Kanskje en annen termingruppe? Mange som har detNei, jeg var sikker på at noen laget en egen tråd til å kun poste bilder fra ultralyd! Også skrev noen at det var god idé med egen tråd til det og sånnSkjønner ikke hvor jeg har det fra da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje en annen termingruppe? Mange som har detNei, jeg var sikker på at noen laget en egen tråd til å kun poste bilder fra ultralyd! Også skrev noen at det var god idé med egen tråd til det og sånnSkjønner ikke hvor jeg har det fra da!
Du kan jo lage en tråd her ogKanskje en annen termingruppe? Mange som har det![]()

Jo, jeg lagde det! Men den ble sletta av admin på babyverden grunnet at jeg glemte å klippe vekk personlig informasjon i mitt bilde som fødselsdato og namnHadde vi ikke en tråd her hvor man kunne poste ultralydbilder? Eller har jeg drømt?!
Går litt fort i svingene av og tilDa gir alt mening!!!!Jo, jeg lagde det! Men den ble sletta av admin på babyverden grunnet at jeg glemte å klippe vekk personlig informasjon i mitt bilde som fødselsdato og namnGår litt fort i svingene av og til

Skjønner ikke hvordan jeg har kommet så langt på vei uten å legge merke til noe, særlig når jeg er andregangsfødende! Samtidig er det sykt digg å være over halvveis til OTUL og slippe å kjenne på at dagene snegler av gårde de første ukene av svangerskapet.
Ja, da er du heldig! Jeg er 6+2 i dag, og synes de siste ukene har gått veeldig sakte.Ligger her våken og syns det er helt surrealistisk at jeg plutselig er i termingruppa for august, når jeg tok første positiv test i GÅR og er allerede 6+3 i dagSkjønner ikke hvordan jeg har kommet så langt på vei uten å legge merke til noe, særlig når jeg er andregangsfødende! Samtidig er det sykt digg å være over halvveis til OTUL og slippe å kjenne på at dagene snegler av gårde de første ukene av svangerskapet.
Gleder meg masse til å bli kjent med dere alle, og til at skjult forum blir åpnet opp![]()
Jaa, føler med deg! Vet hvor sakte dagene går i dpo-land, og når testene begynner å vise positive så føles timene ut som dager… helt håpløstJa, da er du heldig! Jeg er 6+2 i dag, og synes de siste ukene har gått veeldig sakte.
Har den enda liggende fra de to første graviditeteneWow imponerende at du klarte det! Gyn tar jo innvendig til minimum 12 uker7+4 i dag og tenker å ringe lege/jm i neste uke for å få henvisning til OTUL. Det blir vel ikke før slutten av januar, er rundt 12 uker da. Ingen mulighet til å ta privat ul her jeg bor. Men fant et innlegg fra forrige gang jeg var gravid og da hadde jeg klart å finne baby med doppler hjemme i uke 8+4! Spørs om ikke jeg må teste den i neste ukeHar den enda liggende fra de to første graviditetene
kjente du bare rundt nederst på magen?Ja ble imponert selv og trodde ikke det skulle gå. Var andregangs og livmor kom tidlig opp over skambenet så husker at jeg vippa doppleren mot toppen av livmor og leita leeeenge. Visste at det var min egen hjertelyd jeg hørte hele tiden, for pulsen til baby høres ut som et lite tog. Og plutselig i noen sekunder hørte jeg det lille «toget»Wow imponerende at du klarte det! Gyn tar jo innvendig til minimum 12 ukerkjente du bare rundt nederst på magen?
Fant ikke hjertelyden igjen på flere dager eller en uke, da det sikkert var veldig mye flaks at jeg fant den da så tidligVelkommenLigger her våken og syns det er helt surrealistisk at jeg plutselig er i termingruppa for august, når jeg tok første positiv test i GÅR og er allerede 6+3 i dagSkjønner ikke hvordan jeg har kommet så langt på vei uten å legge merke til noe, særlig når jeg er andregangsfødende! Samtidig er det sykt digg å være over halvveis til OTUL og slippe å kjenne på at dagene snegler av gårde de første ukene av svangerskapet.
Gleder meg masse til å bli kjent med dere alle, og til at skjult forum blir åpnet opp![]()
Tusen takk!VelkommenMå være utrolig deilig å komme seg så langt uten å vite noe, da tiden går fortere på den måten
Jeg har lite plager sånn sett, har ømme nipler, og blir brått kvalm som varer i noen sekunder, men så går det over! Kjenner en del «riving» og murringer i magen, men ellers går alt fint. Å på den måten går jo tiden fortere enn om man skulle vært kvalm og kastet opp hver dag! Jeg var på TUL da jeg var 6+3, og fikk da se hjerteslag
Absolutt en spennende tid fremover!

Hørt at mange av symptomene kan gi seg i uke 10 - men er i samme situasjon som deg, husker virkelig ikke når det ga seg sistDet irriterer meg så sykt at jeg ikke husker når kvalmen gav seg forrige gang. Begynte 5+0 her, og vært kvalm hver dag siden. På julaften kveld begynte det med oppkast, og nå brekker jeg meg hele tiden. Nettopp sniki meg på badet for å spy opp magesyre .. Er så tungt når det står på. 9+1 idag .. Skal det virkelig fortsette i minst 3 uker til?![]()
Håper for deg at du er i den kategorien!Helt fantastisk! Så glad jeg ble på dine vegne nå! Har lurt på hvordan det går med deg etter vi var i ikm gruppe sammen i prøverunden som var før det tydeligvis satt for oss beggeLigger her våken og syns det er helt surrealistisk at jeg plutselig er i termingruppa for august, når jeg tok første positiv test i GÅR og er allerede 6+3 i dagSkjønner ikke hvordan jeg har kommet så langt på vei uten å legge merke til noe, særlig når jeg er andregangsfødende! Samtidig er det sykt digg å være over halvveis til OTUL og slippe å kjenne på at dagene snegler av gårde de første ukene av svangerskapet.
Såå koselig å se deg i termingruppa her nå 
Jeg har ikke turt å sjekke! Hahaha! Føles som jeg ikke har tatt på puppene på en måned, de er så ømme og storeHar noen andre fått strekkmerker på brystene? Eller er det bare meg?![]()
Og jeg har vært så trøtt både morgen og kveld. Skal ta en grundig besiktelse i kveld eller i morgen og se om du er aleine i elendigheta (sannsynligvis ikke).Det var sønnen og mannen som kommenterte det, hadde på meg en topp og sønnen peker og sier: «Mamma, hvorfor har du streker der?». Unngår å røre dem men måtte så klart seJeg har ikke turt å sjekke! Hahaha! Føles som jeg ikke har tatt på puppene på en måned, de er så ømme og storeOg jeg har vært så trøtt både morgen og kveld. Skal ta en grundig besiktelse i kveld eller i morgen og se om du er aleine i elendigheta (sannsynligvis ikke).

Fikk med første, men ikke fått flere etterpå! Eneste stedet jeg har fått strekkmerker faktiskHar noen andre fått strekkmerker på brystene? Eller er det bare meg?![]()
noen som har noen tips som funker?