IKM UKE 49 ✨️

Jeg er på dag 8. sist syklus så var den vare ca 12mm ved el, de andre gangene har den vert større. Tar du dobbel dose letrozol? Jeg får som regel el før jeg rekker å ta ovitrelle :p
Nei, tar enkel, og får 2-3 follikler av god størrelse med det hver gang, så jeg er av de heldige som responderer veldig godt. Sist syklus ventet jeg til positiv test før jeg satt Ovitrelle, da hadde jeg vært på ul fem dager tidligere og follikkelen med størst mål var 15mm. Jeg satt nok Ovitrelle alt for sent da, for jeg endte opp med å få voldsomme smerter (mulig jeg ble overstimulert). Tar du enkel eller dobbel dose?

Er litt midt mellom uker i når mensen trolig kommer, så tillater meg å henge litt både her og i Uke 48

1984håp - 39 - B1 - PP20? (Mista tellinga) - EL 19/11- IKM 3/12?

Er litt midt mellom uker i når mensen trolig kommer, så tillater meg å henge litt både her og i Uke 48

1984håp - 39 - B1 - PP20? (Mista tellinga) - EL 19/11- IKM 3/12?
Skulle stå 3/12 eller 4/12

Nei, tar enkel, og får 2-3 follikler av god størrelse med det hver gang, så jeg er av de heldige som responderer veldig godt. Sist syklus ventet jeg til positiv test før jeg satt Ovitrelle, da hadde jeg vært på ul fem dager tidligere og follikkelen med størst mål var 15mm. Jeg satt nok Ovitrelle alt for sent da, for jeg endte opp med å få voldsomme smerter (mulig jeg ble overstimulert). Tar du enkel eller dobbel dose?
Jeg tar dobbel dose letrozol :)
Akkurat nå skjønner jeg ikke hva som skjer med de el testene, så lurer på hva ul vil si på mandag.

Jeg tar dobbel dose letrozol :)
Akkurat nå skjønner jeg ikke hva som skjer med de el testene, så lurer på hva ul vil si på mandag.
Jeg har merket at el-testene er veldig sterke rett etter jeg er ferdig med Letrozol-kuren. Typ 2-3 dager etter endt kur. Så blir de svake som de pleier igjen før den reelle økningen kommer senere. Jeg har faktisk satt Ovitrelle i kveld, så nå må det bare gå sin gang :happy: Ja, er veldig greit å få sjekket med UL. EL-testene kan være litt på bærtur noen ganger.

Her nærmer det seg eggløsning, har drikke grapefruktjuice i en god uke no, og merker faktisk att eg har meir eggløsningsslim no enn før :smiley-bounce012
IMG_7947.jpeg

Jeg har merket at el-testene er veldig sterke rett etter jeg er ferdig med Letrozol-kuren. Typ 2-3 dager etter endt kur. Så blir de svake som de pleier igjen før den reelle økningen kommer senere. Jeg har faktisk satt Ovitrelle i kveld, så nå må det bare gå sin gang :happy: Ja, er veldig greit å få sjekket med UL. EL-testene kan være litt på bærtur noen ganger.
Sån har mine vert denne runden. Digital har vert helt negativ alle dagene. Jeg pleier å ha positiv el test på dag 10, så får se hva den viser i morgen :)

Vedlegg

• IMG_7789.jpeg
    IMG_7789.jpeg
    775,7 KB · Visninger: 71
Fremdeles lav her! Men forventer ikke el før 24/25 :hilarious: blir spennende å se hvor korrekt Flo appen er siden jeg har fulgt den hele veien før denne monitoren

Vedlegg

• IMG_4320.jpeg
    IMG_4320.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 58
Fremdeles lav her! Men forventer ikke el før 24/25 :hilarious: blir spennende å se hvor korrekt Flo appen er siden jeg har fulgt den hele veien før denne monitoren
Tenker det blir veldig bra med monitor, spennende å se når det begynner å gå oppover :D Den gir vel noen dager med høy før det blir maksimal?

Mistenker at min mens startet 1-2 dager senere denne gangen pga. lutinus. Men er ikke sikker. Dersom det er årsaken, kan eggløsning komme ekstra tidlig da? Dvs. at eggene startet utvikling før mensen kom i gang ordentlig?

Mistenker at min mens startet 1-2 dager senere denne gangen pga. lutinus. Men er ikke sikker. Dersom det er årsaken, kan eggløsning komme ekstra tidlig da? Dvs. at eggene startet utvikling før mensen kom i gang ordentlig?
Gyn sa til meg at progesteron kunne forskyve mens med et par dager, så det kan høres trolig ut ja. Har også lest at det kan forlenge neste folikkelfase dessverre :inpain: Har du begynt å teste etter EL? Jeg skal begynne med progesteron for første gang om et par dager (Utrogestan), merker du noe bivirkninger?

Back
Topp