Blødninger

Malskj12

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2024
Hei dere.
Starte dagen med litt rosa på papiret (regnet med det hadde med gårsdagens nummer å gjøre). Det gikk over, men nå plutselig kom det friskt blod. Vet ikke hvor mye for å være ærlig. Og vet ikke om jeg kjenner noe murringer eller hva.

Trenger å høre erfaringer rundt det her.
Har mistet 3 ganger før, men har fortrengt det litt.

Jeg har hatt rosa, oransje og brunt utflod. Hatt litt friskt blod etter sex. Virker som litt blod og er normalt? :Heartred

Ikke hatt noe mer blødninger gjennom natten. Har vært opp å tissa flere ganger. Litt kvalm nå på morgenen og fortsatt ømme bryster + tett i nesa. Får ta en telefon til legen når de åpner
Det lover jo bra! :Heartred

Det lover jo bra! :Heartred
Fortsatt litt farge på papiret, men har ikke utviklet seg med smerter eller mer blødninger. Trodde jeg skulle kaste opp her i sta også. Så kanskje det er håp? ❤️ Håper jeg får tatt hcg prøver etterpå og evt en sjekk hos legen. Vet ikke om hun sender meg på UL i tilfelle.

*rettelse, litt brunt på papiret nå, som jo tyder på at blødningen har stoppet

Fortsatt litt farge på papiret, men har ikke utviklet seg med smerter eller mer blødninger. Trodde jeg skulle kaste opp her i sta også. Så kanskje det er håp? ❤️ Håper jeg får tatt hcg prøver etterpå og evt en sjekk hos legen. Vet ikke om hun sender meg på UL i tilfelle.

*rettelse, litt brunt på papiret nå, som jo tyder på at blødningen har stoppet
Hcg-måling bør du jo iallfall få! Time til UL kan jo fort ta en ukes tid å få (iallfall her jeg bor)..

Hcg-måling bør du jo iallfall få! Time til UL kan jo fort ta en ukes tid å få (iallfall her jeg bor)..
Regner med at de ikke mener det er noe vits siden jeg har time til ul om 15 dager. Men hcg måling vil jeg ha ja

Så bra du har kommet deg til legen! Håper det ikke tar mange dager før du får svar på hcgen :Heartred er det mulig å få fremskyndet den andre ultralyden? Eventuelt ringe selv til sykehuset og høre om de har en åpning?

Back
Topp