Det ser ut som babystrek det der

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser ut som babystrek det der

Så gøøøøy

Gratulerer!!Jeg kan settes på gravid![]()
Babystrek!!
Mener noen har skrevet om det her tidligereDet vet jeg ingenting om? Men den testen er hvertfall positiv![]()

Det skjønner jeg så godt. Jeg brukte mange år på første. Var spontant gravid da vi møtte opp til ultralyd før ivf #5. Så fikk vi beskjed om at det ofte er enklere på nummer 2, og syklusen min har faktisk vært ganske regelmessig etter jeg fikk tilbake menstruasjon. Men blir jeg ikke gravid neste syklus så slutter jeg å amme så vi kan gå videre med fertilitetsbehandling. Det er SÅ slitsomt å holde på i syklus etter syklus.Gratulerer så mye til dere med positive tester
Nå føler jeg meg helt utmattet av hele prosessen… 1 år og 4 måneder, fortsatt ingen positiv strek i dag 10-11 dpo. Bestilt fertilitetsutredning til oss, så er planen videre ivf ser det ut som.. at det skal være så vanskelig å få et så ønsket barn… melder meg ut av å delta i forum på en stund nå tenker jeg, da dette har vært utrolig tøft…

Huff godt at flere kan relatere til hva vi står i, samtidig er det utrolig trist at det er noen som det skal være så ufattelig urettferdig for… krysser fingrene for oss beggeDet skjønner jeg så godt. Jeg brukte mange år på første. Var spontant gravid da vi møtte opp til ultralyd før ivf #5. Så fikk vi beskjed om at det ofte er enklere på nummer 2, og syklusen min har faktisk vært ganske regelmessig etter jeg fikk tilbake menstruasjon. Men blir jeg ikke gravid neste syklus så slutter jeg å amme så vi kan gå videre med fertilitetsbehandling. Det er SÅ slitsomt å holde på i syklus etter syklus.
Forøvrig blenda her 10dpo, så gir opp denne syklusen![]()
Sender deg gode tankerGratulerer så mye til dere med positive tester
Nå føler jeg meg helt utmattet av hele prosessen… 1 år og 4 måneder, fortsatt ingen positiv strek i dag 10-11 dpo. Bestilt fertilitetsutredning til oss, så er planen videre ivf ser det ut som.. at det skal være så vanskelig å få et så ønsket barn… melder meg ut av å delta i forum på en stund nå tenker jeg, da dette har vært utrolig tøft…

Jeg fikk en blødning i går, lyserødt blod, og bare på papiret ved dobesøk. (9 dpo).Her kom det blødning i dagSå kan settes på TR.
Men er ikke det egentlig litt for tidlig 10 dpo?
Føles foreløpig litt annerledes ut enn vanlig mens, men er kanskje etter effekter av MAen som var i august og rester som kom tidlig september…

Gratulerer så myeJeg fikk en blødning i går, lyserødt blod, og bare på papiret ved dobesøk. (9 dpo).
Det stoppet opp iløpet av kvelden og idag fikk jeg positiv test!! Hadde murring og et slags press siden lørdag. Krysser fingrene for at det er noe ala det for deg også![]()
Mensen 10 dpo er litt tidlig, fikk selv TR på besøk 11 dpo sist PP. Det kan visst være vanlig med litt sånn kluss etter MA, så håper det er tilfelle for oss beggeHer kom det blødning i dagSå kan settes på TR.
Men er ikke det egentlig litt for tidlig 10 dpo?
Føles foreløpig litt annerledes ut enn vanlig mens, men er kanskje etter effekter av MAen som var i august og rester som kom tidlig september…

Veldig kjedelig altså! Men er sikkert som du sier ikke uvanlig med noe kluss etter MA…. Håper det stabiliserer seg neste syklus. Krysser fremdeles fingerene for deg denne rundenMensen 10 dpo er litt tidlig, fikk selv TR på besøk 11 dpo sist PP. Det kan visst være vanlig med litt sånn kluss etter MA, så håper det er tilfelle for oss begge
Sitter her 10 dpo selv og håper så inderlig at TR holder seg borte bare et par dager til
Tror nemlig ikke det klaffet for oss heller.

Skal jeg sette deg opp som gravid?