Blødninger

Åååå hurraaa da var det nok helt sikkert uskyldige blødninger!! Ble skikkelig glad på dine vegne nå

Sier egentlig hcg så mye når den er såpass høy? Altså det er jo VELDIG bra at den har økt ❤️

Hei,
Idag har jeg rosa på papiret flere ganger og mer utflod. Merker jeg blir sykt stressa og lei meg, og redd. Bestilt utralyd imorgen. Også litt mer mensenaktige smerter og hadde migrene idag. Er så livredd, for jeg har alltid migrene en dag før mensen. Er 6+5 dager på vei. Var på ultralyd for to dager siden, og da levde fosteret. Noen som har noen lignende erfaringer?

Hei,
Idag har jeg rosa på papiret flere ganger og mer utflod. Merker jeg blir sykt stressa og lei meg, og redd. Bestilt utralyd imorgen. Også litt mer mensenaktige smerter og hadde migrene idag. Er så livredd, for jeg har alltid migrene en dag før mensen. Er 6+5 dager på vei. Var på ultralyd for to dager siden, og da levde fosteret. Noen som har noen lignende erfaringer?
Dessverre, men ville tatt det så rolig som
Mulig fram til ul ❤️

Jeg ville ringt legevakt, kanskje du får komme inn på en sjekk, evt ultralyd
De sa de ikke kunne si noe om jeg fikk ultralyd og at var stor pågang. (Oslo). Så jeg har bestilt ultralyd imorgen, og får se utviklingen gjennom kvelden og natta.

Hadde du da fortsatt symptomer? Eller hadde de blitt svekka? Jeg håper selv at jeg kun har skjøre slimhinner, men frykten for en ny MA er der.
Hadde veldig lite symptomer! Så du hadde stigning så det er jo kjempebra!! :Heartred

De sa de ikke kunne si noe om jeg fikk ultralyd og at var stor pågang. (Oslo). Så jeg har bestilt ultralyd imorgen, og får se utviklingen gjennom kvelden og natta.
Håper du får et positivt svar på ultralyd :Heartred Masse lykke til!

Hadde også blødninger i går. Fikk full panikk. Testet med hjertelyd monitoren og hørte fortsatt hjertelyden så slapper litt er av nå :) Virker som det er ganske vanlig å ha litt blødninger i starten

Back
Topp