~Juni 2023~

Huff da, kjedelig. Da må dere få ny resept ja.

22 grader. Herlig med sol og varme spesielt de 2 siste ukene der barna har hatt mye aktiviteter ute både med skolen og fritidsaktiviteter
Herlig temp her også.

Mye aktiviteter og styr denne uken og forrige her. Og noe neste uke. Så slutter skolen til st hans og roen senker seg (as if. Neste fredag til søndag skal jeg sove på klasserom på luftmadrass sammen med en haug korps - unger.)

Innkalt på intervju til en stilling som inkluderer aktivitet og egenmestring for personer med demens+ tredjehver helg i hjemmetjenesten. Er så spent! Det er en stilling på dagtid som er på en gård i nærheten. Kjøre og hente brukere. Være med dem ved stell av dyr. Hjelpe i matsituasjoner, toalettbesøk o.l.
Skummelt med intervju da. Står at de vil ha originale vitnemål som de tar kopi av, tror da det bare er originale jeg har i permen min :p

Innkalt på intervju til en stilling som inkluderer aktivitet og egenmestring for personer med demens+ tredjehver helg i hjemmetjenesten. Er så spent! Det er en stilling på dagtid som er på en gård i nærheten. Kjøre og hente brukere. Være med dem ved stell av dyr. Hjelpe i matsituasjoner, toalettbesøk o.l.
Skummelt med intervju da. Står at de vil ha originale vitnemål som de tar kopi av, tror da det bare er originale jeg har i permen min :p
Lykke til!

Har du noe i vitnemålsportalen?
Jeg har også fått beskjed om å ta med originale vitnemål for kopi, mens så var det visst greit med lenke til vitnemålsportalen likevel.
Lykke til :)

Herlig temp her også.

Mye aktiviteter og styr denne uken og forrige her. Og noe neste uke. Så slutter skolen til st hans og roen senker seg (as if. Neste fredag til søndag skal jeg sove på klasserom på luftmadrass sammen med en haug korps - unger.)
Her har det vart så mye og vi er snart i mål. En fotball kamp idag og avslutning på eldste imorgen så er vi ferdige med alt.
Så kjekt at du får muligheten at overnatte med en haug korps unger.

Er det ikke noe som sier at man kan få Divisum på blå resept når man gang på gang står på de??

Har du noe i vitnemålsportalen?
Jeg har også fått beskjed om å ta med originale vitnemål for kopi, mens så var det visst greit med lenke til vitnemålsportalen likevel.
Lykke til :)
Det stod at vitnemålsportalen er ok, men jeg aner ikke hva det er, så vet ikke om jeg har noe der :p

Det stod at vitnemålsportalen er ok, men jeg aner ikke hva det er, så vet ikke om jeg har noe der :p

Det er bare å prøve å logge inn med bank id så ser du om det er noe der :p men hvis du har det viktigste på papir er det jo ikke så farlig da

Her har det vart så mye og vi er snart i mål. En fotball kamp idag og avslutning på eldste imorgen så er vi ferdige med alt.
Så kjekt at du får muligheten at overnatte med en haug korps unger.
Ja, en kan jo se sånn på det.
Jeg føler meg ikke egentlig super heldig som får lov til å betale for å være ansvarlig for en liten haug med unger, men altså, joda, i bunn og grunn, det er jo bra, at de får dra på korpsfestival og min er en av dem, og det hele blir så bra så, bare været blir.. .vel, ikke så vått i alle fall.

Her renner det bare inn med ekstra budsdagsfeiringer fremover, så det er helt kaos rett og slett. Pust med magen, en dag av gangen, og etter den helga med korps så er det en uke igjen med jobb før ferien

Hva gjør man når man har mast på legekontor at de skal skrive blå resept til jenta og det er ikke gjort ennå. Jeg gav klare beskjed at vi må ha det seinest idag pga vi reiser imorgen?
Kan jeg betale for de og evt få det igjen fra HELFO?

Hva gjør man når man har mast på legekontor at de skal skrive blå resept til jenta og det er ikke gjort ennå. Jeg gav klare beskjed at vi må ha det seinest idag pga vi reiser imorgen?
Tror ikke det er mulig nei. Ring og hør igjen om de kan gjøre det når du er på telefonen.

Fikk du ordna??

Jeg er så svett, varmeste dagen vi har hatt i år (var 22 i skyggen i stad!) Klager ikke på det, men det var også eneste gangen på lenge jeg fikk anledning til å rive litt rom, så jeg er jo søkkvåt. NÅ skal det bli digg med en dusj..!!

Hvordan gikk intervjuet? ❤️ Om du har vært, da.

Ohoi. Min samboer har plutselig begynt å snakke om å få et barn nr 3. Jeg som har vært overbevist om at det holder med to har blitt usikker :p slik ting er per nå så er det ikke aktuelt nå, men jeg er 34år, så kan ikke vente all verdens lenge heller... Mye tanker å gjøre meg opp nå :p minstemann er 5. Klarer jeg å begynne på nytt?
Hahah her har mannen og 2 av 3 barn mast lenge på en baby. Men mamma sier nei det holder med de barna vi har. Men ja jeg må vær ærlig jeg skulle ønske ting var annerledes her hjemme for jeg vil egentlig ha en til. En sånn etterpåklatt og ha tid til denne babyen og kose masse. Min eldste blir 11 , mellomste 9 og minste er 7.
Og jeg blir 38.

Sier kjør på, jeg!

Altså, dere må jo begge velge selv uansett; men man angrer sjeldent på barna man får.. og det er jo mye hjelp i de eldre barna også :) Blir fort litt unntakstilstander i 2+ år, men i det store bildet så er ikke det så lenge :angelic:

(... Men kan godt forstå at det er litt deilig med store barn også.. For jeg har dager selv hvor jeg kjenner godt på den selv :p )

Back
Topp