Oss testetøser imellom

Siden toppen var tidligere idag, var det eggløsning der og da? Eller er det innen 24 timer?
La inn aksjer i ettermiddag. Er det vits å legge inn flere aksjer i dag eller i morgen?
Burde jeg teste mer?

Vedlegg

• Screenshot_20250111-192818.png
    Screenshot_20250111-192818.png
    359 KB · Visninger: 62
Sååå spent på om dette er liv laga :nailbiting: o_O

Vedlegg

• IMG_6338.jpeg
    IMG_6338.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 139
Siden toppen var tidligere idag, var det eggløsning der og da? Eller er det innen 24 timer?
La inn aksjer i ettermiddag. Er det vits å legge inn flere aksjer i dag eller i morgen?
Burde jeg teste mer?
Eggløsning skjer mellom 12-48 timer etter positiv test. Så lenge du har fått med at testen synker, trenger du ikke teste mer :happy:

Ville hatt samleie samme dag du får topp, det er viktigere enn å ha det på selve eggløsningsdagen.

Eggløsning skjer mellom 12-48 timer etter positiv test. Så lenge du har fått med at testen synker, trenger du ikke teste mer :happy:

Ville hatt samleie samme dag du får topp, det er viktigere enn å ha det på selve eggløsningsdagen.
Så siden toppen var i dag, så er det sjans liksom?
Eggløsning i morgen da kanskje?

Jeg kan utrolig lite om syklusen min har jeg funnet ut! :facepalm:

Så siden toppen var i dag, så er det sjans liksom?
Eggløsning i morgen da kanskje?

Jeg kan utrolig lite om syklusen min har jeg funnet ut! :facepalm:
Ja, vil tippe eggløsningen din kom i løpet av natta/formiddag. Kanskje du kjenner noe annerlede i dag? (sånn i ledd om å bli kjent med kroppen). For min del kan det være bare trykk følelse i ryggen f.eks, sidene, ikke nødvendigvis eggstokkområdet. Og så slipper det når egget slippes, om du skjønner.

Jeg har så lenge jeg kan huske hatt uregelmessig syklus, men etter siste fødsel (2023) har den vært på rundt 34 dager. I dag er jeg på dag 40, trodde egentlig EL hadde vært for lengst. Men denne fine fikk jeg i dag :D

IMG_3182.jpeg

Veldig rart at testene dine øker i styrke hvis du ikke er gravid? Ingen mulighet til å henvises til ny ultralyd? For en reise du har hatt den siste måneden :bag:
Skal til kontroll i løpet av måneden, men begynte å blø i dag så dette blir den tredje kjemiske på tre måneder. Skjønner at det er pga eggkvalitet, men virker så urettferdig og rart at det skjer igjen og igjen når andre over 40 lykkes selv med dårligere verdier enn meg.
Positiv test selv etter blødningen startet, men streken er tynnere enn de tidligere.

Vedlegg

• IMG_5781.jpeg
    IMG_5781.jpeg
    537,9 KB · Visninger: 94
Er dette skygge? Ser den i virkeligheten men vanskelig å få vist det på bildet. Jeg rakk ikke ta bilde før tiden var gått ut. Make sure test på morgenurin.
IMG_1294.jpeg
IMG_1295.jpeg

Har skrudd opp maks lysstyrke på skjermen min, ser også irl. Meeen sikkert bare jeg som har streksyn :hilarious:
Jeg synes jeg ser!
Hvilken batch er det? Make sure er generelt ikke kjent for skygger, men visstnok er batch som slutter på lot-nr 32 ganske dårlig!

Hva tror dere om denne? RFSU tidlig. Vet de kan gi skyggestreker.. 9 dpo (tror jeg) i dag. Om det er skygge strek - vil den forsvinne når testen er tørr?

Vedlegg

• IMG_4969.jpeg
    IMG_4969.jpeg
    368,6 KB · Visninger: 50
Jeg synes jeg ser!
Hvilken batch er det? Make sure er generelt ikke kjent for skygger, men visstnok er batch som slutter på lot-nr 32 ganske dårlig!
Lot som slutter på 61 :happy: Enten kommer mens eller så kommer det tydelig strek om noen dager. Får vel bare vente å se :smiley-ashamed004

Lot som slutter på 61 :happy: Enten kommer mens eller så kommer det tydelig strek om noen dager. Får vel bare vente å se :smiley-ashamed004
Hvor mange DPO er du?
Jeg hadde testa på hver minste urindråpe etter den testen der, haha! :hilarious: Håper den utvikler seg :smiley-angelic001

Hvor mange DPO er du?
Jeg hadde testa på hver minste urindråpe etter den testen der, haha! :hilarious: Håper den utvikler seg :smiley-angelic001
Jeg tror 9, men kan være 8. Akkurat der er jeg litt usikker. Men rundt der hahah :hilarious: Sist gang kom ikke det tydelig strek før ettermiddag/kveld.

Back
Topp