Ja, jeg har vel allerede gitt beskjed om at jeg vil vite planen for neste syklus når jeg melder negativ test i morgen. Og kommer til å stille spørsmål dersom akkurat samme opplegg blir server. Men tror de begynner å bli vant til at jeg spør og graver og vil vite rasjonalet bak de ulike avgjørelsene som tas. Bruker alltid å først si: jeg vet sykepleiere er slitsomme pasienter, men…. Har liksom unnskyldt meg selv litt på forhåndDet ville jeg utfordret på i så fall! Altså, kan være at det er riktig med samme opplegg- men det er alltid fint å få dem til å begrunne det. Da vet du at det er noe de har tenkt igjennom![]()
spent på hva de sier hvertfall.Sikkert lurt å prøve å sone litt ut, fra dpo-land. Men ikke særlig lett

krysser fingrene for deg
Så meldte klinikken men har ikke fått noe svar, skal purre på igjen i morgen tidlig for å høre plan videre. Da blir det dag 3 og hvis jeg skal gjøre likt som sist skal jeg ta letrozol da. Håper de har svar klart i morgen og at jeg får gå rett på nytt fryseforsøk nå i februar

pr i dag tar jeg ubiquinol, myo + d chiro inositol, B12, folat, jod, sink, magnesium, vitamin c,d og e og probiotika. Er det noe annet du vet om som kunne blandes i miksen, så la meg gjerne få vite det