Skal på mandag,gruer meg som fy da dette tror jeg er en jobb jeg kunne tenke megHvordan gikk intervjuet?Om du har vært, da.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på mandag,gruer meg som fy da dette tror jeg er en jobb jeg kunne tenke megHvordan gikk intervjuet?Om du har vært, da.

Det veier jo godt, da! At det er en jobb du faktisk har lyst på. Er jo nok av søkere som kun søker fordi de må!Skal på mandag,gruer meg som fy da dette tror jeg er en jobb jeg kunne tenke meg![]()
Kommer nok alltid ha en ønske om et til barn.Sier kjør på, jeg!
Altså, dere må jo begge velge selv uansett; men man angrer sjeldent på barna man får.. og det er jo mye hjelp i de eldre barna ogsåBlir fort litt unntakstilstander i 2+ år, men i det store bildet så er ikke det så lenge
(... Men kan godt forstå at det er litt deilig med store barn også.. For jeg har dager selv hvor jeg kjenner godt på den selv)
Til og med jeg som er fornøyd med enebarn skulle ønske ting var annerledes og at det var mulig med en til.Kommer nok alltid ha en ønske om et til barn.
Kjedelig du ikke fikk den men lurt å ta med det positive jaOh well, kom inn som nr 2 av 15 til den jobben jeg søkte på dessverre. Men jeg tar med meg videre at de både etter intervju og nå ved beskjed sa at jeg gjorde et sterkt og godt intervju![]()

Så bra. Flink du er. Har selv perioder der jeg biter negler og slutter så begynner jeg igjen og det er ikke kjekt.Jeg er litt stolt av meg selv. Jeg har bitt negler i alle år, nå har jeg ikke bitet på flere uker og liker resultatet![]()
Kjipt,, men du var bedre enn de fleste.Oh well, kom inn som nr 2 av 15 til den jobben jeg søkte på dessverre. Men jeg tar med meg videre at de både etter intervju og nå ved beskjed sa at jeg gjorde et sterkt og godt intervju![]()
Siste skoledag her i dag. Eldstemann er ferdig kl 11, barneskolen holder på til 1230, og minstemor skal være på sfo til hun blir henta, så vi får tømme garderoben.
Så er visst sommeren full av tema vi må ta opp.
Er det greit med sminke (mascara og evt øyeskygge og lipgloss med farge) til hverdags på en 12 åring?
7 åringen må ha ny sykkel, og stemmer det at de får sykle til skolen fra tredje klasse? (Ingen trafikkert vei, så det er jo sånnsett rimelig trygt altså!)
Bank: må ordne bankkort og vipps til yngste, og nettbank til de to eldste så de kan vippse ut. Og i august ordne bankid til eldste som da blir 15.
Snapchat til eldstemann, helst allerede forrige uke. Men han fikk beskjed på skolen om bursdagen i dag sånn siden han ikke er på snap hvor det ellers var avtalt. Mellomste mener hun er ca den "eneste" som ikke har i sin klasse også og derfor faller utenfor at de andre avtaler å gå på butikken sammen og sånn. De er 11-12 år gamle (siste dag i 6. klasse)
Sånn i tillegg til at vi faktisk skal på FERIEAvreise noe uviss, innhold noe uvisst men en ca plan er min svigerinne først, mulig noe camping deretter, litt væravhengig og avhengig av når vi drar, deretter klassisk svigersferie med fordeling av tid mellom svigermor og svigerfar (de er skilt) og spillkvelder hos svigermor, ungene på overnatting hos svigerfar, båtttur til hytta med bading og den obligatoriske turen i Hunderfossen. (med tilhørende utfordringer med maten til mellomste...) og sikkert en campingtur etter dette. Eller noe.
Mitt hode leker med tanken på å dra på en henger, men vi får se.
Kjedelig å være den som akkurat ikke ble valgt. Men da satser på at du blir nr1 på neste, da..!Oh well, kom inn som nr 2 av 15 til den jobben jeg søkte på dessverre. Men jeg tar med meg videre at de både etter intervju og nå ved beskjed sa at jeg gjorde et sterkt og godt intervju![]()