Takk!Gratulerer som ruger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Gratulerer som ruger
Gratulerer med god fangst og god bedringDa er vi et skritt videre. Egguttaket i seg selv gikk bra. Pustet meg gjennom og de fikk ut 13 egg. Det var ikke spesielt vondt denne gangen heller. Men kroppen min har ikke jobbet med meg. Alt føltes veldig mye annerledes enn forrige gang. Reagerte mye mer på medisinene i forkant, og følte meg helt surrete og uvel. Kroppen reagerte ikke særlig godt på det, og ble ganske stressa. Så krevde det litt mer jobbing å få ut eggene enn forrige gang, og jeg blødde masse rett etter uttaket. Forrige gang var det kun litt. Skikkelig ubehagelig. Jeg lå på rett ut på rommet i over 1 time etterpå. Siden jeg var så uvel, surrete og litt høy puls tok legen meg inn på kontroll og alt så heldigvis bra ut «der inne». Så det er tydeligvis bare kroppen som fikk en kjempereaksjon. Ligger rett ut i senga enda. Noen som har vært borti lignende? Forrige gang var jeg så og si upåvirket av medisiner og alt, og blødde nesten ingenting. Så dette slo meg litt i bakken.
Skjønner godt skuffelsen. Prøv på nytt i morgen eller om et par dagerKlarte ikke å vente lengre og testet etter jobb på ganske utvannet 2,5 timers urin... Selvfølgelig negativ. Den testen sier nok fint lite men er skuffet allikevel. Gah. Dette er så slitsomt.
Gratulerer så mye med flott uttakDa er vi et skritt videre. Egguttaket i seg selv gikk bra. Pustet meg gjennom og de fikk ut 13 egg. Det var ikke spesielt vondt denne gangen heller. Men kroppen min har ikke jobbet med meg. Alt føltes veldig mye annerledes enn forrige gang. Reagerte mye mer på medisinene i forkant, og følte meg helt surrete og uvel. Kroppen reagerte ikke særlig godt på det, og ble ganske stressa. Så krevde det litt mer jobbing å få ut eggene enn forrige gang, og jeg blødde masse rett etter uttaket. Forrige gang var det kun litt. Skikkelig ubehagelig. Jeg lå på rett ut på rommet i over 1 time etterpå. Siden jeg var så uvel, surrete og litt høy puls tok legen meg inn på kontroll og alt så heldigvis bra ut «der inne». Så det er tydeligvis bare kroppen som fikk en kjempereaksjon. Ligger rett ut i senga enda. Noen som har vært borti lignende? Forrige gang var jeg så og si upåvirket av medisiner og alt, og blødde nesten ingenting. Så dette slo meg litt i bakken.
Setter deg på rugerDa kan jeg settes på ruger
Du er bare 10 dpo, er du ikke? Det er jo fortsatt tidligHvilke tester bruker du? Forrige gang jeg testet fikk jeg tidligere og tydeligere strek på kveldsurin enn på morgenurin. Jeg brukte vanlige make sure (ikke tidlig testene). Krysser fingre for at streken kommer snart!Fortsatt negativ test, også tidligtest.
Krysser fingrene ..kan ha festa seg litt sentFortsatt negativ test, også tidligtest.
Takk for kryssing Jeg tester med vanlig make sure og har fått svak strek 10 dpo de gangene det har festet seg. Jeg får sterkest strek på andre morgenurin, drikker for mye utover dagen for å ha konsentrert urin på kvelden, interessant hvor forskjellig det er. Jeg tok også en clearblue ultratidlig idag som var negativ, syns den i hvert fall burde ha slått ut. Vet at det ikke er umulig å få positiv senere, men har ikke store troen. Vi får se.Du er bare 10 dpo, er du ikke? Det er jo fortsatt tidligHvilke tester bruker du? Forrige gang jeg testet fikk jeg tidligere og tydeligere strek på kveldsurin enn på morgenurin. Jeg brukte vanlige make sure (ikke tidlig testene). Krysser fingre for at streken kommer snart!
Hos meg har vanlig test slått ut før tidlig test. Baby plan sin strimmel har vært negativ mens clearblue var positiv og var ikke gravid.. var hcg fra ovitrelle som hang igjen forje forsøk..Takk for kryssing Jeg tester med vanlig make sure og har fått svak strek 10 dpo de gangene det har festet seg. Jeg får sterkest strek på andre morgenurin, drikker for mye utover dagen for å ha konsentrert urin på kvelden, interessant hvor forskjellig det er. Jeg tok også en clearblue ultratidlig idag som var negativ, syns den i hvert fall burde ha slått ut. Vet at det ikke er umulig å få positiv senere, men har ikke store troen. Vi får se.
Håper veldig for deg! Forrige gang det festet seg hos meg fikk jeg strek 11dpo. Men jeg forstår også veldig hvorfor håpet begynner å renne litt ut Hos deg. Jeg har det også sånn når jeg tester, og på en måte blir jeg mindre skuffet hvis det viser seg å ikke sitte enn om jeg hadde knuget på håpet. Men desto mer glad hvis det viser seg å sitte da!Takk for kryssing Jeg tester med vanlig make sure og har fått svak strek 10 dpo de gangene det har festet seg. Jeg får sterkest strek på andre morgenurin, drikker for mye utover dagen for å ha konsentrert urin på kvelden, interessant hvor forskjellig det er. Jeg tok også en clearblue ultratidlig idag som var negativ, syns den i hvert fall burde ha slått ut. Vet at det ikke er umulig å få positiv senere, men har ikke store troen. Vi får se.
Ventetid på mens kan virke ufattelig lang! Håper den kommer snartHos meg har vanlig test slått ut før tidlig test. Baby plan sin strimmel har vært negativ mens clearblue var positiv og var ikke gravid.. var hcg fra ovitrelle som hang igjen forje forsøk..
Venter på mens og komme i gang jeg også.
Så spennende med innsett torsdag! Men huff, det høres ikke noe særlig ut med ryggen. Håper strekken løser seg litt opp, iallefall til torsdagenSiden det ikke kunne observeres eggløsning fredag, ble det rekvirert blodprøve. Siden timen på klinikken var sent, måtte blodprøven tas over helga. I går ville jeg ikke ut og kjøre pga været, men tok blodprøve i dag. Progesteron på 35, sterk indikasjon på eggløsning. Skal ringe klinikken fordi resept på cyclogest var ikke fornyet, men akkurat nå har jeg bok progesteron så egentlig ikke noe stress i dag. Innsett torsdag.
Har forøvrig en strekk i ryggen og har veldig vont. 3 gram paracet og fortsatt veldig au. Tenkte spørre klinikken om det er greit å kaste innpå naproxen.
Edit: Snakket med klinikken, innsett torsdag, ikke naproxen. Ligger på senga og lider i stillhet
Det kan du si,skulle vært komt i begynnelsen av januar men etterVentetid på mens kan virke ufattelig lang! Håper den kommer snart
Huff, kroppen kan være så uforutsigbar og det er så skuffende når den ikke helt spiller på lag Krysser fingrene for helgen!Det kan du si,skulle vært komt i begynnelsen av januar men etter
En tablettkur med progynova kom den ikke… skulle liksom få jevnere egg vekst av det men ødelag jo hele forsøke istede .. Så fikk derfor primolut for å få mens tatt dei nesten 14 dager nå.. så kommer nok kanskje i helga..