler sånn med deg! Det er ikke noe godt :confused: Håper det hjelper :Heartred

Svaret på hcg prøven jeg tok i går formiddag har enda ikke komt.. trodde det skulle komme dagen etter. :happy090

Svaret på hcg prøven jeg tok i går formiddag har enda ikke komt.. trodde det skulle komme dagen etter. :happy090
Her fikk jeg det samme dag på tirsdag, venter ennå på den jeg tok i dag. Bruker jo å være klart dagen etter iallfall. Kanskje du må sende en melding på legen din? :happy:

Her fikk jeg det samme dag på tirsdag, venter ennå på den jeg tok i dag. Bruker jo å være klart dagen etter iallfall. Kanskje du må sende en melding på legen din? :happy:
Jeg har skrevet, og han hadde ikke fått i svaret kl 15 i dag. Syntes det var veldig rart. Og jeg er så dårlig på å vente, veldig spendt på svaret..

Jeg har skrevet, og han hadde ikke fått i svaret kl 15 i dag. Syntes det var veldig rart. Og jeg er så dårlig på å vente, veldig spendt på svaret..
Ååhh! Sånn ja! Jeg er veldig dårlig på det selv.. synes legen min kan sende meg svaret nå, for sist så kom det samme dag :smiley-ashamed004

Høres ut som at hun ikke har det så bra selv, og da er det ikke alltid så lett å være tilstede for andre. Kanskje du kan spørre henne om det er noe hun trenger? Eller bare si at du er der for henne, og at hun kan ta kontakt når hun selv er klar?

Forstår at du håpet på positiv respons, og at hun ville gledet seg på dine vegne - noe hun sikkert også gjør! Men, helt ærlig tror jeg hun trenger litt tid for seg selv slik du beskriver situasjonen.

Så er i hvert fall vi på forumet her, og gleder oss på hverandres vegne :Heartred
Forstår du blir skuffet, men ut i fra det du har fortalt tidligere så har hun nok mye å styre med selv om dagen. Hun kommer nok tilbake til deg, bare gi henne litt tid :Heartred

Vi blir mye mer følsomme når vi er gravide, trust me, det vet jeg alt om. Jeg ble skikkelig skuffa over søstra mi (den eneste søstra jeg har). Som lagde babyshower til meg på bursdagen sin (som jeg sa jeg ikke ville), var ikke tilstede under showeren fordi hun sto og ordna seg for hun skulle ut å feire. Drakk alkohol og prata i tlf med venninna si. Jaga oss ut av huset hennes før kl.19 for da skulle hun ha andre gjester som skulle ut å drikke og feire med henne. Så den skuffa følelsen, den er veldig lett å kjenne på når man er gravid. Av og til så må man bare ta ett skritt tilbake og tenke litt på seg selv og også positivt :Heartred

Vi er her da, sammen med deg og heier på deg og lille spira :Heartred

Neida, altså hun har det skikkelig dritt! Men det er så sykt vanskelig for meg å håndtere også. For hver eneste melding og snap som blir sendt, er hvor fælt hun har det. Og nå har jeg på en måte dillet og dullet med henne i halvannen mnd.
Burde kanskje ikke forvente mer. Men, årh, det er så vanskelig! For jeg spør henne sikkert 2 ganger i uka om vi skal gjøre noe, flere ganger i uka om hun trenger noe og om det er noe jeg kan gjøre.
Men nei, hun vil ikke gjøre noe, hun trenger bare mannen sin og hun vil ikke at jeg skal gjøre noe, for det burde mannen gjøre :dead:

Håper hun "tar seg litt sammen" snart, for hun kan virkelig ikke ligge i grusen lengre. Men når jeg da ikke kan hjelpe på noe vis, vet jeg liksom ikke hva jeg skal gjøre heller :sad015

Vil jo bare at hun skal ha det bra!

Oi! Jeg hadde ikke godtatt å bli behandlet sånn av en bestevenn. Men, kjenner null til historien deres og håper hun strever med noe svært. (Grunn for oppførsel).
Også håper jeg selvfølgelig det ordner seg!
Mannen hennes har sagt at han vil skilles. Og hun er ganske ubrukelig uten mannen sin.
Så ja, hun strever med noe svært!
Men har dillet, dallet og dullet med henne i halvannen måned, og alt hun klarer er å klage.
Og ja! Jeg skjønner henne veldig godt!! Det må være helt jævlig!
Men veldig kjipt når jeg ikke kan gjøre noe heller :sad015

Mannen hennes har sagt at han vil skilles. Og hun er ganske ubrukelig uten mannen sin.
Så ja, hun strever med noe svært!
Men har dillet, dallet og dullet med henne i halvannen måned, og alt hun klarer er å klage.
Og ja! Jeg skjønner henne veldig godt!! Det må være helt jævlig!
Men veldig kjipt når jeg ikke kan gjøre noe heller :sad015
Det blir enda en oi herrifra! Oi!!
Ja, nei, da skjønner jeg henne godt. Håper det ordner seg med tiden! Men det må være helt jævlig.. du får hjelpe henne å finne sin indre kriger! Ære være alle alenemødre!
Men vi er her da om det hjelper for deg! :Heartred

Jeg har snust i mange mange år. Jeg klarte ikke slutte helt når jeg gikk gravid sist, og jeg skammer meg sånn over det.. denne gangen så har jeg kjøpt flere varianter med nikotinfri med forskjellige smaker. Men jeg blir så innmari sint! Så sint at jeg vet ikke hvor jeg skal snu meg.. det er så slitsomt og vanskelig :bag: Spesielt nå når jeg er syk, så får jeg ikke trent eller gått turer eller noe for å få utløp for sinnet i meg. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å slutte med nikotin når jeg blir så sint :banghead: Er det noen som har tips?

Jeg har snust i mange mange år. Jeg klarte ikke slutte helt når jeg gikk gravid sist, og jeg skammer meg sånn over det.. denne gangen så har jeg kjøpt flere varianter med nikotinfri med forskjellige smaker. Men jeg blir så innmari sint! Så sint at jeg vet ikke hvor jeg skal snu meg.. det er så slitsomt og vanskelig :bag: Spesielt nå når jeg er syk, så får jeg ikke trent eller gått turer eller noe for å få utløp for sinnet i meg. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å slutte med nikotin når jeg blir så sint :banghead: Er det noen som har tips?
Jeg forsøkte å slutte å vape da vi bestemte oss for å prøve å bli gravid. Var litt og frem og tilbake, men klarte å slutte 100% i løpet av noen uker.
I starten var det vanskelig og måtte spise noe hver gang jeg fikk lyst å vape. Så det ble perioder med mye snop for å distrahere meg selv. Det var mer det å ha noe å putte i munnen hver gang jeg tenkte på nikotin.
Dette funket hos meg, ettersom suget avtok etterhvert. Det hjalp også at samboeren sluttet å vape når vi fant ut at jeg var gravid. Nå er han gått over til snus istede, noe som ikke frister meg, så da er det enklere!

Jeg forsøkte å slutte å vape da vi bestemte oss for å prøve å bli gravid. Var litt og frem og tilbake, men klarte å slutte 100% i løpet av noen uker.
I starten var det vanskelig og måtte spise noe hver gang jeg fikk lyst å vape. Så det ble perioder med mye snop for å distrahere meg selv. Det var mer det å ha noe å putte i munnen hver gang jeg tenkte på nikotin.
Dette funket hos meg, ettersom suget avtok etterhvert. Det hjalp også at samboeren sluttet å vape når vi fant ut at jeg var gravid. Nå er han gått over til snus istede, noe som ikke frister meg, så da er det enklere!
Samboeren min skal også slutte å snuse. Så det tror jeg hjelper litt, men skjønner ikke at jeg blir så sint av å ikke få nikotin. :/ Bra du klarte det :Heartred

Er absolutt takknemlig for å ha fått en sjanse til i dette dramatiske svangerskapet, men ventetiden er veldig veldig dritt. Fravær av smerter over helga garanterer jo ikke at det fortsatt er liv på mandag… Med så mange odds i mot, er det ikke så lett å ikke bekymre seg og «leve normalt» :shy:

Back
Topp