lyse gul
Glad i forumet
Selv med nub synlig er det for tidlig å gjette. Nub ville ha vært flat selv på en gutt.Ser man noe nub her eller er den gjemt bak lårbeinet? Fikk dessverre bare dette ene bildet.. 11+6. Vis vedlegget 404162
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selv med nub synlig er det for tidlig å gjette. Nub ville ha vært flat selv på en gutt.Ser man noe nub her eller er den gjemt bak lårbeinet? Fikk dessverre bare dette ene bildet.. 11+6. Vis vedlegget 404162
Er det bilde til stjerneskudd du mener? Det ser man ikke nub. Kun hofte og rumpe. Gjetter ikke på bilder fra uke 11 uansett. Det blir bare vill gjetting når nub enda kan reise seg.Kanskje @lysegul klarer denne.
Kan de 3 strekene være nub?
2 labia og 1 klitoris?
Takk for svar!Det er 100% en jente. Lang flat nub og en strek til under. Så langt på vei ville du sett både penis og pung på en gutt.
betryggende at andre også ser det samme som meg
Ja, mente henne.Er det bilde til stjerneskudd du mener? Det ser man ikke nub. Kun hofte og rumpe. Gjetter ikke på bilder fra uke 11 uansett. Det blir bare vill gjetting når nub enda kan reise seg.
Fra uke 12. Noen gutter reiser seg veldig tidlig og er lette å se. Men fra slutten av uke 12 og utover vil man kunne tyde godt ut i fra vinkelen på nub.Hvor tidlig kan man se på nub om det er gutt eller jente?
okei takk for svar! Har bilder fra 10+6/11+0 men da er nok det for tidligFra uke 12. Noen gutter reiser seg veldig tidlig og er lette å se. Men fra slutten av uke 12 og utover vil man kunne tyde godt ut i fra vinkelen på nub.

Ser ut som kjønnslepper i uke 15 der. Ser i hvertfall ingen penis. Men sa de ikke kjønnet til deg i uke 15? Du ville også sett det selv da om det var en gutt. Da står penis rett opp og pungen har startet å forme seg.Noen som vil gjette her? Første bildet er fra 11+4, og er derfor kanskje litt for tidlig for nub theory, men jordmor tippet en jente. Andre bildet er fra 15+2. Usikker på om man ser nub her?
Noen som vil gjette her? Første bildet er fra 11+4, og er derfor kanskje litt for tidlig for nub theory, men jordmor tippet en jente. Andre bildet er fra 15+2. Usikker på om man ser nub her?

Jeg var kun inne for en trygghetskontroll grunnet nye blødninger og tidligere MA, så det viktigste for meg var å se at baby hadde det bra. Så spurte ikke om kjønn. Samboer kunne heller ikke være med den dagen, og det føles litt feil å få vite det uten hamSer ut som kjønnslepper i uke 15 der. Ser i hvertfall ingen penis. Men sa de ikke kjønnet til deg i uke 15? Du ville også sett det selv da om det var en gutt. Da står penis rett opp og pungen har startet å forme seg.
Ser ut som jenteNoen som vil gjette her? Første bildet er fra 11+4, og er derfor kanskje litt for tidlig for nub theory, men jordmor tippet en jente. Andre bildet er fra 15+2. Usikker på om man ser nub her?
Det er en gutt. Stasen står rett til værs.Bilde fra sist fredag. 13+0
Hva tenker dere?
Var en indikasjon men fikk ikke noe fast![]()
Så gøy. Koster det noe?
Ja, litt over 100krSå gøy. Koster det noe?

Så moro! Bildet mitt var fra 16+0, og fikk mer eller mindre bekreftet at det var jente da.. men du vet, moro å sjekke uansettSamme confidence som jeg fikk, fått bekreftet på OUL at det er jente![]()
![]()
jordmor på otul sa også jente, pluss at jeg bare har visst at det er ei jente hele veien
har du gutt eller jente fra før?