Blødninger

Så bra du har kommet deg til legen! Håper det ikke tar mange dager før du får svar på hcgen :Heartred er det mulig å få fremskyndet den andre ultralyden? Eventuelt ringe selv til sykehuset og høre om de har en åpning?
Tviler, men skal alltids prøve.

Nå ville legen plutselig ha meg inn før jeg tok blodprøve likevel da. Så nå sitter jeg her å venter på det :)

Fortsatt litt farge på papiret, men har ikke utviklet seg med smerter eller mer blødninger. Trodde jeg skulle kaste opp her i sta også. Så kanskje det er håp? ❤️ Håper jeg får tatt hcg prøver etterpå og evt en sjekk hos legen. Vet ikke om hun sender meg på UL i tilfelle.

*rettelse, litt brunt på papiret nå, som jo tyder på at blødningen har stoppet
Det er vel et godt tegn. Be om hcg og å bli sendt til ultralyd, det bør hun gjøre for å trygge en med din historikk :Heartred

Det er vel et godt tegn. Be om hcg og å bli sendt til ultralyd, det bør hun gjøre for å trygge en med din historikk :Heartred
Skal inn til en turnuslege som har øhj i dag, så får høre hva hun sier. Fastlegen min er ikke tilstede i dag. Hadde hun vært her hadde jeg nok kommet inn der med en gang ❤️

Hei dere.
Starte dagen med litt rosa på papiret (regnet med det hadde med gårsdagens nummer å gjøre). Det gikk over, men nå plutselig kom det friskt blod. Vet ikke hvor mye for å være ærlig. Og vet ikke om jeg kjenner noe murringer eller hva.

Trenger å høre erfaringer rundt det her.
Har mistet 3 ganger før, men har fortrengt det litt.
Hei fra augustgruppa! Jeg hadde jevnlig blødninger i uke 6-8, og på ultralyd viste det seg at det var en ufarlig blodansamlig i livmor. Vet om andre som har hatt det også, men det er så klart skummelt. Bra du får sjekka hcg, og hvis du får ul er det jo verdt å høre om de ser noe grunn til blødningen også?

Hei fra augustgruppa! Jeg hadde jevnlig blødninger i uke 6-8, og på ultralyd viste det seg at det var en ufarlig blodansamlig i livmor. Vet om andre som har hatt det også, men det er så klart skummelt. Bra du får sjekka hcg, og hvis du får ul er det jo verdt å høre om de ser noe grunn til blødningen også?
Siden det er minimum 1,5t en vei for å få tatt UL regner jeg med at jeg ikke blir sendt avgårde i dag. Spesielt siden jeg har time om 15 dager ☺️ men skal be de sjekke om hcg ser fint ut og jeg drar på den timen som planlagt. Har hørt om sånne blodansamlinger, så håper at det er noe sånt. Men har en del dårlig erfaring etter 3 mist på 1 år nå. Men prøver å ikke stresse og tar det relativt rolig likevel. Takk for beroligende ord ❤️

Siden det er minimum 1,5t en vei for å få tatt UL regner jeg med at jeg ikke blir sendt avgårde i dag. Spesielt siden jeg har time om 15 dager ☺️ men skal be de sjekke om hcg ser fint ut og jeg drar på den timen som planlagt. Har hørt om sånne blodansamlinger, så håper at det er noe sånt. Men har en del dårlig erfaring etter 3 mist på 1 år nå. Men prøver å ikke stresse og tar det relativt rolig likevel. Takk for beroligende ord ❤️
Håper det går veien for deg denne gangen, og det er jo et godt tegn at blødningene har stoppet opp!

Og ære være deg som er tålmodig nok til å vente til ultralyd om 15 dager :)

Blodprøve i dag og torsdag Åsså har jeg fått en time til oppfølging på fredag ❤️ så tar vi resultatene da og evt en sjekk videre om nødvendig ❤️
Håper det bare var en uskyldig blødning! Høres ut som dere har en god plan videre :Heartpink

Liten oppdatering for de som ønsker det:

Hate en bitteliten blødning igjen når jeg kom hjem (fortsatt ikke smerter, klumper eller nok til å sette farge på vann eller bind)

Gikk egentlig over med en gang igjen og har siden kun spottet bittelitt brunt.

Fortsatt symptomer, bare litt svakere? Men det kan jo også komme å gå. Gleder meg til fredag for å få resultat på de blodprøvene og for å se hva legen velger å gjøre videre. Om hun vil ha meg videre på sjekk eller om vi skal fortsette å ta blodprøver neste uke.

Håper også at jeg ikke blør noe mer og at alt er fint❤️

Liten oppdatering for de som ønsker det:

Hate en bitteliten blødning igjen når jeg kom hjem (fortsatt ikke smerter, klumper eller nok til å sette farge på vann eller bind)

Gikk egentlig over med en gang igjen og har siden kun spottet bittelitt brunt.

Fortsatt symptomer, bare litt svakere? Men det kan jo også komme å gå. Gleder meg til fredag for å få resultat på de blodprøvene og for å se hva legen velger å gjøre videre. Om hun vil ha meg videre på sjekk eller om vi skal fortsette å ta blodprøver neste uke.

Håper også at jeg ikke blør noe mer og at alt er fint❤️
Husk at hcg-verdien kan stagnere evt. synke allerede i uke 8 - greit å ha i bakhodet :Heartred Krysser fingrene for deg!

Det lover jo bra så langt :Heartred
Så absolutt ❤️ føler meg faktisk litt mer gravid igjen i dag. Jeg har en tendens til å skru av alt når jeg tror jeg skal miste. Vil liksom ikke kjenne skikkelig på hva kroppen sier i tilfelle det er smerter

Så absolutt ❤️ føler meg faktisk litt mer gravid igjen i dag. Jeg har en tendens til å skru av alt når jeg tror jeg skal miste. Vil liksom ikke kjenne skikkelig på hva kroppen sier i tilfelle det er smerter
Så bra :Heartred :Heartred

Husk at hcg-verdien kan stagnere evt. synke allerede i uke 8 - greit å ha i bakhodet :Heartred Krysser fingrene for deg!
Vi fikk faktisk beskjed på ultralyd denne uka om å ikke ta flere hcg-målinger fordi det bare ville gi unødvendig stress på dette tidspunktet i svangerskapet og hun sa at hcg kunne synke naturlig i svangerskapet (var 7+2, eller 6+2 ifølge ultralyden).

Vi fikk faktisk beskjed på ultralyd denne uka om å ikke ta flere hcg-målinger fordi det bare ville gi unødvendig stress på dette tidspunktet i svangerskapet og hun sa at hcg kunne synke naturlig i svangerskapet (var 7+2, eller 6+2 ifølge ultralyden).
Vil bare se at hcg ikke synker drastisk ☺️ for da kan det jo tyde på noe galt tenker jeg

Vil bare se at hcg ikke synker drastisk ☺️ for da kan det jo tyde på noe galt tenker jeg
Ja, jeg stussa litt over at vi fikk den beskjeden på sykehuset, egentlig.

Back
Topp