Jeg skylte den sammenleggbare tissekoppen fra babyplan mens mannen var i rommet. Han trodde det var en ny menskopp 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oi wow, det har stor og brå økning! Gøy!Jepp… min (riktignok begrensede) erfaring er at det hopper opp og ned en stund og så svosj, får de en toppfullstendig forvirrende i starten, men så lettet når den toppen kom
Dette er en fin test. 12 dpo er tidlig og mange får ikke skikkelig strek for ikm dagenDere som er litt dreven i gamet.. er dette en svak positiv test til å være 12dpo? Redd det er en kjemisk
Jeg fikk en lignende strek (kanskje litt svakere) 10dpo. 12 dpo tok jeg en CBD og fikk 1-2 uker. Resultatet ble min nå 4 år gamle datterDere som er litt dreven i gamet.. er dette en svak positiv test til å være 12dpo? Redd det er en kjemisk
så jeg har lyst å ta en ny i kveld, men hvor mange tester/ekser kommer jeg til å bruke frem til tr da
dyrt dette 
En. Tester kun 14DPO. Og så blir det jo noen flere om den er positiv da.Hvor mange tester bruker dere hver pp, ca? Eller rettere sagt, hvor mange esker?
Jeg er 9 dpo (tror jeg), tok en test tidligere i dag som var blenda. Nå er selvfølgelig test-kjøret startetså jeg har lyst å ta en ny i kveld, men hvor mange tester/ekser kommer jeg til å bruke frem til tr da
dyrt dette
![]()
Jeg vet ikke enda, er på PP1, men har brent av MYE el testerHvor mange tester bruker dere hver pp, ca? Eller rettere sagt, hvor mange esker?
Jeg er 9 dpo (tror jeg), tok en test tidligere i dag som var blenda. Nå er selvfølgelig test-kjøret startetså jeg har lyst å ta en ny i kveld, men hvor mange tester/ekser kommer jeg til å bruke frem til tr da
dyrt dette
![]()
Jeg brukte opp 30 EL tester og vel 15 graviditetstester forrige PPHvor mange tester bruker dere hver pp, ca? Eller rettere sagt, hvor mange esker?
dyrt dette
![]()

Det hørtes veldig sunt ut for både lommeboka og psyken!En. Tester kun 14DPO. Og så blir det jo noen flere om den er positiv da.
Det syns jeg du skalDe tjener fett på oss! Jeg revurderer arbeidslivet mitt, burde kanskje starte å produsere tester. PÅLITELIGE tester!![]()

Jeg var veldig testetøs før, men det rota så med huet mitt. Funker mye bedre for meg å vente til 14DPO hvertfall- men det er jo individuelt.Det hørtes veldig sunt ut for både lommeboka og psyken!

Woho!Vis vedlegget 413034
I heite for en stigning?! På under to timer! Riiimelig fornøyd med at rundens første aksjelegging var i går![]()
![]()
Se der!Vis vedlegget 413034
I heite for en stigning?! På under to timer! Riiimelig fornøyd med at rundens første aksjelegging var i går![]()
![]()