Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var gravid, tok to nye tester i dag, derav eine var digital. 1-2 uker gravid stod det!Takk for svar, tok ein ny ein i dag, og den var hakket tydligere enn i går. Dette bilde er tatt innanfor tiden. Streken er meir blå enn på kameramen dette kan jo også vere enda ein skyggestrek, mens er 9 dager forsinket så burde vell kanskje vert meir positiv, men har uregelmessig mensVis vedlegget 427399
Tror jeg hadde tatt en tur til legen for å måle hcg da jaNå er jeg er helt knust, igjen. Første test er fra forrige mandag, ca 12dpo. I dag 21dpo er det ingen økning. Dette kan vel ikke gå bra?![]()
Hm, men er ikke det litt tidlig å dra til lege? Har lest flere tar blodprøver så tidlig, men det endrer ingenting. Vil fastlege tenke jeg er hysterisk som ber om å måle hcg? Vet ikke hva jeg skulle sagt.Tror jeg hadde tatt en tur til legen for å måle hcg da ja![]()
Minner om mine tester fra da jeg mistet forrige måned dessverre. Men jeg dro til legen før blødningene kom, for å måle. Da var jeg ca. 5+2 Jeg sa bare at jeg var bekymret og ville måle hcg nivå. Og jeg fikk det med to dagers mellomrom. Dagen etter jeg fikk svar fra legen at det ikke var økt så begynte jeg å blø, 6+1.Hm, men er ikke det litt tidlig å dra til lege? Har lest flere tar blodprøver så tidlig, men det endrer ingenting. Vil fastlege tenke jeg er hysterisk som ber om å måle hcg? Vet ikke hva jeg skulle sagt.![]()

Ja, er vel sånn at jeg mister. Men da er der kanskje ikke noe poeng med blodprøve. Har du bilde av dine tester? Var de like, eller svakere?Minner om mine tester fra da jeg mistet forrige måned dessverre. Men jeg dro til legen før blødningene kom, for å måle. Da var jeg ca. 5+2 Jeg sa bare at jeg var bekymret og ville måle hcg nivå. Og jeg fikk det med to dagers mellomrom. Dagen etter jeg fikk svar fra legen at det ikke var økt så begynte jeg å blø, 6+1.
Får vondt av deg, er fælt å gå slik å lure![]()
Mine såg også lik ut dessverre. Har dessverre ikke bilde for kastet alt fra det "svangerskapet" men gikk til lege å målte hcg som bare gikk ned. Så begynte jeg å blø et par dager etterpå.Hm, men er ikke det litt tidlig å dra til lege? Har lest flere tar blodprøver så tidlig, men det endrer ingenting. Vil fastlege tenke jeg er hysterisk som ber om å måle hcg? Vet ikke hva jeg skulle sagt.![]()
Ta en nydpo 9/10 Hva tenker dere om denne? Er dette en typisk skyggestrek eller?
Har slettet de fra telefonen. Men lurer på om det ligger bilder på første side i tråden våre tester på september forumet. Kan jo være det går bra for deg. Jeg synes det var godt å ta prøvene for å slippe å lure merJa, er vel sånn at jeg mister. Men da er der kanskje ikke noe poeng med blodprøve. Har du bilde av dine tester? Var de like, eller svakere?
Er steker derHva tror dere?
Første er morgenurin, andre er 2.urin (1t etter)
Vis vedlegget 427480Vis vedlegget 427481

Har du ratt digital ? Sett økning på ukene ? Blodprøve for stigning er jo et alternativ .Nå er jeg er helt knust, igjen. Første test er fra forrige mandag, ca 12dpo. I dag 21dpo er det ingen økning. Dette kan vel ikke gå bra?![]()

Du har en historikk bak deg som alle leger vil forstå gjør deg ekstra bekymret, og det er heller ikke en dyr prøve for de å utføre av legesekretærene. Så om du føler du vil vite så kan du be om blodprøve.Hm, men er ikke det litt tidlig å dra til lege? Har lest flere tar blodprøver så tidlig, men det endrer ingenting. Vil fastlege tenke jeg er hysterisk som ber om å måle hcg? Vet ikke hva jeg skulle sagt.![]()
Jeg ville ringt legen! Bare for å sjekke!Nå er jeg er helt knust, igjen. Første test er fra forrige mandag, ca 12dpo. I dag 21dpo er det ingen økning. Dette kan vel ikke gå bra?![]()
Uff, som jeg håpet at neste test skulle være sterk, og du slapp å lure
Har slettet de fra telefonen. Men lurer på om det ligger bilder på første side i tråden våre tester på september forumet. Kan jo være det går bra for deg. Jeg synes det var godt å ta prøvene for å slippe å lure mer
Du har en historikk bak deg som alle leger vil forstå gjør deg ekstra bekymret, og det er heller ikke en dyr prøve for de å utføre av legesekretærene. Så om du føler du vil vite så kan du be om blodprøve.
Men, det endrer selvsagt ingenting verken sånn eller sånn, så om du vil vente å se så er jo det også helt mulig. For ingenting er umulig i denne verdenen her føler jeg![]()
Sendte en melding til fastlege på helsenorge. Hun kjenner til historikken og hun svarte etter kort tid. Pga. jobb får jeg ikke til å komme fra i morgen, så blir på fredag (om jeg ikke har begynt å blø før det).Jeg ville ringt legen! Bare for å sjekke!Uff, som jeg håpet at neste test skulle være sterk, og du slapp å lure
![]()
Med meg var det en kjemisk. Negativ test ikm, (kort) mens 3 dager senere. Blødde som et uvær i én time, bare lett de andre dagene.Er det noen som vet om tester som ikke blir sterkere kan være BO(blighted ovum/tom fostersekk), EXU eller MA? Har prøvd å google, men finner ingen entydige svar. Kjenner symptomer (litt kvalm, svimmel, oppblåst, halsbrann til og fra) som er rart all den tid testene er så svake.