IKM UKE 49 ✨️

Jeg er 1-2 dpo nå og jeg føler allerede på meg at jeg er gravid :hilarious::hilarious: Jeg vet at det ikke er kjemisk mulig, det er bare så fascinerende hvordan hjernen kan lure meg!:wacky:

Jeg klarer heller ikke å ikke følge med :p
Strimlene mine er svakere nå, sån som de egentlig pleier å være i dagene før el, så håper de tar seg opp igjen rundt helga :) bytta timen i morgen til fredag, tror det blir for tidlig med i morgen.

Har dere barn fra før? :)
Det er rett og slett umulig å ikke følge med! Oi, det er vel et veldig bra detegn for at EL kanskje kommer til ønsket tid da?

Vi har ikke barn fra før! Har du?

Fikk ganske sterk eltest i kveld, men da jeg så på den etter en halvtimes tid ser den positiv ut? Vil dere si at den er ugyldig/falsk positiv etter en halvtime, skal jeg kun gå utfra den første som ikke er helt positiv?

Vedlegg

• 10330D1E-74AA-4289-AF3C-CB67E19640A1.jpeg
    10330D1E-74AA-4289-AF3C-CB67E19640A1.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 73
  • BEF0FC9F-1FFC-4203-98A6-390367B18C88.jpeg
    BEF0FC9F-1FFC-4203-98A6-390367B18C88.jpeg
    685,3 KB · Visninger: 72
Tenkte ikke jeg skulle melde meg i gruppe denne måneden.. blir så hysterisk :rolleyes: Men skittau, klarer ikke holde meg unna;)

Reinrosa, 36, B3, PP3, EL 25.11, IKM 09.12

Er ikke mulig med noe aksjelegging før i kveld, håper det ikke er for sent? :nailbiting:
Ang timing er jeg ikke ekspert annet enn jeg har skjønt at det er bra å ha lagt aksjer 1-2 dager før el også fra positiv test og el dagen :happy:
Dem sier jo at egget ikke slipper før 24-48t etter positiv test, så det er ikke for sent:happy: ville hoppa i høyet i dag og i morgen hvertfall, kveld går nok fint!

Fremdeles positiv test, men knapt noe elslim lenger. Kan det bety at eggløsning har vært allerede? Tempet i dag tidlig uten at den var lavere enn i går.

Fremdeles positiv test, men knapt noe elslim lenger. Kan det bety at eggløsning har vært allerede? Tempet i dag tidlig uten at den var lavere enn i går.
jeg får gjerne el-slim den dagen testen er blitt negativ igjen, for den dagen har jeg el :)

Så koselig :Heartred er det fint med barn ganske tette i alder??
Vil ikke anbefale det nei :oops:
Ekstremt utfordrende å gå gravid, om man allerede har en baby. Enda mer da nr. 2 ble født! Den eldste er fremdeles veldig avhengig av deg, samtidig som du ta ekstra hånd om yngste.

Hadde jeg fått de samme barna, hadde jeg ventet til eldste var minst 2 år før vi fikk yngste.

Denne syklusen har vært så rar! :arghh: Beklager for TMI, men jeg er usikker på om jeg fikk det typiske EL-slimet på lørdag (i så fall kom det veldig tidlig), etterfulgt av lite utflod og idag har det kommet litt blod??? De siste 5 syklusene har vært så stabile, mens denne her var rett og slett på skogstur..

Skal i utgangspunktet ikke ha EL før om 3 dager, men jeg synes denne ser positiv ut..?
Hva synes dere? :oops:

Vedlegg

• IMG_2893.jpeg
    IMG_2893.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 76
Vil ikke anbefale det nei :oops:
Ekstremt utfordrende å gå gravid, om man allerede har en baby. Enda mer da nr. 2 ble født! Den eldste er fremdeles veldig avhengig av deg, samtidig som du ta ekstra hånd om yngste.

Hadde jeg fått de samme barna, hadde jeg ventet til eldste var minst 2 år før vi fikk yngste.
Oida, det er jo et veldig godt tips for oss andre! Jeg har jo tenkt at det sikkert er fint med tette for da er man allerede i «bobla», men det høres jo ut som man aldri klarer å strekke helt til på alle fronter

Oida, det er jo et veldig godt tips for oss andre! Jeg har jo tenkt at det sikkert er fint med tette for da er man allerede i «bobla», men det høres jo ut som man aldri klarer å strekke helt til på alle fronter
Det var derfor vi ble enige om å prøve også, fordi vi hadde samme tankegang :smiley-angelic002

Sier absolutt ikke at det ikke har vært fine øyeblikk altså, men det er egentlig først nå jeg føler at vi har funnet gode rutiner og at de får glede av hverandre som søsken. Men, det er unntakstilstand de første to årene, uten tvil :Heartred

Back
Topp