Jeg klarer seriøst ikke tenke på noe annet enn alt som kan gå galt og hvor knusende det kommer til å være å miste igjen. Klarer å innstille meg på at dette går fint, men så kommer katastrofe tankene rett etterpå, blir helt gal
Brun utflod gjør det ikke noe bedre. Ser på nett at det mest sannsynlig ikke er alvorlig, men fant en tråd her fra 2019 hvor det ledet til SA.. Unnskyld at jeg prakker katastrofe tankene mine på dere, er bare å frustrerende å ikke ha noen å snakke med + all verden med hormoner som fyker rundt i kroppen
Brun utflod gjør det ikke noe bedre. Ser på nett at det mest sannsynlig ikke er alvorlig, men fant en tråd her fra 2019 hvor det ledet til SA.. Unnskyld at jeg prakker katastrofe tankene mine på dere, er bare å frustrerende å ikke ha noen å snakke med + all verden med hormoner som fyker rundt i kroppen
og det er frustrerende å bruke krefter på å være engstelig når man egentlig bare vil være tilstede og nyte. Håper og tror det vil gå veldig bra
i de aller fleste tilfelle gjør det nemlig det.

like sta begge to
Kan ikke se for meg å føde uten å ha navngitt frøet.
må jo da skrive det ut å fylle det ut, og så sende det. Får ikke til å skrive direkte i skjema jeg fikk.. åhh tiltak!!
Ja vi er jo faktisk i 2024, men noen ting henger igjen fra 95 føler jeg. Masse lykke til med telefonsamtalen, dette klarer du