Januar 2024

Både Gonal-F og Pergoveris skal også være i kjøleskap, men jeg har fått beskjed på apoteket hver gang jeg har kjøpt (3 forskjellige apotek) at de kan være i romtemp i 28 dager uten problem. Så det høres ikke feil ut at dette også gjelder menopure. Kanskje høre med klinikken?
Hausken sier det samme.. hadde bare ikke hørt det før

UL i dag på stimuleringsdag 11. Har vært veldig spent siden jeg verken har prøvd lang protokoll før eller Menopur. Men det ser fint ut, mindre eggposer enn sist forsøk, men likevel fint. De talte vel 14 stk så vidt jeg fikk med meg, men en er for liten til at den vil bli tatt med og to er store, så det er ikke sikkert de er der til uttak. Jeg personlig håper på 8-10 fine egg :happy: Klinikken var i alle fall veldig fornøyd med alt og det blir uttak onsdag. De går for litt lengre stimulering denne gangen for å modne eggene litt mer enn tidligere, i tillegg blir det ICSI. Føler jeg har holdt på med dette forsøket i evigheter allerede. Uansett er jeg veldig fornøyd med de endringene som er gjort denne gangen og tenker at nå skal det jammen meg bli et gullegg på oss:love2

Hipp hipp! Så bra- tenk at alle 6 var modne :joyful: Jeg håper så mye på gode resultater hos meg også! Jeg håper (og tror!) dette blir en god runde for oss:Heartred

Det slo meg for første gang at siden jeg har innsett på fredag så blir det kun innsett av 4-dagers, ikke 5-dagers….Er det noen som har erfaring med det?
Sniker igjen. :laughing002
Jeg har en erfaring med 4-dagers. Den ble jeg gravid på. ❤️

Jeg fikk jo dessverre ikke beholde den da, den gikk amok og delte seg til super sjeldne tvillinger og jeg mista dem sent i svangerskapet på grunn av komplikasjoner som ikke hadde noe med IVF å gjøre. Så ja jeg har så absolutt tro på 4-dagers.

Samme her, er gul og blå :laughing002 uttaket denne gang var litt vondt må jeg si. Men fikk ut 6 egg, og håper mesteparten av dem holder seg til onsdag :signs003
Samme resultat som jeg fikk i forrige uke :) Av de seks var fem modne, fire ble befrukta og tre holdt til innsett/frys! Krysser fingrene for at du får minst like godt resultat!

Sniker igjen. :laughing002
Jeg har en erfaring med 4-dagers. Den ble jeg gravid på. ❤️

Jeg fikk jo dessverre ikke beholde den da, den gikk amok og delte seg til super sjeldne tvillinger og jeg mista dem sent i svangerskapet på grunn av komplikasjoner som ikke hadde noe med IVF å gjøre. Så ja jeg har så absolutt tro på 4-dagers.
Da er det kanskje ikke så uvanlig med 4-dagers som jeg trodde! Blir veldig spennende denne runden :nailbiting:

Det må ha vært en helt forferdelig opplevelse å ha med seg, miste tvillingene:Heartred Sender deg mange varme tanker og omsorg:Heartred

Samme resultat som jeg fikk i forrige uke :) Av de seks var fem modne, fire ble befrukta og tre holdt til innsett/frys! Krysser fingrene for at du får minst like godt resultat!
Åå så spennende. Hvordan går det med rugingen? Fikk telefon i går å alle 6 var i allefall modne :) så da håper jeg i allefall 4 holder seg :)

Åå så spennende. Hvordan går det med rugingen? Fikk telefon i går å alle 6 var i allefall modne :) så da håper jeg i allefall 4 holder seg :)
Enn så lenge går ruginga fint - har hatt litt «vondt i magen» men tror strengt tatt det handler om at Lutinusen gjør meg litt forstoppet, og ikke så mye annet. Ellers kjenner jeg lite! Nå venter jeg spent på å komme i «teste-fase», spørs om den første ryker på mandag, 10 dpo!
Går det bra med deg etter uttak? Første døgn etter var ikke helt topp for meg..

Enn så lenge går ruginga fint - har hatt litt «vondt i magen» men tror strengt tatt det handler om at Lutinusen gjør meg litt forstoppet, og ikke så mye annet. Ellers kjenner jeg lite! Nå venter jeg spent på å komme i «teste-fase», spørs om den første ryker på mandag, 10 dpo!
Går det bra med deg etter uttak? Første døgn etter var ikke helt topp for meg..
Ja man kan fort bli litt forstoppet. Åja teste-fase, ja du må bare kjenn på når du skal teste. Krysser fingrene mine for deg :happy: går bedre i dag, kommer meg godt

Huff, jeg merker at jeg stresser litt for mandag. Det er jo meldt væromslag i Oslo området og såpeglatte veier. Absolutt ikke noe jeg hadde lyst til å bekymre meg for i tillegg til selve uttaket. Håper virkelig at det ikke er helt krise, og at vi kommer oss fint inn til Oslo. Det er stort sett hovedvei (E18) vi skal kjøre så jeg håper de har saltet og måkt godt nok til at det kan kjøres der uten altfor mye problem. Forrige gang jeg hadde uttak eller innsett (i oktober) var det årets første skikkelige snøfall. Det var også litt for spennende, men det gikk jo greit. Dette begynner å bli en greie for meg :hungover: Viktige avtaler som ikke kan flyttes på og dårlig føre:hilarious:

Ja man kan fort bli litt forstoppet. Åja teste-fase, ja du må bare kjenn på når du skal teste. Krysser fingrene mine for deg :happy: går bedre i dag, kommer meg godt
Så godt å høre at det går bra etter uttaket:happy: Har du fått dato for eventuelt innsett enda?

Huff, jeg merker at jeg stresser litt for mandag. Det er jo meldt væromslag i Oslo området og såpeglatte veier. Absolutt ikke noe jeg hadde lyst til å bekymre meg for i tillegg til selve uttaket. Håper virkelig at det ikke er helt krise, og at vi kommer oss fint inn til Oslo. Det er stort sett hovedvei (E18) vi skal kjøre så jeg håper de har saltet og måkt godt nok til at det kan kjøres der uten altfor mye problem. Forrige gang jeg hadde uttak eller innsett (i oktober) var det årets første skikkelige snøfall. Det var også litt for spennende, men det gikk jo greit. Dette begynner å bli en greie for meg :hungover: Viktige avtaler som ikke kan flyttes på og dårlig føre:hilarious:
Huffda. Men dem er sikkert forbedret så da er det nok fint nok å kjøre

Back
Topp