Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp! Du er ikke aleneFøler jeg henger sykt langt etter
Mine fertile dager starter ikke før til tirsdag. Venter på EL- og graviditetstester fra Babyplan, og krysser fingrene for at de kommer innen da.
Flere som begynner testing etter EL neste uke?
Jeg starter testing etter EL søndag eller mandag, tenker jeg...Så kjedelig, håper den drøyer litt ! Kan jeg spørre hvor store de var?Nå håper jeg at el ikke kommer på noen dager. Folliklene var altfor små enda, og hinnen er tynn. Digitale sa høy idag også, så håper den lar vente på seg en stund til. Men har på følelsen av at den ikke gjør det.
Husker ikke helt hva han sa, men de var små (jeg har ikke mange). Tror kanskje den ene var 10mm, og slimhinnen var tynn. Skal sjekke når de får lagt inn epikrisenSå kjedelig, håper den drøyer litt ! Kan jeg spørre hvor store de var?
Åhhh, krysser fingrene for at EL venter et par dager ekstra nåNå håper jeg at el ikke kommer på noen dager. Folliklene var altfor små enda, og hinnen er tynn. Digitale sa høy idag også, så håper den lar vente på seg en stund til. Men har på følelsen av at den ikke gjør det.
Håper den/de har vokst godt frem til det, vet at de kan vokse litt i rykk og napp. Krysser fingreneHusker ikke helt hva han sa, men de var små (jeg har ikke mange). Tror kanskje den ene var 10mm, og slimhinnen var tynn. Skal sjekke når de får lagt inn epikrisenblir en ny tur inn på onsdag for ny måling. Tror kanskje jeg må opp i dose på medisinen, og dette er jo 5 runden min på de.

Åhhh, krysser fingrene for at EL venter et par dager ekstra nå
Krysser fingreneHåper den/de har vokst godt frem til det, vet at de kan vokse litt i rykk og napp. Krysser fingrene![]()
Vi får glede/grue oss til onsdag! Gleder meg også til flere begynner å teste etter EL, så får vi mer action i gruppa!Krysser fingrene
Rare var at han sa at den ene follikelen så lik ut som den ville gjort om jeg hadde hatt el, men det har jeg ikke.var noe med noe farge på den eller noe.
Så får se på onsdag![]()
Spennendes å seVi får glede/grue oss til onsdag! Gleder meg også til flere begynner å teste etter EL, så får vi mer action i gruppa!
Selv har jeg vært litt overrasket over mangelen på EL-symptomer, vanligvis kjenner jeg tydelige stikk i noen timer 1-2 dager før EL. Enten så ble det skjult av en bra treningsøkt på lørdag (da ligger jeg ned mot 25 dager syklus igjen) eller så kommer det i kveld/morgen og blir opp mot 28-dagers syklus.. Er spent på om symptomene dukker opp snart!
Jeg tester ikke (enda) siden vi er helt fersk som prøvere (pp2) og jeg prøver å holde forventningene nede. Egentlig hadde jeg tenkt å bare gå av prevensjon også «skjer det når det skjer», men jeg er alt for interessert i biologi så det ble umulig for meg å ikke starte å følge med på syklusen, også oppdaget jeg jo BVSpennendes å se
Tester du?

Oi, ja dette er vel lovende! Blir du 1 dpo i morgen da?Har hatt kjempevondt nede i magen i dag, så eggløsning har nok vert i dag, og no er testen svakere. Vis vedlegget 420171
Jeg er havnet i uke 48 så kan ta meg vekk herfra
Har tatt dere vekk, lykke tilJeg også havnet i uke 48, så kan tas vekk herfra. Masse lykke til alle, satser på å bare se to streker her snart![]()

Jeg klarer heller ikke å ikke følge medJeg tester ikke (enda) siden vi er helt fersk som prøvere (pp2) og jeg prøver å holde forventningene nede. Egentlig hadde jeg tenkt å bare gå av prevensjon også «skjer det når det skjer», men jeg er alt for interessert i biologi så det ble umulig for meg å ikke starte å følge med på syklusen, også oppdaget jeg jo BV
Du tester vel med strimmel og digital? Ser det ut til at EL kan vente på seg et par dager ekstra på strimlene, eller er de også begynt å bevege seg over på høy nå?
Gutt på 3 år, og jente på 2 årJeg klarer heller ikke å ikke følge med
Strimlene mine er svakere nå, sån som de egentlig pleier å være i dagene før el, så håper de tar seg opp igjen rundt helgabytta timen i morgen til fredag, tror det blir for tidlig med i morgen.
Har dere barn fra før?![]()

Ble visst flere dager med positiv eltest denne gangen, men endelig negativ i kveld