August 2023

Ja jeg følte på svaret jeg fikk at jeg ikke ville ha eggløsning av meg selv. Bah..! Orker heller ikke vente enda en mnd, jeg har jo ventet over sommeren allerede :banghead:
Jeg forstår at du ikke vil vente. Satser på at det fungerer fint med letrozol. Det blir jo uansett en mer naturlig syklus siden du ikke overstyrer med østrogen. Heier på deg! ❤️

Så veldig frustrerende at kroppen bare ikke kan spille på lag da, @Sofia87 :rolleyes: veldig fin slimhinne da så håper at letrozol gjør susen og du likevel får innsett :hug003
Ja slimhinna pleier jo være 9-14 mm på kontrollen rundt eggløsning, så den pleier spille veldig på lag. Bare de dumme folliklene som ikke oppfører seg pent :banghead:

Jeg forstår at du ikke vil vente. Satser på at det fungerer fint med letrozol. Det blir jo uansett en mer naturlig syklus siden du ikke overstyrer med østrogen. Heier på deg! ❤️
Har hatt fire fryseforsøk med Letrozol før, kun negtive tester og tidlig blødning.
Hatt to fryseforsøk med Estradot og cyclogest og da har jeg hatt én kjemisk, så har faktisk mer troa på det :meh:
Så jeg kjenner jeg blir skikkelig sånn «meeeeh… :dead:«

Da skal første sprøyte med gonal F settes i morgen, må si jeg gruer meg noe voldsomt
Du er ikke alene! Gruer meg også, hver gang, og spesielt til den første. Men det kommer til å gå så fint! ❤️

Gonal F har en av de tynneste nålene, og om du klyper huden veldig hardt sammen, kjenner du absolutt ingenting. Det hjelper også med emla krem! Jeg bruker det hver gang, men måtte en gang sette Gonal F uten, så kløyp alt jeg kunne :hilarious:

Har hatt fire fryseforsøk med Letrozol før, kun negtive tester og tidlig blødning.
Hatt to fryseforsøk med Estradot og cyclogest og da har jeg hatt én kjemisk, så har faktisk mer troa på det :meh:
Så jeg kjenner jeg blir skikkelig sånn «meeeeh… :dead:«
Ah skjønner at du er skeptisk da. Jeg håper for deg mens du føler deg meh :love2 Skal du ta noen andre støttemedisiner sammenlignet med tidligere forsøk?

Du er ikke alene! Gruer meg også, hver gang, og spesielt til den første. Men det kommer til å gå så fint! ❤️

Gonal F har en av de tynneste nålene, og om du klyper huden veldig hardt sammen, kjenner du absolutt ingenting. Det hjelper også med emla krem! Jeg bruker det hver gang, men måtte en gang sette Gonal F uten, så kløyp alt jeg kunne :hilarious:
Åhh tusen takk for tips :love7 :Heartred

jeg hadde uttak på fredag og lørdag ringte embryologen at det var 2 egg som befruktet og utviklet seg fint. Og de skulle ringe på tirsdag for en oppdatering med mindre noe skjedde med embryoene i mellomtida. Ooooog i dag er det tirsdag og jeg har ikke hørt noe!! Så det betyr vel at det har gått bra? Har noen opplevd før å ikke bli ringt men allikevel ha mistet noen eller alle embryoene? De ringer vel i løpet av dagen. Håper sånn det blir innsett imorgen! Må kjøre 6 timer til og 6 timer tilbake for det men det er så verdt det :shy:

Ah skjønner at du er skeptisk da. Jeg håper for deg mens du føler deg meh :love2 Skal du ta noen andre støttemedisiner sammenlignet med tidligere forsøk?
Takk gode du :Heartpink
Skal ta Klexane og Cyclogest, som jeg også har brukt tidligere.
Så hadde jeg jo en infeksjon i livmora som jeg har gått på to ukers AB-kur for i juli.
Og så har jeg blitt satt på metformin fra CD1, så noe endring er det jo.

Takk gode du :Heartpink
Skal ta Klexane og Cyclogest, som jeg også har brukt tidligere.
Så hadde jeg jo en infeksjon i livmora som jeg har gått på to ukers AB-kur for i juli.
Og så har jeg blitt satt på metformin fra CD1, så noe endring er det jo.
Krysser sånn fingrene for deg for alt går bra og at det blir innsett ❤️❤️ forrige gang jeg hadde fryseforsøk i naturlig syklus så spilte ikke folikkelen på lag. Var vel på 17 mm ved innsett. Nå blir det fryseforsøk i styrt syklus. En ting. Noen spesiell grunn for at du skal gå på metformin? Jeg går på det, bare den andre typen. Altså glucophage pga ble så kvalm av metformin. Jeg har pcos da.

Testet negativt på morgenurin i dag, innsettet var 7.08. Altså 8dp5dt, om jeg har skjønt riktig. Blodprøven er i morgen. I går kom det bitte litt brun spotting, ingen blødning i dag. Jeg antar at det ikke var vår tur med dette innsettet. Med mindre dere med mer fartstid vet om folk som ikke tester positivt før på selve blodprøven?Forbereder meg på nye runder med PGT i høst, lykke til alle som venter på innsett og som ruger allerede!

Hvordan går det, @mamlala ? Jeg har ikke klart å ta motet til meg for å teste enda. Jeg har ikke hatt noen symptom fra livmor som murring. Og har hele veien følt at dette ikke gikk. Har derfor ikke orka å forholde meg til negativ test, og latt være. Blodprøve på onsdag.
Takk som spør! Jeg skulle være helt chill denne gangen ( :hilarious: ).. Klarte å la være å teste på morgenurinen i går, men så var det bursdagen min og jeg tenkte det kunne ha blitt en fin gave. Testet før lunsj og den var negativ.. Vet det var tidlig men om jeg er gravid burde det vel vært en liten skygge?Tar nok en ny test i morgen tidlig men tror ikke det er så mye håp.

Lykke til med blodprøven i morgen!

Takk som spør! Jeg skulle være helt chill denne gangen ( :hilarious: ).. Klarte å la være å teste på morgenurinen i går, men så var det bursdagen min og jeg tenkte det kunne ha blitt en fin gave. Testet før lunsj og den var negativ.. Vet det var tidlig men om jeg er gravid burde det vel vært en liten skygge?Tar nok en ny test i morgen tidlig men tror ikke det er så mye håp.

Lykke til med blodprøven i morgen!
Gratulerer med dagen! det hadde jo vært en fin gave ja, så synd. Håper du fikk en ok dag likevel. Æsj, kjedelig å være i sånn limbo, holder fast ved det lille kneppet med håp. Men enig med deg om at vi burde se noe på en test nå, det er sånn jeg tolker min situasjon i alle fall.

Akkurat vært på sjekk her, CD 11 og alt så bra ut med sannsynlig eggløsning på mandag. Så da blir det forhåpentligvis innsett fredag/lørdag neste uke :Heartred Fryst 5-dagers, fra stimulering til første barnet. Veldig rart å tenke på at det egentlig er «tvillinger» og at det bare ligger i frysen:hilarious:

Krysser fingrene for at det ikke tuller seg til og stopper opp slik som forrige syklus, som da ble 53 dager…. :sleep002

Gratulerer med dagen! det hadde jo vært en fin gave ja, så synd. Håper du fikk en ok dag likevel. Æsj, kjedelig å være i sånn limbo, holder fast ved det lille kneppet med håp. Men enig med deg om at vi burde se noe på en test nå, det er sånn jeg tolker min situasjon i alle fall.

Takk! Ja, burde nok vært noe der nå for oss begge to.. Må du gjennom ny stimulering eller har dere noe på frys?

Testet negativt på morgenurin i dag, innsettet var 7.08. Altså 8dp5dt, om jeg har skjønt riktig. Blodprøven er i morgen. I går kom det bitte litt brun spotting, ingen blødning i dag. Jeg antar at det ikke var vår tur med dette innsettet. Med mindre dere med mer fartstid vet om folk som ikke tester positivt før på selve blodprøven?Forbereder meg på nye runder med PGT i høst, lykke til alle som venter på innsett og som ruger allerede!
Eneste erfaringen jeg har er min egen der jeg mistet like etterpå. Hcg var aldri over 10 det forsøket

Hei :Heartred
Jeg er helt ny i forumet, og litt usikker på hvor eller hva jeg skal skrive. Vi har vært prøvere i over 1 år, før vi ble henvist til IVF i år. Har nå har vært igjennom første egguttak der vi fikk 6 på frys, der det første ble satt inn på fredag. Venter nå i spenning på å kan teste (føles som 200 dager til). Går på Linitus, så symptomene er der allerede. Skal teste fredag 25. Siden det er første egginnsett prøver jeg å ikke ha for høye forhåpninger, men det er vanskelig :happy: Hos oss var det mannen som gjør at vi måtte i gang med IVF, derfor er kanskje håpet enda større på at det skal klaffe. En berg- og dalbane av tanker og følelser er det i allefall. Men ville si hei her inne.

Krysser sånn fingrene for deg for alt går bra og at det blir innsett ❤️❤️ forrige gang jeg hadde fryseforsøk i naturlig syklus så spilte ikke folikkelen på lag. Var vel på 17 mm ved innsett. Nå blir det fryseforsøk i styrt syklus. En ting. Noen spesiell grunn for at du skal gå på metformin? Jeg går på det, bare den andre typen. Altså glucophage pga ble så kvalm av metformin. Jeg har pcos da.
Takk :Heartpink

De mente det kunne ha en positiv effekt mtp habituell abort, derfor prøver jeg metformin. Blir også ganske uvel av de, men begynner heldigvis å venne meg litt til de

Back
Topp