Symptom tråden ❤️

Og deeeeer meldte kvalmen seg…:yuck: føler meg rett og slett SKIKKELIG fyllesyk… hva i allverden spiser dere som sliter med kvalme lenge? Man vil jo ikke ha noe som helst, men da går man bare i en ond sirkel..blir jo bare kvalmere av å være sulten:smiley-ashamed008 begrenset hvor mye de salte kjeksene holder..

Jeg har ikke fått den der skikkelige kvalmen enda, men føler med deg!

Og deeeeer meldte kvalmen seg…:yuck: føler meg rett og slett SKIKKELIG fyllesyk… hva i allverden spiser dere som sliter med kvalme lenge? Man vil jo ikke ha noe som helst, men da går man bare i en ond sirkel..blir jo bare kvalmere av å være sulten:smiley-ashamed008 begrenset hvor mye de salte kjeksene holder..
Jeg sliter også mye med kvalmen! Har blitt 70% sykemeldt pga det og klarer ikke spise noe skikkelig før middag i 16-17 tiden.. smoothie har blitt min redning! Det klarer jeg å få ned, går sulten så og si hele dagen men smoothien roer ihvertfall den værste kvalmen

Jeg sliter også mye med kvalmen! Har blitt 70% sykemeldt pga det og klarer ikke spise noe skikkelig før middag i 16-17 tiden.. smoothie har blitt min redning! Det klarer jeg å få ned, går sulten så og si hele dagen men smoothien roer ihvertfall den værste kvalmen
Håper kvalmen gir seg snart for dere begge, høres ordentlig fælt ut.. Hvor langt var dere på vei da det slo ut?

5+4.
Og kvalmen har til gangs meldt seg denne uken. Bør helst sitte helt rolig, blir sjøsyk av å bevege meg. Og det er ikke bare om morgenen! Mensmurringene er svakere nå, og erstattet av stikninger ned mot lysken som kommer og går. Trøtt hele tiden, og blodtrykksfall (svimmel) når jeg reiser meg litt for fort.
Føler at jeg har fått litt mage (oppblåst). Buksene er allerede trange, og det liker jeg ikke. Dette trenger absolutt ikke vises på noen uker enda!
Brystene er ikke så ømme enda (det er litt rart), og humørsvingninger har jeg ikke, men kjenner jeg blir lettere irritert på jobb. Klarer å ta meg i nakken og ikke vise det tror jeg.
2 uker til TUL, klarer nesten ikke vente.

Okei, takk for svar! :Heartred

Var ikke klar over at det var et vanlig symptom, så det var veldig lettende å høre. Har liksom bare fått opp mye om exu når jeg har googlet. Er første gang jeg er gravid, så jeg vet ikke hva jeg kan forvente, og det er mulig jeg overtenker det meste:smiley-ashamed004
Titter innom fra mars gruppa :) Hadde mye slike sterke mensensmerter frem til uke 6/7 :) Er i uke 11 nå, og så spiren sist forrige uke!

Ja, også tisser jeg hele tiden. Går det over 30 minutter så er det omtrent et under :rolleyes:

Og der kom kvalmen for min del også. Var ikke kvalm de siste graviditetene, og håper dette går fort over! Sitter på jobb og svelger unna..

Og der kom kvalmen for min del også. Var ikke kvalm de siste graviditetene, og håper dette går fort over! Sitter på jobb og svelger unna..
Hvor langt er du på vei ?

Er 6+4 og ikke kjent noe enda så lurer på om jeg er heldig eller den er sent ute

Hvor langt er du på vei ?

Er 6+4 og ikke kjent noe enda så lurer på om jeg er heldig eller den er sent ute
Iflg jm er jeg 6+1 idag. Var ikke noe kvalm under noen av de andre graviditetene, så kan godt være du er heldig :happy119 Nå har det gitt seg litt her, så håper det var et engangstilfelle :laughing002

Jeg har ingen symptomer annet enn at jeg innimellom merker at bekkenet skriker litt, og noen stikkinger i livmor. Jeg har egentlig ikke hatt så mye symptomer med de andre to heller, så jeg tar det relativt rolig sånn sett...

Jeg er egentlig glad for at jeg slipper kvalmen og luktesansen, det kan jo være litt plagsomt :Heartred

Nepe, gulrot og kålrot. Eneste som funker!!

Hovudsymptomet er murring, noko som kom 2 veke før uteblitt mens og har ikkje gitt seg enda er 6+1. Kvalma seie litt hei på morgonen og fram til ettermiddagen, kjenne på heile meg at neste veke så trur eg den vil smelle og har veldig ømme bryst

Veldig bekymret her. På fredag kveld fikk jeg plutselig veldig ubehag i nedre mage, på midten. Det varte i ca 30 minutter og føltes som sterke mensensmerter/at noe skulle rakne. Jeg skal ta kontakt med jordmor på mandag, men klarer ikke tenke på noe annet enn dette. Er så redd for sa Har ikke hatt noe blødning og har fremdeles gravidsymptomer som ømme bryster og trøtt. Hva tenker dere det kan være?

Veldig bekymret her. På fredag kveld fikk jeg plutselig veldig ubehag i nedre mage, på midten. Det varte i ca 30 minutter og føltes som sterke mensensmerter/at noe skulle rakne. Jeg skal ta kontakt med jordmor på mandag, men klarer ikke tenke på noe annet enn dette. Er så redd for sa Har ikke hatt noe blødning og har fremdeles gravidsymptomer som ømme bryster og trøtt. Hva tenker dere det kan være?
Dette høres ut som ligamentsmerter. Det er helt ufarlig. Jeg har det også på kvelden.

Det er helt latterlig hvor ømme puppene mine er ! Klarer ikke å komme borti dem engang… kan ikke huske at det var slik forrige runde

4+4 og første symptom… en liten anelse øm i puppa :hilarious:
Håper dette svangerskapet blir like lett som første, der mitt eneste symptom var at magen vokste

4+4 og første symptom… en liten anelse øm i puppa :hilarious:
Håper dette svangerskapet blir like lett som første, der mitt eneste symptom var at magen vokste
Sånn var mitt første svangerskap også. Andre var helt grusomt! Det er gutt og jente så mulig det har noe å si. Med jenta gikk jeg uren hud, krusete hår og kraftig bekkenløsning.

Jeg var lenge sikker på at det var ei jente fordi hun 'stjal min skjønnhet'. Jente var det. Hvis det er jente denne gangen, som jeg har på følelsen så har hun allerede samme tendenser som storesøster. Munnsårene og kvisene har allerede poppet opp!

Bekymrer meg for at jeg ikke har stort til symptomer lengre. Er i dag 5+3.
Eneste jeg kjenner på er trøtthet og trenger av og til å hvile på dagtid. Har ikke time hos fastlegen før neste mandag. Er da 6+4.

Back
Topp