Eller noe sånt 10.000 i stigning!!!Stigning! 51446
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller noe sånt 10.000 i stigning!!!Stigning! 51446
Så braEller noe sånt 10.000 i stigning!!!
Hurra!!!!Stigning! 51446
Jeg er så lykkelig nåÅååå hurraaa da var det nok helt sikkert uskyldige blødninger!! Ble skikkelig glad på dine vegne nå
Så braGlad på dine vegne!Eller noe sånt 10.000 i stigning!!!
Fantastiske nyheterJeg er så lykkelig nå
Dessverre, men ville tatt det så rolig somHei,
Idag har jeg rosa på papiret flere ganger og mer utflod. Merker jeg blir sykt stressa og lei meg, og redd. Bestilt utralyd imorgen. Også litt mer mensenaktige smerter og hadde migrene idag. Er så livredd, for jeg har alltid migrene en dag før mensen. Er 6+5 dager på vei. Var på ultralyd for to dager siden, og da levde fosteret. Noen som har noen lignende erfaringer?
Krysser alt jeg har for degFikk ordentlig blod nå, men litt klumper livredd
Jeg ville ringt legevakt, kanskje du får komme inn på en sjekk, evt ultralydFikk ordentlig blod nå, men litt klumper livredd
De sa de ikke kunne si noe om jeg fikk ultralyd og at var stor pågang. (Oslo). Så jeg har bestilt ultralyd imorgen, og får se utviklingen gjennom kvelden og natta.Jeg ville ringt legevakt, kanskje du får komme inn på en sjekk, evt ultralyd
Hadde veldig lite symptomer! Så du hadde stigning så det er jo kjempebra!!Hadde du da fortsatt symptomer? Eller hadde de blitt svekka? Jeg håper selv at jeg kun har skjøre slimhinner, men frykten for en ny MA er der.
Håper du får et positivt svar på ultralyd Masse lykke til!De sa de ikke kunne si noe om jeg fikk ultralyd og at var stor pågang. (Oslo). Så jeg har bestilt ultralyd imorgen, og får se utviklingen gjennom kvelden og natta.
Ønsker deg masse lykke tilDe sa de ikke kunne si noe om jeg fikk ultralyd og at var stor pågang. (Oslo). Så jeg har bestilt ultralyd imorgen, og får se utviklingen gjennom kvelden og natta.
KondolererVi mistet vår lille