IKM UKE 49 ✨️

Nå håper jeg at el ikke kommer på noen dager. Folliklene var altfor små enda, og hinnen er tynn. Digitale sa høy idag også, så håper den lar vente på seg en stund til. Men har på følelsen av at den ikke gjør det.

Føler jeg henger sykt langt etter :smiley-ashamed005
Mine fertile dager starter ikke før til tirsdag. Venter på EL- og graviditetstester fra Babyplan, og krysser fingrene for at de kommer innen da.

Flere som begynner testing etter EL neste uke?
Jupp! Du er ikke alene :happy: Jeg starter testing etter EL søndag eller mandag, tenker jeg...

Nå håper jeg at el ikke kommer på noen dager. Folliklene var altfor små enda, og hinnen er tynn. Digitale sa høy idag også, så håper den lar vente på seg en stund til. Men har på følelsen av at den ikke gjør det.
Så kjedelig, håper den drøyer litt ! Kan jeg spørre hvor store de var?

Så kjedelig, håper den drøyer litt ! Kan jeg spørre hvor store de var?
Husker ikke helt hva han sa, men de var små (jeg har ikke mange). Tror kanskje den ene var 10mm, og slimhinnen var tynn. Skal sjekke når de får lagt inn epikrisen :) blir en ny tur inn på onsdag for ny måling. Tror kanskje jeg må opp i dose på medisinen, og dette er jo 5 runden min på de.

Åhhh, krysser fingrene for at EL venter et par dager ekstra nå

Husker ikke helt hva han sa, men de var små (jeg har ikke mange). Tror kanskje den ene var 10mm, og slimhinnen var tynn. Skal sjekke når de får lagt inn epikrisen :) blir en ny tur inn på onsdag for ny måling. Tror kanskje jeg må opp i dose på medisinen, og dette er jo 5 runden min på de.
Håper den/de har vokst godt frem til det, vet at de kan vokse litt i rykk og napp. Krysser fingrene :happy:

Krysser fingrene :)
Rare var at han sa at den ene follikelen så lik ut som den ville gjort om jeg hadde hatt el, men det har jeg ikke.var noe med noe farge på den eller noe.
Så får se på onsdag :)
Vi får glede/grue oss til onsdag! Gleder meg også til flere begynner å teste etter EL, så får vi mer action i gruppa!

Selv har jeg vært litt overrasket over mangelen på EL-symptomer, vanligvis kjenner jeg tydelige stikk i noen timer 1-2 dager før EL. Enten så ble det skjult av en bra treningsøkt på lørdag (da ligger jeg ned mot 25 dager syklus igjen) eller så kommer det i kveld/morgen og blir opp mot 28-dagers syklus.. Er spent på om symptomene dukker opp snart!

Har hatt kjempevondt nede i magen i dag, så eggløsning har nok vert i dag, og no er testen svakere.
IMG_7953.jpeg

Vi får glede/grue oss til onsdag! Gleder meg også til flere begynner å teste etter EL, så får vi mer action i gruppa!

Selv har jeg vært litt overrasket over mangelen på EL-symptomer, vanligvis kjenner jeg tydelige stikk i noen timer 1-2 dager før EL. Enten så ble det skjult av en bra treningsøkt på lørdag (da ligger jeg ned mot 25 dager syklus igjen) eller så kommer det i kveld/morgen og blir opp mot 28-dagers syklus.. Er spent på om symptomene dukker opp snart!
Spennendes å se :)
Tester du?

Spennendes å se :)
Tester du?
Jeg tester ikke (enda) siden vi er helt fersk som prøvere (pp2) og jeg prøver å holde forventningene nede. Egentlig hadde jeg tenkt å bare gå av prevensjon også «skjer det når det skjer», men jeg er alt for interessert i biologi så det ble umulig for meg å ikke starte å følge med på syklusen, også oppdaget jeg jo BV:angel7

Du tester vel med strimmel og digital? Ser det ut til at EL kan vente på seg et par dager ekstra på strimlene, eller er de også begynt å bevege seg over på høy nå?

Jeg også havnet i uke 48, så kan tas vekk herfra. Masse lykke til alle, satser på å bare se to streker her snart :happy:

Jeg tester ikke (enda) siden vi er helt fersk som prøvere (pp2) og jeg prøver å holde forventningene nede. Egentlig hadde jeg tenkt å bare gå av prevensjon også «skjer det når det skjer», men jeg er alt for interessert i biologi så det ble umulig for meg å ikke starte å følge med på syklusen, også oppdaget jeg jo BV:angel7

Du tester vel med strimmel og digital? Ser det ut til at EL kan vente på seg et par dager ekstra på strimlene, eller er de også begynt å bevege seg over på høy nå?
Jeg klarer heller ikke å ikke følge med :p
Strimlene mine er svakere nå, sån som de egentlig pleier å være i dagene før el, så håper de tar seg opp igjen rundt helga :) bytta timen i morgen til fredag, tror det blir for tidlig med i morgen.

Har dere barn fra før? :)

Vedlegg

• IMG_7801.png
    IMG_7801.png
    1,8 MB · Visninger: 68
Jeg klarer heller ikke å ikke følge med :p
Strimlene mine er svakere nå, sån som de egentlig pleier å være i dagene før el, så håper de tar seg opp igjen rundt helga :) bytta timen i morgen til fredag, tror det blir for tidlig med i morgen.

Har dere barn fra før? :)
Gutt på 3 år, og jente på 2 år :Heartred

Første EL-test tatt i dag, CD11. Antatt eggløsning om 4 dager, blir spennende å se stigning de neste dagene :happy:

Vedlegg

• IMG_2880.jpeg
    IMG_2880.jpeg
    984,8 KB · Visninger: 64
Øverste test fra lørdag
Midterste fra søndag
Og nederste fra idag. Fikk altså ikke tatt noen test igår pga vi ikke var hjemme.

Skal ifølge flo appen ha eggløsning imorgen men ifølge babyverden appen ha eggløsning på lørdag.
men ser ut som den er svakere i dag enn søndag?

Jeg er ny på dette med eggløsningstester. Er bare på CD11. Var første menstruasjon etter en BO som resulterte i medisinsk abort i september… kan eggløsningen vært litt uregelmessig etter det?

Vedlegg

• 1E1AEC4F-3CCB-4133-A931-4DC7AF9AAEE8.jpeg
    1E1AEC4F-3CCB-4133-A931-4DC7AF9AAEE8.jpeg
    1 MB · Visninger: 69
Back
Topp