Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fint med fostervann og god plassering, mini sin størrelse tilsvarer 6+5/6+6 i dag
Åå så fint å høreVar på første legekontroll i går - noe som gjorde meg bekymret. Han tok utvendig ultralyd, men vi så lite på et dårlig bilde. Jeg trodde jeg i går var 6+5, kanskje 6+4, men han spådde da at jeg ikke var lengre enn 5 + noen dager på vei. Han mente også mini hadde satt seg så langt opp at han lurte først om det var svangerskap utenfor livmor! Ble så bekymret, så bestilte meg gynekologtime i dag… ville bare vite om alt var normalt eller ikke.
Resultatet: vi fikk se mini med et bankende hjerteFint med fostervann og god plassering, mini sin størrelse tilsvarer 6+5/6+6 i dag
Så ikke bli skremt om det vises lite på vanlig ultralyd på legekontoret
Tidlig ultralyd (med sonde) hos gynekolog var såååå verdt det!!!

5 timer![]()
Gleder meg SÅ til å høre hvordan det har gått med dere i dagBare noen timer igjen![]()

Gleder meg SÅ til å høre hvordan det har gått med dere i dag![]()
Da er vi ferdig på TUL, og det var den fineste opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv!Jaa så spennende!![]()
![]()
Dette blir verdens beste helg!ÅååDa er vi ferdig på TUL, og det var den fineste opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv!
Lille reka ble målt til 5.81mm, og vi fikk se og høre hjerteslag. Alt så helt perfekt utDette blir verdens beste helg!
gratulerer så mye med en fin liten reke
Ja, nå er jeg så spent! Gruer meg mest i dagGleder meg SÅ til å høre hvordan det har gått med dere i dag![]()
forrige gang var det ikke liv, så er fryyyktelig nervøs