IKM uke 25☀️

Men @Luna94 , det ser ikke ut som Make Sure-testene på Meny er tidligtester. Når en tidlig RFSU-test så vidt gir utslag, så vil kanskje ikke en vanlig Make Sure gi resultat allerede på 11 DPO?

Men @Luna94 , det ser ikke ut som Make Sure-testene på Meny er tidligtester. Når en tidlig RFSU-test så vidt gir utslag, så vil kanskje ikke en vanlig Make Sure gi resultat allerede på 11 DPO?

Make sure slår så tidlig ut at du trenger ikke tidlig tester, det er bare bortkasta penger for å være ærlig :shy:
8dpo;
20230609_204329.jpg

9dpo;
Snapchat-1811854959.jpg

10 dpo;
20230611_154047.jpg

Tok en tidligtest pga. fest i kveld, men den er kritthvit, 11 DPO. Kjenner mer murring i magen, så antar mensen kommer i hvert øyeblikk... Jeg begynner også på Letrozol så fort alt er i gang, @EiLitaSpire ! Skal ta blodprøver også. De må man vel ta i løpet av dag 1-3 av menstruasjonen, om jeg husker riktig.
Åå, gyn sa ingenting om blodprøver til meg :oops: Skal tilbake til henne neste uke, og få en eggløsningssprøyte i tilegg til disse tablettene bare

Åå, gyn sa ingenting om blodprøver til meg :oops: Skal tilbake til henne neste uke, og få en eggløsningssprøyte i tilegg til disse tablettene bare
Det beror sikkert på hva hensikten er. Jeg har foreløpig ikke fått tatt prøver av de ulike hormonnivåene mine på "riktig tidspunkt", så vi vet egentlig ingenting om AMH, SHGB, FSH og alle de greiene der. Vi vet bare at syklusene mine ser ut til å bli lange etter forrige graviditet og ammeperiode.

Sist jeg tok blodprøver hadde ikke mensen kommet tilbake ennå, så det var, etter det jeg forstod, litt rart å sjekke hva nivåene var da. Gjorde det likevel, men kunne liksom ikke bruke det til noe.

HERREGUD. Tok tre Make Sure og en RFSU på fjerdegangsurin nå (og jeg er en drikker). ALLE ble svakt positive innen treminuttersfristen! RFSU tok mer tid enn det står på pakken, men også den ble svakt positiv. Lurer på om dette holder hele veien. Meganervøs siden jeg aldri har registrert kjemisk eller SA/MA etter positiv test (men tror jeg har hatt minst en SA).

(Papiret er der for å vise hvithet og begrense tiss på soveromsgulvet :hilarious: Ventet med dandering til etter fristen.)

Vedlegg

• 20230621_154559.jpg
    20230621_154559.jpg
    1,2 MB · Visninger: 152
HERREGUD. Tok tre Make Sure og en RFSU på fjerdegangsurin nå (og jeg er en drikker). ALLE ble svakt positive innen treminuttersfristen! RFSU tok mer tid enn det står på pakken, men også den ble svakt positiv. Lurer på om dette holder hele veien. Meganervøs siden jeg aldri har registrert kjemisk eller SA/MA etter positiv test (men tror jeg har hatt minst en SA).

(Papiret er der for å vise hvithet og begrense tiss på soveromsgulvet :hilarious: Ventet med dandering til etter fristen.)

Se der ja! Gratulerer ❤️

Juuuhu!!! Babystrek babystrek!!! :Heartpink :Heartpink :woot:

Se der♥️

Jeg trukke den der blir borte for å si det sånn!!! Hvor mange dpo?? :Heartred

Back
Topp