Jaa, jeg er fornøydFortsatt fin streksyns de er ganske like mine
Jeg har ikke tatt test enda.. litt usikker på om jeg bare skal vente til i morgen![]()
synes det er litt skummelt nå som jeg nærmer meg ikm, men jeg velger å tro at dette går veien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, jeg er fornøydFortsatt fin streksyns de er ganske like mine
Jeg har ikke tatt test enda.. litt usikker på om jeg bare skal vente til i morgen![]()
synes det er litt skummelt nå som jeg nærmer meg ikm, men jeg velger å tro at dette går veien
Åh, takk for tips! Skal stikke på Meny i lunsjen.Kjøp make sure på meny istedenfor! Gir bedre og tidligere resultat! Men dette blir spennende![]()
Alle mine tester er vanlig makesure, ikke tidligtester, så den kan gi utslagMen @Luna94 , det ser ikke ut som Make Sure-testene på Meny er tidligtester. Når en tidlig RFSU-test så vidt gir utslag, så vil kanskje ikke en vanlig Make Sure gi resultat allerede på 11 DPO?

Men @Luna94 , det ser ikke ut som Make Sure-testene på Meny er tidligtester. Når en tidlig RFSU-test så vidt gir utslag, så vil kanskje ikke en vanlig Make Sure gi resultat allerede på 11 DPO?

Hva man ikke vet når man ikke er testetøs.![]()

Sniker. Makesure fanga opp strek 8dpo hos meg. Virkelig gode tester. Sjelden de har skygge ogsåMen @Luna94 , det ser ikke ut som Make Sure-testene på Meny er tidligtester. Når en tidlig RFSU-test så vidt gir utslag, så vil kanskje ikke en vanlig Make Sure gi resultat allerede på 11 DPO?
Åå, gyn sa ingenting om blodprøver til megTok en tidligtest pga. fest i kveld, men den er kritthvit, 11 DPO. Kjenner mer murring i magen, så antar mensen kommer i hvert øyeblikk... Jeg begynner også på Letrozol så fort alt er i gang, @EiLitaSpire ! Skal ta blodprøver også. De må man vel ta i løpet av dag 1-3 av menstruasjonen, om jeg husker riktig.
Det beror sikkert på hva hensikten er. Jeg har foreløpig ikke fått tatt prøver av de ulike hormonnivåene mine på "riktig tidspunkt", så vi vet egentlig ingenting om AMH, SHGB, FSH og alle de greiene der. Vi vet bare at syklusene mine ser ut til å bli lange etter forrige graviditet og ammeperiode.Åå, gyn sa ingenting om blodprøver til megSkal tilbake til henne neste uke, og få en eggløsningssprøyte i tilegg til disse tablettene bare
Ventet med dandering til etter fristen.)HERREGUD. Tok tre Make Sure og en RFSU på fjerdegangsurin nå (og jeg er en drikker). ALLE ble svakt positive innen treminuttersfristen! RFSU tok mer tid enn det står på pakken, men også den ble svakt positiv. Lurer på om dette holder hele veien. Meganervøs siden jeg aldri har registrert kjemisk eller SA/MA etter positiv test (men tror jeg har hatt minst en SA).
(Papiret er der for å vise hvithet og begrense tiss på soveromsgulvetVentet med dandering til etter fristen.)
Søt du er! Ikke gratuler for tidlig. Kan være negativ om få dager.Se der ja! Gratulerer![]()
Søt du er! Ikke gratuler for tidlig. Kan være negativ om få dager.![]()
Juuuhu!!! Babystrek babystrek!!!HERREGUD. Tok tre Make Sure og en RFSU på fjerdegangsurin nå (og jeg er en drikker). ALLE ble svakt positive innen treminuttersfristen! RFSU tok mer tid enn det står på pakken, men også den ble svakt positiv. Lurer på om dette holder hele veien. Meganervøs siden jeg aldri har registrert kjemisk eller SA/MA etter positiv test (men tror jeg har hatt minst en SA).
(Papiret er der for å vise hvithet og begrense tiss på soveromsgulvetVentet med dandering til etter fristen.)

Se derHERREGUD. Tok tre Make Sure og en RFSU på fjerdegangsurin nå (og jeg er en drikker). ALLE ble svakt positive innen treminuttersfristen! RFSU tok mer tid enn det står på pakken, men også den ble svakt positiv. Lurer på om dette holder hele veien. Meganervøs siden jeg aldri har registrert kjemisk eller SA/MA etter positiv test (men tror jeg har hatt minst en SA).
Nå går det bare oppover!Sånn litt letta nå![]()
Jeg trukke den der blir borte for å si det sånn!!! Hvor mange dpo??HERREGUD. Tok tre Make Sure og en RFSU på fjerdegangsurin nå (og jeg er en drikker). ALLE ble svakt positive innen treminuttersfristen! RFSU tok mer tid enn det står på pakken, men også den ble svakt positiv. Lurer på om dette holder hele veien. Meganervøs siden jeg aldri har registrert kjemisk eller SA/MA etter positiv test (men tror jeg har hatt minst en SA).

Håper ikke det! Bare 11 DPO. Tror det blir 12 i natt. Testet etter EL for første gang da gynekologen anbefalte det, i tilfelle det ikke skulle gå nå. Men det gjør jo kanskje det?Jeg trukke den der blir borte for å si det sånn!!! Hvor mange dpo??![]()