Mista i juli så måtte vente en full syklus. Men får prøve selv i august, og tester letrozoldoseSe der!
Ble det ikke ivf prøving nå i august likevel?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mista i juli så måtte vente en full syklus. Men får prøve selv i august, og tester letrozoldoseSe der!
Ble det ikke ivf prøving nå i august likevel?

Man blir så revet med!!Nå. Har. Det. Klikka. For. Meg.
Skyggestreker er skikkelig dritt!
Jeg tolker den som positivTok denne testen i dag, er den positiv eller hvordan kan jeg tolke dette?

Jeg opplevde også at testene ble sterkere jo lengre tid det går men testene blir ugyldige etter 5 minutter. Jeg brukte til slutt en timer så jeg bestandig tok bilde til samme tid for hver test. Jeg vet ikke hvorfor noen tester står som høy og noen står som lav, jeg ble forvirret av det selv og syns derfor det var bedre å forholde meg til styrken på testene og ikke nødvendigvis talletTok en til, fordi jeg kom på at jeg glemte å lese av resultatet innen 5 minutter. Streken blir jo sterkere jo lengre tid det går. Så da var vi nede igjen på 0,4.Vis vedlegget 413091

Kanskje den er positiv i kveld
Bli med i rehab for testetøser trådenTrenger tips til hvordan å få roet tankene litt, planen er å klare å la være å teste til dagen før forventet mens.... frister så å teste fra 8-9 dpo men blir så ødelagt i hode av alle negative tester.
Vet jeg ikke burde klage etter det bare har gått et år men det er så høyt ønsket og vi blir så lei oss av negative tester måned på måned
Jeg venter til 14DPO med å teste, det funker veldig bra for meg.Bra vi la inn aksjer idag!!Kanskje den er positiv i kveld![]()
Jeg er også i første PP etter uttak av spiral! VelkommenMerker murring i magen fra 4dpo med slim,
Men så er min syklus 28.dager
Pluss hatt spiral siste 2 årene. Så dette er egentlig første pp

Er jeg da på riktig gruppe klarte å rote meg inn i en dagbok. Ble bare henvist til en annen forumJeg er også i første PP etter uttak av spiral! Velkommen![]()
Så gøy! Hvordan ligger det an der?Jeg er også i første PP etter uttak av spiral! Velkommen![]()
Du er på rett sted, velkommenEr jeg da på riktig gruppe klarte å rote meg inn i en dagbok. Ble bare henvist til en annen forum
(det var meg som henviste deg
)