Litaa90
Betatt av forumet
Detta er noe som har tynget meg lenge, så jeg har ikke turt å si til noen ennå at jeg har sluttet....Så flink! Det er jo en kjempebragd!
Det må du være stolt av!
Men jeg er super stolt av meg selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Detta er noe som har tynget meg lenge, så jeg har ikke turt å si til noen ennå at jeg har sluttet....Så flink! Det er jo en kjempebragd!
Det må du være stolt av!
Takk, det er jeg!Wow, knallbra!! All grunn til å være stolt![]()
![]()
Jeg har kommet meg til over 50 dager uten nikotin, og kan skrive under på at det blir lettere! Nå må jeg bare slutte med OnicoDu skriver det som jeg skulle sakt det selv, et eventuelt foster har stått som høy motivasjon for å klare å slutte, her helt uten hjelpemidler annet enn tyggis og pastiller.
Jeg kjenner suget og vanen er der, så jeg tenker hardt på motivasjonen og det at det tar ca 21 dager å endre en vane.. det er hardt, men jeg vet det er verdt det
Vi må gi oss selv en god klapp på skuldra og slippe jubelen løs, vi er gode!![]()

Vært bortreist i helga, så deilig bare glemme det. Har vært øm, stikkinger i livmor, men det er jo så vanskelig å si. Skal prøve å holde meg til lørdag og 11dpoHusker jeg googlet dette sist, og fant ut at det er leeeeenge til, men der satt jeg og VISSTE at jeg var gravid, kjente det!Når kan vi egentlig kjenne gravidsymptomer?![]()
Men denne gangen tenker jeg mer, hva er virkelig og hva er håp?
Haha så morsomt! Gøy å kjenne slikt!Husker jeg googlet dette sist, og fant ut at det er leeeeenge til, men der satt jeg og VISSTE at jeg var gravid, kjente det!Men denne gangen tenker jeg mer, hva er virkelig og hva er håp?
![]()

Hahaha, kjenner meg VELDIG igjenHaha så morsomt! Gøy å kjenne slikt!
Ja, det er liksom det. Tidligere har jeg kjent mye hele tiden, men det er litt roligere denne gang, til nå.
Nå har jeg murringer, riving på høyre side (der egget slapp) øm i livmor, kvalm nå på kvelden, hormonell. Men så er jeg bare 5 dpo da![]()
![]()
Blir ekstra spennende å se hvordan dette gårKjenner og litt på murring/et eller annet på venstre side (der egget slapp). Har ikke kjent noe slikt de siste to PP så kjenner at det i kombinasjon med stabilt høy temp gir forhåpninger!Haha så morsomt! Gøy å kjenne slikt!
Ja, det er liksom det. Tidligere har jeg kjent mye hele tiden, men det er litt roligere denne gang, til nå.
Nå har jeg murringer, riving på høyre side (der egget slapp) øm i livmor, kvalm nå på kvelden, hormonell. Men så er jeg bare 5 dpo da![]()
![]()

Gikk tilbake i Flo for å sjekke hvordan det var da jeg ble gravid med mini. Fikk symptomer 7 dpo! Da våknet jeg veldig tidlig og 8 dpo fikk jeg murringer og våknet enda tidligere. Å våkne tidlig har vært symptom for meg hver gang, og murringene kommer senere ved mens tror jeg hahaNår kan vi egentlig kjenne gravidsymptomer?![]()
Flere som blir forkjølet rett før positiv testJeg har en garminklokke og lurer på om det er noe som kan forandre seg på målingene der før en eventuell positiv test? Noen som har erfaringer?Både stress og hvilepuls har økt de siste 2 dagene (fra 5dpo), men jeg er forkjølet, så jeg regner jo med at det er det. Men lever i håpet
![]()
Hvilepuls øker ved graviditet! Men den øker også ofte etter eggløsning, på samme måte som temperatur. Så kan nok ikke se på hvilepuls alene som en indikator dessverre, men er absolutt en mulig sammenhengJeg har en garminklokke og lurer på om det er noe som kan forandre seg på målingene der før en eventuell positiv test? Noen som har erfaringer?Både stress og hvilepuls har økt de siste 2 dagene (fra 5dpo), men jeg er forkjølet, så jeg regner jo med at det er det. Men lever i håpet
![]()

Krysser fingrene og starter testing på onsdagFlere som blir forkjølet rett før positiv test![]()

Ja, jeg hadde kjemisk sist og eggløsning ble forsinket denne gang.@Fiffii jeg tror jeg må tusle over i uke 51 da jeg ikke har hatt eggløsning ennå!
Noen andre som har opplevd at eggløsning ble forsinket etter kjemisk? Har vanligvis eggløsning på CD 12, men nå er det CD 14 og ingen økning på el-testene. Hatt litt eggehviteaktig utflod, men ingen andre kroppslige tegn på el heller![]()
Ja haha. Blir skikkelig slimete i hals og slimhinner. Noe av det første jeg merker utenom murringFlere som blir forkjølet rett før positiv test![]()
Tror aldri jeg ble skrevet opp på lista?MumiTroll3 - 25 - B2 - PP2, kjemisk PP1-28.11.23-11.12.23