~Juni 2023~

Klokka 6 er litt tidlig ja :p
Her starta dagen 7, som er rimelig seint for 2åringen å være. Men så holdt hun meg våken 1 time i natt med hoste, så jeg er litt trøtt likevel :angelic:

Klokken sju er nesten luksus. Men seks er fremdeles bedre enn halv seks som i går. (Men da får hun faktisk ikke stå opp :p)

Kjedelig å ikke få sovet på natten heller da. Her insisterte lillemor på å sove med meg. Da var klokka halv ett. ><

Og utvider den.

Det lukter fortsatt soyasaus i kjøleskapet fastslo jeg når jeg laget frokost til minstemor. Så jeg skal vaske kjøleskapet i kveld også.

Usj..

Det er litt tidlig ja. Men greit å gå på do da.

Mannen står opp 6 og drar 6.30 til jobb.

Det var min tur i går, men jeg sleit og var nok ikke oppe før 6.15

Tidlig det da. Ikke for det, må dra like tidlig selv om jeg skulle dratt på jobb. Får prøve legge meg tidligere i kveld; men er liksom ikke helt garantert å være kveldstrøtt for tiden><

Klokken sju er nesten luksus. Men seks er fremdeles bedre enn halv seks som i går. (Men da får hun faktisk ikke stå opp :p)

Kjedelig å ikke få sovet på natten heller da. Her insisterte lillemor på å sove med meg. Da var klokka halv ett. ><

Her kom også lillemor inn til oss på et tidspunkt, men jeg aner ikke når. Uproblematisk, helt til hun midt på natta en gang fastslo at faren var for varm (hun legger seg alltid i midten) og kravlet over meg. Og tok dyna mi og plassen min. Så JEG måtte dele dyne og plass med min manmn, hvilket sånnsett er kjekt det, men som sagt, han er VARM. Og snuppa lå ikke akkurat rolig restena v natta.

Nest gnag skal jeg prøve å være våken nok til å minne henne på at hennes egen seng har ingen varm pappa, hun kan legge seg DER

Tidlig det da. Ikke for det, må dra like tidlig selv om jeg skulle dratt på jobb. Får prøve legge meg tidligere i kveld; men er liksom ikke helt garantert å være kveldstrøtt for tiden><

Ja, han sitter dessuten oppe på loftet og jobber til etter jeg har sovent, så hvordan mannen henger sammen aner jeg ikke.

Vel, halvannen uke nå, så har han ferie. (og altså en halv uke for min del)

Her kom også lillemor inn til oss på et tidspunkt, men jeg aner ikke når. Uproblematisk, helt til hun midt på natta en gang fastslo at faren var for varm (hun legger seg alltid i midten) og kravlet over meg. Og tok dyna mi og plassen min. Så JEG måtte dele dyne og plass med min manmn, hvilket sånnsett er kjekt det, men som sagt, han er VARM. Og snuppa lå ikke akkurat rolig restena v natta.

Nest gnag skal jeg prøve å være våken nok til å minne henne på at hennes egen seng har ingen varm pappa, hun kan legge seg DER

Haha, uff. Sånn er det :bag:

Ja, han sitter dessuten oppe på loftet og jobber til etter jeg har sovent, så hvordan mannen henger sammen aner jeg ikke.

Vel, halvannen uke nå, så har han ferie. (og altså en halv uke for min del)

Menn trenger visst mindre søvn så :angelic:

Blir kjekt med ferie :)

Menn trenger visst mindre søvn så :angelic:

Blir kjekt med ferie :)
Ja, de trenger mindre. Men, 3 timer mindre?

Men ja. Ferie blir bra. Jeg må jobbe litt mer disse siste to dagene for å komme i mål, men jeg skal komme i mål og nyte ferien

Ja, de trenger mindre. Men, 3 timer mindre?

Men ja. Ferie blir bra. Jeg må jobbe litt mer disse siste to dagene for å komme i mål, men jeg skal komme i mål og nyte ferien

Mulig det, jeg har et søvnbehov på 9 timer ish :p egentlig. gubben klarer seg på 5-6 daglig.

Dette er sikkert lite populært å si, men det er for varmt nå.
Nå kommer regnet her, endelig. Det har vært ekstremt tørt, så tørt at flere skogbranner har startet. Deriblant et lynnedslag som lå og ulmet en uke før brannen tok ordentlig fart :bag:

Vedlegg

• Screenshot_20230628-194953.png
    Screenshot_20230628-194953.png
    202,1 KB · Visninger: 5
Dette er sikkert lite populært å si, men det er for varmt nå.
Send gjerne litt hitover.

Nedbøren tar knekken på skogbrannfaren, men her er 15 grader. Vi kan godt ta i alle fall 5 fra dere?

Mulig det, jeg har et søvnbehov på 9 timer ish :p egentlig. gubben klarer seg på 5-6 daglig.
Min mann trenger mer enn han får i hverdagen, merkes på at han sover langt mer når han kan, og må ha en dag inni mellom med tidligere kveld eller lenger morgen.
Jeg derimot våkner til ca samme tid i helgen også. (står ikke opp. Men våkner)

Nå kommer regnet her, endelig. Det har vært ekstremt tørt, så tørt at flere skogbranner har startet. Deriblant et lynnedslag som lå og ulmet en uke før brannen tok ordentlig fart :bag:
Faktisk spådd litt mer overskya og litt regn fra i morgen, så håper på litt mer levelig temperatur. 26-28 grader er i overkant synes jeg.

Min mann trenger mer enn han får i hverdagen, merkes på at han sover langt mer når han kan, og må ha en dag inni mellom med tidligere kveld eller lenger morgen.
Jeg derimot våkner til ca samme tid i helgen også. (står ikke opp. Men våkner)

Noen av oss har litt vanskeligere for å legge seg og... :P

Vi har egentlig perfekt vær nå. Sol og 22-24 grader synes jeg er fint.

Problemet er bare at man som høygravid foretrekker drittvær så man kan isolere seg litt

Back
Topp