Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OrdnetKan min el flyttes til 21/11 og IKM til 6/12?Ble visst flere dager med positiv eltest denne gangen, men endelig negativ i kveld

Det er rett og slett umulig å ikke følge med! Oi, det er vel et veldig bra detegn for at EL kanskje kommer til ønsket tid da?Jeg klarer heller ikke å ikke følge med
Strimlene mine er svakere nå, sån som de egentlig pleier å være i dagene før el, så håper de tar seg opp igjen rundt helgabytta timen i morgen til fredag, tror det blir for tidlig med i morgen.
Har dere barn fra før?![]()
Så koseligGutt på 3 år, og jente på 2 år![]()
er det fint med barn ganske tette i alder??Synes ingen av de ser helt positive utFikk ganske sterk eltest i kveld, men da jeg så på den etter en halvtimes tid ser den positiv ut? Vil dere si at den er ugyldig/falsk positiv etter en halvtime, skal jeg kun gå utfra den første som ikke er helt positiv?

Jeg har 2, en på 7 og en på 6Det er rett og slett umulig å ikke følge med! Oi, det er vel et veldig bra detegn for at EL kanskje kommer til ønsket tid da?
Vi har ikke barn fra før! Har du?
Ok, det er bra i så fall. Ser denne mer positiv ut? Tatt i dag tidlig.Synes ingen av de ser helt positive ut![]()
*sniker*Ok, det er bra i så fall. Ser denne mer positiv ut? Tatt i dag tidlig.

Er ikke mulig med noe aksjelegging før i kveld, håper det ikke er for sent?*sniker*
Den hadde jeg regna som positiv! Happy humping![]()
![]()

Ang timing er jeg ikke ekspert annet enn jeg har skjønt at det er bra å ha lagt aksjer 1-2 dager før el også fra positiv test og el dagenEr ikke mulig med noe aksjelegging før i kveld, håper det ikke er for sent?![]()
ville hoppa i høyet i dag og i morgen hvertfall, kveld går nok fint!jeg får gjerne el-slim den dagen testen er blitt negativ igjen, for den dagen har jeg elFremdeles positiv test, men knapt noe elslim lenger. Kan det bety at eggløsning har vært allerede? Tempet i dag tidlig uten at den var lavere enn i går.
Vil ikke anbefale det neiSå koseliger det fint med barn ganske tette i alder??
Beklager for TMI, men jeg er usikker på om jeg fikk det typiske EL-slimet på lørdag (i så fall kom det veldig tidlig), etterfulgt av lite utflod og idag har det kommet litt blod??? De siste 5 syklusene har vært så stabile, mens denne her var rett og slett på skogstur..Oida, det er jo et veldig godt tips for oss andre! Jeg har jo tenkt at det sikkert er fint med tette for da er man allerede i «bobla», men det høres jo ut som man aldri klarer å strekke helt til på alle fronterVil ikke anbefale det nei
Ekstremt utfordrende å gå gravid, om man allerede har en baby. Enda mer da nr. 2 ble født! Den eldste er fremdeles veldig avhengig av deg, samtidig som du må ta ekstra hånd om yngste.
Hadde jeg fått de samme barna, hadde jeg ventet til eldste var minst 2 år før vi fikk yngste.
Jeg har ikke mye erfaring men synes den ser positiv ut ja!Skal i utgangspunktet ikke ha EL før om 3 dager, men jeg synes denne ser positiv ut..?
Hva synes dere?![]()
Det var derfor vi ble enige om å prøve også, fordi vi hadde samme tankegangOida, det er jo et veldig godt tips for oss andre! Jeg har jo tenkt at det sikkert er fint med tette for da er man allerede i «bobla», men det høres jo ut som man aldri klarer å strekke helt til på alle fronter