Det regner så mye at vinduene er "vasket" sånn. Burde bare få tatt fingermekrene på innsiden.
Det største kaoset i huset vårt er klær. Ungene vokser fra det, men neste skal arve, det ligger på vent her og der. Og vi har mye klær. Og en del er fravokst, men da skal det vaskes og legges til Fretex også blir det tett i bruk igjen og sånn går dagene.
Haugevis med klær alle steder.
Jeg begynner nå å kaste til Fretex med aktivt. Det må jeg.
For tiden er spisebordet, den delen vi ikke spiser på, et kaos av klær. Der som ble brettet til ferien men ikke tatt med. Av ulike årsaker. Noe av det kommer trolig aldri til å havne i noen skap. Så da skal det ut
Men etter en lang dag på senteret, 8600 skritt på klokka, har vi fått utrettet mindre enn ønskelig, fastslått at skoa mine muligens er for små? Føltes sånn ut.
Og landet i sofaen med litt ol.. slutten av håndballen som endte med gull og ser nå vektløfting som jeg slett ikke visste noe om, men her har vi en utøver med muligheter for å vinne medalje, til og med muligens gull, på andreplass etter første del. Mens mannen baker pizza.
Vi får se hvor mye lenger jeg kommer med disse klærne i dag, men jeg fortsetter i morgen.
Da går det ikke mange timer på shopping.
Men eldstemann har vært hos frisøren og fått seg en fin frisyre. Han har blitt en krølltopp med årene så mannen er ikke lenger komfortsbel med å klippe han med maskin. Guttungen selv har ikke vært så motivert for frisør, men kom for et par dager siden og sa at han var klar. Så da var det bare å få det gjort.
Snart 16 år gammel og skolestart på vgs. Da er det greit å være fornøyd med frisyren.