Skravletråd for oss prøvere!

Også får man ikke opp i de gamle gruppene . Jeg har også april09 og oktoberjentene2010 . De er for gamle til å komme med .
Åja, ok! Det er jo litt dumt, men skjønner det fra den tekniske siden :smiley-ashamed004

Åja, ok! Det er jo litt dumt, men skjønner det fra den tekniske siden :smiley-ashamed004
Ja , men nå synes jeg det har hvert små dårlig med den tekniske delene her i alle år . Tenker at de burde klart å få til å bruke smily fra mobilen og ikke fra den der oppi linja . Så utrolig tungvint og derfor er det mange som dropper smily .

Men så klarer man liksom å karve seg gjennom de periodene man er her før man går over i Facebook gruppene haha

Ja , men nå synes jeg det har hvert små dårlig med den tekniske delene her i alle år . Tenker at de burde klart å få til å bruke smily fra mobilen og ikke fra den der oppi linja . Så utrolig tungvint og derfor er det mange som dropper smily .

Men så klarer man liksom å karve seg gjennom de periodene man er her før man går over i Facebook gruppene haha
Jepp, dette stedet er skikkelig old school :hilarious: Det kom jo nytt design for et par år siden, men tror de bare la til smileyer, uten å oppdatere hele det systemet? Det er jo faen smileyer som er identisk til se som var på MSN Messenger :laughing005 Jeg har blitt vant til dem og funnet meg noen favoritter, men det er sykt mye tull å bla igjennom.

Men stedet har sin sjarm, og jeg elsker miljøet her inne, pluss at man er anonym, så man kan snakke om alle de ekle detaljene :wtf: Jeg sitter ikke og snakker om teksturen på utfloden min til venninner, men til dere her inne.. her blir alle oppdatert til enhver tid :laughing001

Jepp, dette stedet er skikkelig old school :hilarious: Det kom jo nytt design for et par år siden, men tror de bare la til smileyer, uten å oppdatere hele det systemet? Det er jo faen smileyer som er identisk til se som var på MSN Messenger :laughing005 Jeg har blitt vant til dem og funnet meg noen favoritter, men det er sykt mye tull å bla igjennom.

Men stedet har sin sjarm, og jeg elsker miljøet her inne, pluss at man er anonym, så man kan snakke om alle de ekle detaljene :wtf: Jeg sitter ikke og snakker om teksturen på utfloden min til venninner, men til dere her inne.. her blir alle oppdatert til enhver tid :laughing001
Ja, det er sant . Hvert veldig mye man kan dele her uten å måtte grave seg ned etterpå :laughing001 Og det er så digg å kunne berolige nye som ønsker å dele ting . Det er bare å dele og jeg synes det er fint å kunne se bilder av diverse ymse kroppsvæsker :cool05:laughing001har lært mye av det hehe

Jeg var (er?) med i skjult gruppe for termingruppene. Men forstår likevel ikke hvordan jeg får det opp..

Og, jeg får ikke lengre lagt inn smileyer, bilder, fet skrift og lignende..
Noen som vet hvordan jeg får ordnet det? Sikkert ikke riktig sted å spørre men..
Hei! Jeg husker deg fra desember 2022 gruppa :) du kan jo skrive noe der inne, kanskje noen ser?

God morgen! Jeg bumper denne opp, for jeg kjeder meg :hilarious:

Hvilke planer har folk for sommeren da, foruten å bli gravid? :hilarious:

Vi skal til Lillehammer og Hunderfossen, så en tur på hytta i Sverige Så håper vi på noen dagsturer til svenskekysten i tillegg til det. Hva med deg? :joyful:

Herlig med hytte og da ❤️
Vi har en million prosjekter hjemme egentlig, så vet ikke hvor mye vi får dratt rundt. Planen var å kjøre litt rundt i Europa (type, dk, Tyskland, etc), men tipper det kun blir litt Sverigetur og så jobb.. og styre hjemme.

Herlig med hytte og da ❤️
Vi har en million prosjekter hjemme egentlig, så vet ikke hvor mye vi får dratt rundt. Planen var å kjøre litt rundt i Europa (type, dk, Tyskland, etc), men tipper det kun blir litt Sverigetur og så jobb.. og styre hjemme.
Det høres jo også veldig deilig ut da! Mange fine steder i Europa også :joyful:

Det høres jo også veldig deilig ut da! Mange fine steder i Europa også :joyful:
Ja, men vet ikke hvor god tid vi får til det, haha.. som regel tar alt lengre tid enn man tror, også.. ja. Jeg vil HELLER at taket blir ferdig, liksom. :p

Ja, men vet ikke hvor god tid vi får til det, haha.. som regel tar alt lengre tid enn man tror, også.. ja. Jeg vil HELLER at taket blir ferdig, liksom. :p
Ja, det er sant! Også er det så deilig når det er gjort, for da slipper man å tenkte på det på en god del år :hilarious: Vi også fiksa taket for 3 år siden. Nå er vi litt i prosessen med å gjøre ting inne, men vi klarer ikke helt bestemme oss for hva. Er ikke sånn at ting MÅ gjøres ennå, men vi vil endre litt farger bl.a.

Ja, det er sant! Også er det så deilig når det er gjort, for da slipper man å tenkte på det på en god del år :hilarious: Vi også fiksa taket for 3 år siden. Nå er vi litt i prosessen med å gjøre ting inne, men vi klarer ikke helt bestemme oss for hva. Er ikke sånn at ting MÅ gjøres ennå, men vi vil endre litt farger bl.a.
Ja, akkurat nå så er det både lekkasje og fallende taksteiner, så i mine øyne er det litt kritisk å få gjort før vinteren igjen!

God morgen! Jeg bumper denne opp, for jeg kjeder meg :hilarious:

Hvilke planer har folk for sommeren da, foruten å bli gravid? :hilarious:
Dyreparken! :smiley-bounce016 Jeg tror jeg gleder meg mest av alle, men vi skal ha fem dager og fire netter i Dyreparken i neste uke! Jeg gleder meg så sjukt at jeg drømmer om det om natta :excited001

Også skal vi på fjelltur med gode venner, til Bjørneparken, på camping og en aldri så liten harrytur til Sverige. Det er i alle fall planene så langt, så får vi se om ikke vi fyller på med enda litt til underveis :dance008

Dyreparken! :smiley-bounce016 Jeg tror jeg gleder meg mest av alle, men vi skal ha fem dager og fire netter i Dyreparken i neste uke! Jeg gleder meg så sjukt at jeg drømmer om det om natta :excited001

Også skal vi på fjelltur med gode venner, til Bjørneparken, på camping og en aldri så liten harrytur til Sverige. Det er i alle fall planene så langt, så får vi se om ikke vi fyller på med enda litt til underveis :dance008
Vi skal til Dyreparken om 1 mnds tid, gleder meg jeg også! Bare én dag da, svigermor bor 1,5 time unna, vi er hos henne ca. hele ferien vår :happy: Vi var der i fjor også og koste oss mye, men tror det blir enda bedre i år, nå som datteren vår kjenner til Hakkebakkeskogen og mange dyr :D Hun har fått se noen episoder av Dyrepasserne, hun elsker det!

Mens vi er der nede blir det også sleksstevne med svigermor sin slekt (sist gang det var ble jeg gravid rett etter, så morsomt at jeg er gravid nå), og en liten privat festival :happy:
Også gleder jeg meg til å bade og bare slappe av og skape minner generelt :D

Skal ta privat TUL rett før vi drar, må bare overleve til da, så skal det gå fint, og etter ferien begynner alle kontrollene i det offentlige :joyful:

Back
Topp