Oi! Jeg hadde ikke godtatt å bli behandlet sånn av en bestevenn. Men, kjenner null til historien deres og håper hun strever med noe svært. (Grunn for oppførsel).Fortalte bestevenninnen min om graviditeten på lørdag. Kjøpte blomster, favorittsjokoladen og favoritt popkornet til henne og la det utenfor døra. For hun ville virkelig ikke at jeg skulle komme inn, hu sa "orker ikke besøk eller noe, er helt ødelagt". Så jeg sa at jeg bare la gave til henne på trappa.
Så fikk jeg melding 2 minutter etter jeg hadde lagt det på trappa, at hun takket osv.
Og så skrev jeg "jeg hadde egentlig tenkt å gi deg dette, og fortelle deg at jeg er gravid, men det får vi bare ta en annen dag".
Så ble hun fornærmet for at jeg ikke kom inn for å fortelle det.......... Og at jeg var teit som skrev det på melding.
Nå har hun visst det siden lørdag, altså 4 dager, INGEN spm om hvordan det går eller noe
Sendte henne en snap idag, hvor jeg sa at jeg var sliten, men glad for å få noen minutter inne i bhg alene for å vaske og rydde før jeg skulle ut på senvakt igjen. Og fikk bare til svar at hun hadde det så fælt fordi hun og barna er syke.......
Ikke en dritt! Blir så sykt skuffet og lei meg for at det har vært NULL spm, brydd seg NULL, INGEN ting
Dere er liksom alt jeg har, begrenset hvor mye jeg kan sladre med mannen min liksom![]()
Også håper jeg selvfølgelig det ordner seg!

virker som en evighet å vente en ekstra uke 
Sikkert ikke meningen at jeg skal ha den jobben 

Verkstedet stenger selvfølgelig kl.16 
Fått resept på sånn kvalmemedisin fra legen så skal hente den på apoteket nå. Håper det hjelper. Synes det er litt tidlig å være så kvalm, er bare 5+6.

Spesielt nå når jeg er syk, så får jeg ikke trent eller gått turer eller noe for å få utløp for sinnet i meg. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å slutte med nikotin når jeg blir så sint
Er det noen som har tips?