Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser!Er det noen som ser noe på disse? Jeg er evt 9dpo og 11 dager siden jeg satte ovitrelle.
Er strek på disseEr det noen som ser noe på disse? Jeg er evt 9dpo og 11 dager siden jeg satte ovitrelle.
Er streker på alle så jeg vil tro du er gravidHva tenker dere om disse? 7 dpo. Øverste fra i går, den midterste urin nr 2 i dag, og nederste urin nr 3 i dag.
Positive eller falske positive/skyggestrek? Skal sies at de ser rosa ut til tross for at de er veldig svake, i virkeligheten.
Ser noe på alle tre . Så tenker at her er det noe og endten kjemisk eller baby . Det er vel egentlig ikke noe som er falsk positiv har jeg skjønt . Testene har jo blitt så ekstremt bra og litt usikker om de faktisk kan fange opp det naturlige hcg vi har i kroppen . Spennende detteHva tenker dere om disse? 7 dpo. Øverste fra i går, den midterste urin nr 2 i dag, og nederste urin nr 3 i dag.
Positive eller falske positive/skyggestrek? Skal sies at de ser rosa ut til tross for at de er veldig svake, i virkeligheten.

Ser absolutt noe på siste bildeEr det noen som ser noe på disse? Jeg er evt 9dpo og 11 dager siden jeg satte ovitrelle.
spennende .Det er noe på dem , men 8 dager før IKM er jo kjempe tidlig . Spennende daAner ikke når jeg hadde eggløsning, men er 8 dager før forventet mens når jeg tok disse fra babyplan, skikkelig testgal! Heh. Vil så gjerne at dem skal bli sterkere fordi føler egt at disse er streker uten farge atm..

Vet det er kjempe tidlig :// men tok en ny idag tidlig med rfsu tidlig test og det er fortsatt 7 dager til forventet mens å føler testen var litt sterkere? Men vet ikke helt?Det er noe på dem , men 8 dager før IKM er jo kjempe tidlig . Spennende da![]()
Prøvd et annet merke? Kanskje du produserer hcg veldig treigt eller hadde eggløsning senere enn du trodde? Eller at egget festet seg sent? Håper du får noe svar snart!Veldig fortvilende at babyplan fremdeles er positiv i dag. Hcg ble målt til 17(!) i går, skal ikke hcg halveres hvert døgn? Trodde grensen for vanlig babyplanstrimmel var 25hcg. Den er tydeligvis mer sensitiv enn det….
Er nok ikke mulig at eggløsning skjedde mye senere, brukte eltester. Jeg er 5+3, så er bare trist over at kroppen bruker så lang tid på å ordne opp nå.Prøvd et annet merke? Kanskje du produserer hcg veldig treigt eller hadde eggløsning senere enn du trodde? Eller at egget festet seg sent? Håper du får noe svar snart!
Da jeg hadde en tidlig SA, kom jeg aldri så veldig høyt opp i hCG. Tror den bare ble 117, hvis jeg ikke husker helt feil. Likevel tok det ca. 7 uker fra blødningen startet til jeg fikk helt negativ test. Håper det går litt raskere for deg. Kjedelig at det drar ut tiden så man ikke kommer igang med ny prøveperiode så fort som mulig.Veldig fortvilende at babyplan fremdeles er positiv i dag. Hcg ble målt til 17(!) i går, skal ikke hcg halveres hvert døgn? Trodde grensen for vanlig babyplanstrimmel var 25hcg. Den er tydeligvis mer sensitiv enn det….
Innmari leit å høreBlodprøven viste i dag HCG på 17, når jeg visstnok er 5+2. Håper blødningen kommer fort. Frustrerende at kroppen har brukt så lang tid på noe som ikke ble noe av.![]()
Så på testen på nytt nå ikveld å den virker så mye sterkere igjen?? Vet den ikke er gyldig da men noen innspill? Skal selvføgelig ta ny test imorgen<3Vet det er kjempe tidlig :// men tok en ny idag tidlig med rfsu tidlig test og det er fortsatt 7 dager til forventet mens å føler testen var litt sterkere? Men vet ikke helt?
Ta en ny imorgen å se på denSå på testen på nytt nå ikveld å den virker så mye sterkere igjen?? Vet den ikke er gyldig da men noen innspill? Skal selvføgelig ta ny test imorgen<3
er «bare» en hel natt til