Isond
Elsker forumet
Jeg har ikke merket noen bivirkninger. Men gynekologen sa til meg at han ikke tror det øker sjansene noe særlig å bruke lutinus/progesteron før positiv test. Så denne syklusen har jeg tenkt å ikke bruke en eneste tablett lutinus. Bruker bare vitaminer som normalt, men ikke noe progesteron. Har ikke fått påvist noe progesteronmangel heller, og har ingen symptomer på det, så mulig det bare var paranoia og desperasjon at jeg prøvde lutinus før positiv test.Gyn sa til meg at progesteron kunne forskyve mens med et par dager, så det kan høres trolig ut ja. Har også lest at det kan forlenge neste folikkelfase dessverreHar du begynt å teste etter EL? Jeg skal begynne med progesteron for første gang om et par dager (Utrogestan), merker du noe bivirkninger?
Har du fått påvist lavt progesteron, eller er det andre grunner til at du skal begynne med progesteron?
Ikke begynt å teste etter el enda, men trodde det var motsatt av hva du skrev.
Har du begynt å teste etter EL? Jeg skal begynne med progesteron for første gang om et par dager (Utrogestan), merker du noe bivirkninger?
Jeg fikk beskjed om å begynne 1 dpo og ta hele brettet (15 dager). Da sa han at jeg ikke kom til å få mens før et par dager etter jeg er ferdig med tablettene.

Jeg satt Ovitrelle i går, så venter el i morgen også.