November-skravling

Alle bar fremme her men pø forskjellige steder i huset

Tenkte meg kanskje det :) men vet i alle fall med min mor, at hun hadde hatt anledning til å henge opp kanskje maks to steder :p Ikke så veldig mange bruksrom. Evt valgt en som skulle henge i fjøset..
Ikke store huset, og få rom. :p

Her ble det mye sjarmen i det i alle fall :p toåringen satt i fanget ca hele vielsen, og danset foran presten under en salme. :p Så det var mest herlig.

Ellers var det mest at det ble litt travelt å få hjem små unger under desserten bare. Hadde vi hatt anledning til å begynne en time tidligere, hadde det nok vært mer ideelt.
Åååh! Kom på nå at vi nesten ikke fikk på meg ringen pga vann i kroppen :hilarious: Men seriøst et av de beste bildene fra vielsen! Ble det brettspill og sånn som du ville ha da? :)

Det er litt kjedelig å miste så mye hår.. jeg ammer, men har ikke helt kommet til det at jeg mister så mye hår enda.. og til vanlig er det ikke så mye jeg mister.
Heldig! Her er vikene enorme allerede :arghh: jeg har dessverre ikke så tykt hår som deg, så syns så sylt godt og!

Er det overkill å pakke ting i forskjellige poser når jeg pakker.. altså en pose for etter den første dusjen, en annen for den andre dusjen og en for etter operasjon..
Høres veldig lurt ut spør du meg! Når jeg pakker til feks. hytta eller ferie så pakker jeg ofte i sånne tøyposer fra butikken. Så får jeg litt orden i hva som er til barna, hva som er til oss osv. Bare praktisk :) og da har man også et sted å gjøre av skittentøy :)

Jeg ville altid måtte ha noe jobb ja men 100% ute av hjemmet (kan ha litt hjemmekontor) er litt overkill til tider :bag:
Jeg teller på knappene om jeg skal gå tilbake til 90%

Jeg jobbet 90% fra jeg begynte igjen etter yngste var født og til i fjor høst, da gikk jeg opp til 100%. Jeg liker pengene. Men timene strekker ikke helt til
80% hadde vært flott, men det utgjør en god del tusen kroner i året

Er ufør og har ingen jobb, men kjenner at jeg håper jeg blir frisk nok til å klare å jobbe litt etterhvert.. men da som selvstendig (hva skulle jeg finne på da?) eller vikar. Kan ikke ha noe der det forventes oppmøte jevnt :hungry:

Ikke uenig i det, 80 var. Grunn perfekt for min del
Jeg mista jobb mens jeg var på svangerskapspenger før mini kom (covid og nesten 400 som fikk sparken) hadde planer om å gå ned til 60% etter mammaperm - da hadde jeg jobbet 3 dager og hatt 6 dager fri
Det hadde vært digg! men har vanlig 8-16 alle hverdager nå…

Åååh! Kom på nå at vi nesten ikke fikk på meg ringen pga vann i kroppen :hilarious: Men seriøst et av de beste bildene fra vielsen! Ble det brettspill og sånn som du ville ha da? :)
Jepp, og vi var hjemme igjen sånn.. før kl 23 :p kjekt for en introvert som blir sliten av folk

• Omsorg
Reactions: HCS
Jeg teller på knappene om jeg skal gå tilbake til 90%

Jeg jobbet 90% fra jeg begynte igjen etter yngste var født og til i fjor høst, da gikk jeg opp til 100%. Jeg liker pengene. Men timene strekker ikke helt til
80% hadde vært flott, men det utgjør en god del tusen kroner i året
Ja klager ikke på kronene :hilarious:

Heldig! Her er vikene enorme allerede :arghh: jeg har dessverre ikke så tykt hår som deg, så syns så sylt godt og!
Fikk viker med nr2, husker jeg. For da mistet jeg mye akkurat der. Men nå har jeg ikke begynt å miste skikkelig enda.

Er ufør og har ingen jobb, men kjenner at jeg håper jeg blir frisk nok til å klare å jobbe litt etterhvert.. men da som selvstendig (hva skulle jeg finne på da?) eller vikar. Kan ikke ha noe der det forventes oppmøte jevnt :hungry:

Håper du finner noe etterhvert. Er jo greit å ha noe å "gå til" i hverdagen, og.

Back
Topp