Fantastisk også så tidlig da!!!Fikk 2-3 på digital i går kveld på 12 dpo, meget konsentrert urin, og fin strek i dag tidlig på 13 dpo! Skal ta en test så fort jeg kommer meg hjem nå, men tenk - jeg er fortsatt gravid![]()
Vis vedlegget 408583
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk også så tidlig da!!!Fikk 2-3 på digital i går kveld på 12 dpo, meget konsentrert urin, og fin strek i dag tidlig på 13 dpo! Skal ta en test så fort jeg kommer meg hjem nå, men tenk - jeg er fortsatt gravid![]()
Vis vedlegget 408583
Blir jo nesten litt bekymra, men må da være bra økning fra 10 dpo detFantastisk også så tidlig da!!!

Jeg kan ikke gjøre annet enn å legge meg flat og beklage, igjen. Det var ikke ment som noe frekt, det var ment som en god ting med en smule humor i.. jeg beklager så mye.Ønsker dere masse lykke til og håper at vi alle treffer gullegget
![]()
Takk for at dere beklager dereJa, beklager! Det var ikke sånn ment. Prøvde å være morsom, men det kom feil ut. Unnskyld! Jeg vil ikke at noen her skal bli lei seg av ubetenksomme kommentarer fra min side. Av og til plumper en dessverre uti, men det var ikke hensikten!![]()

Veldig god økning detBlir jo nesten litt bekymra, men må da være bra økning fra 10 dpo det![]()
Ja, jeg forstår selvsagt det.Takk for at dere beklager dereIkke meningen å virke «sur» her, men det er så lite som skal til når man henger i grupper for å endelig finne noen som har forståelse og at vi er her fordi det er en så herlig og støttende gjeng her inne.
Ting kan komme feil ut, det er ikke første gang og sikkert ikke siste. Men jeg vil bare at vi skal vise litt hensyn overfor hverandre![]()
Vi er alle bare helt vanlige folk, som i tillegg kommuniserer per tekst med mennesker vi ikke kjenner i virkeligheten, så det er ikke alltid lett å holde seg på den riktige siden av linja. Men jeg liker å tro at vi alle vil hverandre vel her inne - uansett om vi dummer oss eller ei. 

Så sant det du skriver.Ja, jeg forstår selvsagt det.Vi er alle bare helt vanlige folk, som i tillegg kommuniserer per tekst med mennesker vi ikke kjenner i virkeligheten, så det er ikke alltid lett å holde seg på den riktige siden av linja. Men jeg liker å tro at vi alle vil hverandre vel her inne - uansett om vi dummer oss eller ei.
Jeg heier i hvert fall på alle dere langtidsprøvere og synes dere er umenneskelig sterke. Er det noen som fortjener gode nyheter, så er det dere. Det kan av og til være vanskelig å vite hva en skal skrive, for en kan ikke sette seg inn i situasjonen fullt og helt, men aldri tvil på at vi er på lag!![]()
Takk i like måte. <3Så sant det du skriver.
Og takkHa en fin St.Hans
![]()
Det fine med rfsu er at om de viser en rosa strek så ville de fleste andre tester vært knallpositiv, og ja stigning er de ikke gode på å vise, du kan ha en som ser sånn ut og få 2-3 uker på digitalFøler det egentlig er dumt å fortsette å teste etter at den digitale var positiv, men jeg «må» liksom. Så nå må jeg spørre; er det andre som har erfaring med at rfsu-testene er siiiiinnsjukt treige? Er 15dpo i dag, og mensen som skulle komt i går, glimrer med sitt fravær, så jeg tror jo for så vidt på at jeg er gravid, men rfsu-testen er fortsatt kjempesvak. Tenkte å kjøpe noen av et annet merke i morgen bare i tilfelle jeg har fått en dårlig batch fra rfsu (har sjekka at de er innafor på dato). Vedlagte test er tatt i kveld, 5-6timer etter sist toalettbesøk.
Tenkte jo å fortsette å teste for å gi meg selv bekreftelse på at alt er bra, men nå funker det jo motsatt![]()
@JuniMamma22 Jeg opplevde det samme nå. Skygge på RFSU tidlig 11 DPO, men ble rådet til å prøve vanlig Baby Plan. Den ga tydeligere strek. Har tidligere kun brukt RFSU, men da har jeg også utelukkende testet flere dager etter IKM.Det fine med rfsu er at om de viser en rosa strek så ville de fleste andre tester vært knallpositiv, og ja stigning er de ikke gode på å vise, du kan ha en som ser sånn ut og få 2-3 uker på digital![]()
Det fine med rfsu er at om de viser en rosa strek så ville de fleste andre tester vært knallpositiv, og ja stigning er de ikke gode på å vise, du kan ha en som ser sånn ut og få 2-3 uker på digital![]()
Takk for info! Da er det vel bare å investere i sjelefreden og kjøpe et par digitale@JuniMamma22 Jeg opplevde det samme nå. Skygge på RFSU tidlig 11 DPO, men ble rådet til å prøve vanlig Baby Plan. Den ga tydeligere strek. Har tidligere kun brukt RFSU, men da har jeg også utelukkende testet flere dager etter IKM.

Evt makesure, den har jeg brukt nå og vært veldig fornøydTakk for info! Da er det vel bare å investere i sjelefreden og kjøpe et par digitale![]()

Selges den på apotek? Vil teste i dagEvt makesure, den har jeg brukt nå og vært veldig fornøyd![]()

Meny har den tror jeg! Tror ikke apotek har denSelges den på apotek? Vil teste i dag![]()
![]()

Gulleggene skal og må komme snarest!Meny har den tror jeg! Tror ikke apotek har den![]()
Og NÅ skal testetøs-nevrosehjerna få ta ferie 
Så fint at jeg hadde rett! Halvdårlig rfsu= 2-3 uker!Takk for svar, men det endte med en 2pk med digitale
Og NÅ skal testetøs-nevrosehjerna få ta ferie
Vis vedlegget 408687

Det er dessverre umulig. Noe positivt med å gått igjennom flere IVF runder.Vis vedlegget 407718