Oss testetøser imellom

Jeg innser at jeg er testtøs..
Har testet el 3 ganger i dag og en hcg bare for å se at det faktisk er lh og ikke hcg som slår ut på el testene..

Når burde jeg ta neste??
Mannen kommer ikke hjem før i morgen..
IMG_4474.jpeg
forrige syklus så slik ut:
IMG_4475.jpeg

Forstår ikke helt dette med lav og høy. Nå er 0.61 høy, mens sist så var 0.65 lav.

Tok en til, fordi jeg kom på at jeg glemte å lese av resultatet innen 5 minutter. Streken blir jo sterkere jo lengre tid det går. Så da var vi nede igjen på 0,4.
IMG_4477.jpeg

Tok en til, fordi jeg kom på at jeg glemte å lese av resultatet innen 5 minutter. Streken blir jo sterkere jo lengre tid det går. Så da var vi nede igjen på 0,4.Vis vedlegget 413091
Jeg opplevde også at testene ble sterkere jo lengre tid det går men testene blir ugyldige etter 5 minutter. Jeg brukte til slutt en timer så jeg bestandig tok bilde til samme tid for hver test. Jeg vet ikke hvorfor noen tester står som høy og noen står som lav, jeg ble forvirret av det selv og syns derfor det var bedre å forholde meg til styrken på testene og ikke nødvendigvis tallet :hilarious:

Jeg skal hjem etter jobb og tisse på pinner!! Jeg frykter egentlig at el var igår, jeg har vært tom for tester og tempen har gått opp igjen. Vi får se :smiley-ashamed004

Trenger tips til hvordan å få roet tankene litt, planen er å klare å la være å teste til dagen før forventet mens.... frister så å teste fra 8-9 dpo men blir så ødelagt i hode av alle negative tester.
Vet jeg ikke burde klage etter det bare har gått et år men det er så høyt ønsket og vi blir så lei oss av negative tester måned på måned

Trenger tips til hvordan å få roet tankene litt, planen er å klare å la være å teste til dagen før forventet mens.... frister så å teste fra 8-9 dpo men blir så ødelagt i hode av alle negative tester.
Vet jeg ikke burde klage etter det bare har gått et år men det er så høyt ønsket og vi blir så lei oss av negative tester måned på måned
Bli med i rehab for testetøser tråden :Heartred Jeg venter til 14DPO med å teste, det funker veldig bra for meg.

Merker murring i magen fra 4dpo med slim,

Men så er min syklus 28.dager
Pluss hatt spiral siste 2 årene. Så dette er egentlig første pp

Merker murring i magen fra 4dpo med slim,

Men så er min syklus 28.dager
Pluss hatt spiral siste 2 årene. Så dette er egentlig første pp
Jeg er også i første PP etter uttak av spiral! Velkommen :hello2

Jeg begynte i 2019. Mistet 2 ganger SA så en MA
Og fjerde satt i 2021.

Har en sønn som er 2 ganske snart, så da er vi klare for å prøve oss på nr 2.

Syklus på 28 dager før spiral, og fikk mensen rett etter spiraluttak, så regner da med at eggløsning var rundt 15-18

Så rundt 6-7-8 dpo et sted

Back
Topp