Jeg fikk svar fra lab’en idag, og de håper å kunne sette inn imorgen- men det er absolutt ikke sikkert. Hun var ikke veldig entusiastisk, men sa at det så ut som 1 utviklet seg bra. To andre så OK ut. Så snakket hun om 3 som hang litt etter. Og den siste har vel falt helt av. Jeg ble litt deppa. Så da ser det ut som det kanskje blir som forrige gang. 1 blasto, ingen på frys. Nå sitter jeg her og håper at det iallfall blir noe i det hele tatt. De vet jo uansett ikke om det blir noen på frys før på lørdag, siden jeg setter inn et 4 dagers. Jeg hadde jo håpet at det skulle bli litt bedre uttak denne gangen, men jeg har vel ikke så god kvalitet på disse eggene da…

Og så visste hun mer i morgen når jeg kom inn for innsett. Men når jeg spurte om hun trodde ble innsett imorgen svarte hun «maybe». Men så vidt jeg forsto så håpet de at det ene egget ble en «early blastocyst», og jeg tolket henne dit hen at det måtte skje for at det ble innsett- men hun jeg snakket med forrige gang sa at de satte inn egg som ikke hadde blitt blastocyster og at det gikk greit. Jo mer jeg tenker på det blir jeg mer forvirret….
Av de 7 befruktede eggene er det nå 4 igjen. Og de er der de skal være, selvom noen har kommet litt lenger enn andre. Hun var nok veldig opptatt av at jeg ikke skulle få altfor høye forhåpninger, men når jeg sa at det førte til at jeg hadde ingen forhåpninger på grunn av utviklingen forrige gang modererte hun seg litt. Foreløpig ser det altså ut som det blir innsett imorgen, alle 4 kan potensielt bli med videre- mest sannsynlig faller noen fra (det er jeg jo forberedt på). Alt i alt er jeg litt mer rolig nå, da på dette stadiet forrige gang hadde jeg kun 1 som var der den skulle være og 2 som kanskje kunne utvikle seg mer men som de egentlig ikke hadde tro på.
). Men testene skal jo være ganske sikre- og hvis den var blendahvit og nå har en strek er jo det iallefall veldig positivt tenker jeg
Et godt tegn!
Blir jo gal av dette - men håper det er en spire 
Veldig spennende når man driver å tester. Jeg skal prøve å holde meg til 10 DPO selv denne runden, men vi får nå se
Jeg ville teste ut ovitrellen så jeg var sikker på at jeg fikk riktig svar om de ble positive igjen - meeen. Jeg kjenner det skjer noe der nede, det murrer fælt idag
jeg oppdaterer dere i morgen