GratulererDagen min er idag. 39 år idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dyr frakt for en kalender er helt hinsidesDet er frustrerende! vært bort i lign…
EnigSå dyr frakt for en kalender er helt hinsides
God bedring fortsattBrystene gror fint, syns de er litt store fremdeles men håper det er hevelser fremdeles.. fått ekstra smertestillende da smertene er litt mye for meg, men jeg har heldigvis en flott fastlege
Synes frakt generelt er blitt dyrtSå dyr frakt for en kalender er helt hinsides
Det har det, men andre som lager kalendere har billigere frakt så da bestiller jeg heller hos deSynes frakt generelt er blitt dyrt
Så braBare skryt fra bhg. Ppt følger henne videre med videre utredning, da hun scoret 70 over 56 på noe og 11 under 15 på annet![]()
Uff daGod morgen
Sitter på og venter på røntgen etter å ha vært innom legevakta med minstemor.
Hun tråkka over i gymmen i går og klarer ikke belaste foten. La oss håpe det bare er et overtråkk og ikke brudd
Jupp julemarked i Gøteborg og julemarked i kielGod morgen og god helg
blir det julemarked på noen de neste helgene?
Håper på det beste overtråkk er ganske vondt daGod morgen
Sitter på og venter på røntgen etter å ha vært innom legevakta med minstemor.
Hun tråkka over i gymmen i går og klarer ikke belaste foten. La oss håpe det bare er et overtråkk og ikke brudd
Kanskje jeg burde sjekke julemarked i GøteborgJupp julemarked i Gøteborg og julemarked i kiel
Så håper jeg å få dratt til Oslo på julemarked også
Ja der er det, men går normalt sett fortere over enn brudd.Håper på det beste overtråkk er ganske vondt da
stakkars
Absolutt ikke. Vi har vurdert legevakten for største i natt men vet det er mange timer å vente, så vi fant ut vi heller tar det indag om smertene fortsatt er like storeJa der er det, men går normalt sett fortere over enn brudd.
Men vi får bare vente og se, helg er ikke akkurat hurtig - varianten av sykehus.
Veldig koselig der i jula, vi har vært der flere ganger. København er også fintKanskje jeg burde sjekke julemarked i Gøteborglenge siden siste besøk, aldri vært der i jula.
Buss/tog ned skal være ganske greit har jeg skjønt
Håper det går bra med ham.Absolutt ikke. Vi har vurdert legevakten for største i natt men vet det er mange timer å vente, så vi fant ut vi heller tar det indag om smertene fortsatt er like store