November-skravling

Brystene gror fint, syns de er litt store fremdeles men håper det er hevelser fremdeles.. fått ekstra smertestillende da smertene er litt mye for meg, men jeg har heldigvis en flott fastlege
God bedring fortsatt

Var til legen i dag. Utifra hva hun merket og så, så er det ingen tegn, så langt, på eggstokkreft, og ingen livmor fremfall. Jeg ble testet for livmorhalskreft og kjønnssykdom. Hun var helt fantastisk og veldig opptatt av kvinnehelse. Og det er jeg og, åpenhet er viktig. Om disse prøvene også er negative så skulle jeg ikke tenke mer på det, med mindre det ble for ille igjen. :Heartred :flower :)

God morgen

Sitter på og venter på røntgen etter å ha vært innom legevakta med minstemor.

Hun tråkka over i gymmen i går og klarer ikke belaste foten. La oss håpe det bare er et overtråkk og ikke brudd

God morgen

Hun tråkka over i gymmen i går og klarer ikke belaste foten. La oss håpe det bare er et overtråkk og ikke brudd
Uff da
God bedring

God morgen

Håper på det beste overtråkk er ganske vondt da
stakkars

Jupp julemarked i Gøteborg og julemarked i kiel
Så håper jeg å få dratt til Oslo på julemarked også
Kanskje jeg burde sjekke julemarked i Gøteborg :santa lenge siden siste besøk, aldri vært der i jula.
Buss/tog ned skal være ganske greit har jeg skjønt

Ja der er det, men går normalt sett fortere over enn brudd.

Men vi får bare vente og se, helg er ikke akkurat hurtig - varianten av sykehus.
Absolutt ikke. Vi har vurdert legevakten for største i natt men vet det er mange timer å vente, så vi fant ut vi heller tar det indag om smertene fortsatt er like store

Absolutt ikke. Vi har vurdert legevakten for største i natt men vet det er mange timer å vente, så vi fant ut vi heller tar det indag om smertene fortsatt er like store
Håper det går bra med ham.

Her viste bide ingen brudd så vi reiser hjem og må bare ta tiden til hjelp. Men det går vel helst fortere over uten brudd i det minste.

Back
Topp