IKM uke 25☀️

Tok en tidligtest pga. fest i kveld, men den er kritthvit, 11 DPO. Kjenner mer murring i magen, så antar mensen kommer i hvert øyeblikk... Jeg begynner også på Letrozol så fort alt er i gang, @EiLitaSpire ! Skal ta blodprøver også. De må man vel ta i løpet av dag 1-3 av menstruasjonen, om jeg husker riktig.

Vent nå litt... Er det en strek som har dukket opp mens jeg satt og skrev? Det har gått mer enn 5 minutter, men... Synes jeg ser noe? Sikkert bare skygge... Er RFSU Tidlig.

Vedlegg

• 20230621_062632.jpg
    20230621_062632.jpg
    1,3 MB · Visninger: 120
I natt hadde jeg mareritt om at mensen kom selv om tempen fortsatt er høy :hilarious: Man blir så sinnsykt opphengt:hilarious:
Men jeg er 9 dpo i dag! Vet ikke om det er tilfeldig eller om det er wild yam, men lutealfasen min er plutselig minst 1 dag lenger. Har kun 1 test liggende, men det spørs om den ikke ryker i morgen om jeg våkner til høy temp da og :dance008

I natt hadde jeg mareritt om at mensen kom selv om tempen fortsatt er høy :hilarious: Man blir så sinnsykt opphengt:hilarious:
Men jeg er 9 dpo i dag! Vet ikke om det er tilfeldig eller om det er wild yam, men lutealfasen min er plutselig minst 1 dag lenger. Har kun 1 test liggende, men det spørs om den ikke ryker i morgen om jeg våkner til høy temp da og :dance008
Det er så typisk! Jeg drømte bare om positive tester. :hilarious: Men så bra at lutealfasen har blitt lengre!

Jaaa, men sikkert bare skygge siden tiden er litt over...

Vent nå litt... Er det en strek som har dukket opp mens jeg satt og skrev? Det har gått mer enn 5 minutter, men... Synes jeg ser noe? Sikkert bare skygge... Er RFSU Tidlig.
Jeg ser noe svakt her♥️

Absolutt NADA strek 9/10 dpo. Flo mener jeg er 9 dpo og jeg mener 10. men siden jeg ikke temper så aner jeg jo ikke :hilarious: men helt nada tester, så denne pp er over for min del!
10 dpo her og helt blanda tester. Så tror ikke det skjer for meg heller denne PP. ❤️

Denne er jo tydelig :facepalm:
Ja! Men det er jo etter 20 minutter, ikke 1-5, så det er jo ikke sikkert...? :oops: Jeg må kjøpe en ny tidligtest av et annet merke og se etter jobb.

Skal uansett holde meg unna alkohol på bursdagen i kveld. Jeg kan leve med at jeg spiste min siste spekepølsesnabb og drakk min siste øl på laaange tider i går hvis denne testen faktisk forteller sannheten. :hilarious:

Ja! Men det er jo etter 20 minutter, ikke 1-5, så det er jo ikke sikkert...? :oops: Jeg må kjøpe en ny tidligtest av et annet merke og se etter jobb.

Skal uansett holde meg unna alkohol på bursdagen i kveld. Jeg kan leve med at jeg spiste min siste spekepølsesnabb og drakk min siste øl på laaange tider i går hvis denne testen faktisk forteller sannheten. :hilarious:
Jeg ser og strek! Ta ny test!! :woot:

Selvsagt :shy: :hilarious:
Vis vedlegget 408378
Ser det har økt siden 9 dpo og det er fint:Heartred ikke veldig konsentrert urin for jeg var våken rundt 5/6 og holdt på å tisse på meg, også sto jeg opp 7.30:hilarious:

Hva med deg? Har du testa i dag?
Fortsatt fin strek♥️ syns de er ganske like mine:love7
Jeg har ikke tatt test enda.. litt usikker på om jeg bare skal vente til i morgen :facepalm:

Back
Topp