Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig temp her også.22 grader. Herlig med sol og varme spesielt de 2 siste ukene der barna har hatt mye aktiviteter ute både med skolen og fritidsaktiviteter
Lykke til!Innkalt på intervju til en stilling som inkluderer aktivitet og egenmestring for personer med demens+ tredjehver helg i hjemmetjenesten. Er så spent! Det er en stilling på dagtid som er på en gård i nærheten. Kjøre og hente brukere. Være med dem ved stell av dyr. Hjelpe i matsituasjoner, toalettbesøk o.l.
Skummelt med intervju da. Står at de vil ha originale vitnemål som de tar kopi av, tror da det bare er originale jeg har i permen min![]()
Innkalt på intervju til en stilling som inkluderer aktivitet og egenmestring for personer med demens+ tredjehver helg i hjemmetjenesten. Er så spent! Det er en stilling på dagtid som er på en gård i nærheten. Kjøre og hente brukere. Være med dem ved stell av dyr. Hjelpe i matsituasjoner, toalettbesøk o.l.
Skummelt med intervju da. Står at de vil ha originale vitnemål som de tar kopi av, tror da det bare er originale jeg har i permen min![]()
Ja jeg ringte in idag igjen. De sko ordne detHuff da, kjedelig. Da må dere få ny resept ja.
Her har det vart så mye og vi er snart i mål. En fotball kamp idag og avslutning på eldste imorgen så er vi ferdige med alt.Herlig temp her også.
Mye aktiviteter og styr denne uken og forrige her. Og noe neste uke. Så slutter skolen til st hans og roen senker seg (as if. Neste fredag til søndag skal jeg sove på klasserom på luftmadrass sammen med en haug korps - unger.)
Det stod at vitnemålsportalen er ok, men jeg aner ikke hva det er, så vet ikke om jeg har noe derHar du noe i vitnemålsportalen?
Jeg har også fått beskjed om å ta med originale vitnemål for kopi, mens så var det visst greit med lenke til vitnemålsportalen likevel.
Lykke til![]()
Det stod at vitnemålsportalen er ok, men jeg aner ikke hva det er, så vet ikke om jeg har noe der![]()
Ja, en kan jo se sånn på det.Her har det vart så mye og vi er snart i mål. En fotball kamp idag og avslutning på eldste imorgen så er vi ferdige med alt.
Så kjekt at du får muligheten at overnatte med en haug korps unger.
Har laget ostekake opp til 50 ganger.Skal lage ostekake idag, væææ aldri gjort det før![]()
Tror ikke det er mulig nei. Ring og hør igjen om de kan gjøre det når du er på telefonen.Hva gjør man når man har mast på legekontor at de skal skrive blå resept til jenta og det er ikke gjort ennå. Jeg gav klare beskjed at vi må ha det seinest idag pga vi reiser imorgen?
Kan jeg betale for de og evt få det igjen fra HELFO?
Fikk du ordna??Hva gjør man når man har mast på legekontor at de skal skrive blå resept til jenta og det er ikke gjort ennå. Jeg gav klare beskjed at vi må ha det seinest idag pga vi reiser imorgen?
Kan jeg betale for de og evt få det igjen fra HELFO?
Hvordan gikk intervjuet?Det stod at vitnemålsportalen er ok, men jeg aner ikke hva det er, så vet ikke om jeg har noe der![]()
Ohoi. Min samboer har plutselig begynt å snakke om å få et barn nr 3. Jeg som har vært overbevist om at det holder med to har blitt usikkerslik ting er per nå så er det ikke aktuelt nå, men jeg er 34år, så kan ikke vente all verdens lenge heller... Mye tanker å gjøre meg opp nå
minstemann er 5. Klarer jeg å begynne på nytt?
Hahah her har mannen og 2 av 3 barn mast lenge på en baby. Men mamma sier nei det holder med de barna vi har. Men ja jeg må vær ærlig jeg skulle ønske ting var annerledes her hjemme for jeg vil egentlig ha en til. En sånn etterpåklatt og ha tid til denne babyen og kose masse. Min eldste blir 11 , mellomste 9 og minste er 7.
Og jeg blir 38.