Klagetråden

Er sååå kvalm! 7+2..xonovea har en del effekt, men dager hvor kvalmen allikevel trenger igjennom. Tiden går fryktelig sakte når alt man klarer er å ligge i senga :-(

Uff så kjedelig! Håper dere blir fort friske :Heartred
Jeg har vært pottetett, feber og hoste siden søndag forrige uke, men føler meg bedre nå. Har blitt nedringt av omsorgssenteret om å ta vakter. Så må vel ta noen denne uken, selv om jeg ikke har så lyst..
Takk snille du :Heartred jobb frister ikke så mye her heller :rolleyes:

Kanskje en rar ting å klage over, men jeg har gått ned 2 kg og jeg har ikke begynt å kaste opp en gang enda. Egentlig så burde jeg jo holde på reservene jeg har for når det kommer.
Influensaen og graviditeten har tatt matlysten min, men jeg er alltid sulten.

Er så utrolig kjedelig den tiden mellom hver UL! Skulle ønske jeg hadde et apparat hjemme, har faktisk drømt om det flere ganger :hilarious:

Var på første UL 6+1, nå skal jeg på ny UL neste uke (fredag), og det føles ut som en evighet til akkurat nå. Vil så gjerne se den bevege seg! Like magisk hver gang.

Noen andre som har tatt Afipran? Jeg blir så sinnsykt svimmel og trøtt av den.. klarer jo ingenting etter å ha tatt en slik tablett :bag:

Jeg er sååå kvalm om dagen. Dere andre som er kvalme er dere på jobb eller er dere sykemeldt/tatt sykedager? Jeg er på jobb men klarer jo ikke å faktisk jobbe. Springer på do ved jevne mellomrom for å brekke meg. Tar dere noe for kvalmen ?

Jeg er sååå kvalm om dagen. Dere andre som er kvalme er dere på jobb eller er dere sykemeldt/tatt sykedager? Jeg er på jobb men klarer jo ikke å faktisk jobbe. Springer på do ved jevne mellomrom for å brekke meg. Tar dere noe for kvalmen ?
Fikk resept på Xonvea, da det stod mellom det eller å bli sykemeldt. Vil ikke bli sykemeldt så tidlig i svangerskapet, så er glad Xonvea har fungert for min del. :happy:

Er så utrolig kjedelig den tiden mellom hver UL! Skulle ønske jeg hadde et apparat hjemme, har faktisk drømt om det flere ganger :hilarious:

Var på første UL 6+1, nå skal jeg på ny UL neste uke (fredag), og det føles ut som en evighet til akkurat nå. Vil så gjerne se den bevege seg! Like magisk hver gang.
jeg skal også neste fredag. men jeg KLARTE ikke vente, så har bestilt til nå på lørdag også.. håpløs :nailbiting: :dead:

Såå kvalm her også! Jeg bruker egenmeldinger denne uka. Har vært hjemme siden mandag pga begynte å spy. Så har gitt beskjed om at jeg mest sannsynlig er borte t.o.m mandag neste uke (har 8 dager egenmeld) Så kommer jeg til å kontakte lege fredag for å få time til evt sykemelding/medisiner en dag i neste uke.

Jeg har fått CARIBAN. Funker for meg, men jeg trenger mye søvn også for å ikke bli kvalm..

Må klage litt. Fikk brev fra sykehuset at de ikke kunne gi meg time til OTUL nå, men innen 26.03. 27.03 er jeg akkurat 13 uker. De har vurdert at jeg har rett til nødvendig helsehjelp (herrrrreeeguud for noe standard svada helse norge har i brevene sine..), regner liksom med at nå får jeg ikke time til OTUL før 26.03 :shifty: så kjente jeg ble litt irritert. Er jo ikke stresset over noe, tror alt kommer til å gå bra, men likevel irriterende svar å få.

Tredje dag hjemme fra jobb med vanskeligheter for å bevege seg. Har rundet 1 sesong med Prison Break og spist opp halve kjøleskapet :bag:
Ser ikke ut til at ryggen skal bedre seg med det første. Idag er det verre enn i går :banghead:

Jeg er i IVF-behandling, og skulle hatt termin ca 27.10.25. Etter innsett har alt vært som det skulle, og mens er ikke kommet og long overdue. Allikevel negativ test i dag, så da hopper jeg ut av oktober-gruppa enn så lenge:crybaby2må snakke med klinikken om veien videre og hva i alle dager som skjer.

Jeg er i IVF-behandling, og skulle hatt termin ca 27.10.25. Etter innsett har alt vært som det skulle, og mens er ikke kommet og long overdue. Allikevel negativ test i dag, så da hopper jeg ut av oktober-gruppa enn så lenge:crybaby2må snakke med klinikken om veien videre og hva i alle dager som skjer.
Blæ så teit kropp da. Ikke mensen, men ikke positiv test heller. Får
Håper du er en av de som får lite hcg i urinen.

Blæ så teit kropp da. Ikke mensen, men ikke positiv test heller. Får
Håper du er en av de som får lite hcg i urinen.
Tviler på at det gikk siden det er 21 dpo i dag. Vi må bare starte på nytt..

I går var jeg så fin i formen, utenom tett i nesa/bihulene, var lite kvalm og hadde det ganske fint. La meg og våknet med sårt og hovent svelg, er så kvalm som aldri før og har så sinnsykt mye halsbrann.. fy søren altså! Kjenner jeg blir sååå irritert :shifty: Kan man ikke bare bli frisk snart liksom..

Back
Topp