Høres litt rart ut, men kan også være greit å si fra om kanskjeJa, jeg stussa litt over at vi fikk den beskjeden på sykehuset, egentlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres litt rart ut, men kan også være greit å si fra om kanskjeJa, jeg stussa litt over at vi fikk den beskjeden på sykehuset, egentlig.
Fortsatt ikke smerter og har foreløpig fortsatt noe symptomer. Mindre vondt i brystene enn i morrest og igår, men det endrer seg jo fort utover dagen. Kvalmen kommer og går, trøtt og kaldKommer fortsatt litt brunt på papiret. Tankene mine går med en gang til MA… hva tenker dere?Fortsatt ikke smerter og har foreløpig fortsatt noe symptomer. Mindre vondt i brystene enn i morrest og igår, men det endrer seg jo fort utover dagen. Kvalmen kommer og går, trøtt og kald
Det stemmer. Spent på prøveresultat i morgenHar ikke erfaring med MA, men symptomene vedvarer vel fordi kroppen ikke skjønner at den ikke er gravid lenger? Håper det bare en en uskyldig blødning og at alt står fint tilFor det kom vel etter samleie?
Krysser fingrene for fine resultater i morgenDet stemmer. Spent på prøveresultat i morgen

Håper du får positive svar på prøven. Jeg oppdaget begge mine MA ved hcg prøve (begynte også å småblø først) Den ene hadde gått ned første gang og andre gang var det samme resultat begge dagene så var lett å se at det ikke var liv lengre. Lykke tilKommer fortsatt litt brunt på papiret. Tankene mine går med en gang til MA… hva tenker dere?Fortsatt ikke smerter og har foreløpig fortsatt noe symptomer. Mindre vondt i brystene enn i morrest og igår, men det endrer seg jo fort utover dagen. Kvalmen kommer og går, trøtt og kald

Hadde du da fortsatt symptomer? Eller hadde de blitt svekka? Jeg håper selv at jeg kun har skjøre slimhinner, men frykten for en ny MA er der.Håper du får positive svar på prøven. Jeg oppdaget begge mine MA ved hcg prøve (begynte også å småblø først) Den ene hadde gått ned første gang og andre gang var det samme resultat begge dagene så var lett å se at det ikke var liv lengre. Lykke til![]()
Når har du time i dag?Hadde du da fortsatt symptomer? Eller hadde de blitt svekka? Jeg håper selv at jeg kun har skjøre slimhinner, men frykten for en ny MA er der.
Krysser virkelig fingrene mine for at hcgen har steget pent!Tim 13:10Når har du time i dag?Krysser virkelig fingrene mine for at hcgen har steget pent!
Tenker på degTim 13:10så håper på gode nyheter. Kjenner jeg gruer meg så fælt
![]()

Skjønner jeg sååå godt!Tim 13:10så håper på gode nyheter. Kjenner jeg gruer meg så fælt
![]()
Føler skikkelig med deg. Det er så grusomt å vente på å få vite noe som blir så avgjørende for tida fremover. Jeg holdt på å grine på vei til ultralyd forrige uke fordi jeg grudde meg sånn. Så du har all min sympati 

Ææsj! Det er så typisk! Lykke til med ventinga!Sitter her å tripper. Forsinkelser her, som vanlig. Jeg blir gaaaal