12dpo.. syns de testene ser helt like ut når de tørker.. men ser jo gradvis fargeendringjaa! Hvor mange dpo i dag? Dette lover bra!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12dpo.. syns de testene ser helt like ut når de tørker.. men ser jo gradvis fargeendringjaa! Hvor mange dpo i dag? Dette lover bra!![]()

Hurra, gratulerer så myeJeg er svak ass, men CB digital har aldri hatt utslag på positiv før
Vis vedlegget 408190
Vis vedlegget 408191
Du må komme inn i mars 2024, ganske ensomt der foreløpigJeg er svak ass, men CB digital har aldri hatt utslag på positiv før
Vis vedlegget 408190
Vis vedlegget 408191
Stiger ikke så kjapt de testene.. men syns den er litt sterkere. Øverste i dag, nederste i går

Unnskyld at jeg sier det, men du må være fargeblind om du ikke ser at dette er en tydelig og FIN økning
Dette er mine;
11 dpo;
Vis vedlegget 408197
12 dpo;
Vis vedlegget 408195
Synes du har sterkere test enn det jeg hadde de dagene![]()
HahahaUnnskyld at jeg sier det, men du må være fargeblind om du ikke ser at dette er en tydelig og FIN økning
Dette er mine;
11 dpo;
Vis vedlegget 408197
12 dpo;
Vis vedlegget 408195
Synes du har sterkere test enn det jeg hadde de dagene![]()
Har nok litt vondt for å tro atlet er sant, så er nok litt pessimist 
HahahaHar nok litt vondt for å tro atlet er sant, så er nok litt pessimist
![]()
men det her ser veldig fint ut altså Kommer etter ikm tenker jegDu må komme inn i mars 2024, ganske ensomt der foreløpig![]()

Føler jeg ser noe antydning på den fra i dagMåtte innom døgnåpent apotek i går og skaffe nye tester
Tok en i går ettermiddag (nederst) og en i dag tidlig (øverst)Ikke redigert og ikke tidlig-test, kan det være noe?
Syns jeg ser streker herMåtte innom døgnåpent apotek i går og skaffe nye tester
Tok en i går ettermiddag (nederst) og en i dag tidlig (øverst)Ikke redigert og ikke tidlig-test, kan det være noe?
GratulererDa er det ingen tvil lengre. 15 dpo idag.
Kom innen 1-2 min.
Så kan settes på gravid.
Kjipt at jeg må reise hjem noen mnd på onsdag men men. Har noe å passe på så lenge da
GratulererDa er det ingen tvil lengre. 15 dpo idag.
Kom innen 1-2 min.
Så kan settes på gravid.
Kjipt at jeg må reise hjem noen mnd på onsdag men men. Har noe å passe på så lenge da

gratulerer så myeDa er det ingen tvil lengre. 15 dpo idag.
Kom innen 1-2 min.
Så kan settes på gravid.

Jeg har masse mensmurringer. Vært litt roligere i dag, men har vært ganske intenst noen dagerJeg og tenker jo at det er fryktelig rart at det skal være sprøyta, siden den har vært så svak også frem til i går kveld da, så ja, det … det må kanskje det?Nå kjenner jeg jo selvsagt litt sånn mensmurring da hahaha nervene er på jobb
![]()