IKM uke 19 ❤️

Skjønner det:) Letrozol skal gjøre at eggløsningen kommer tidligere sant? Hjelper til at egget slipper eller noe?
Ja :angelic: Jeg bruker å få el ganske sent, og av og til ikke el i det hele tatt. Så håper el kommer til litt vanlig tid hvert fall:smiley-angelic001
Men begynner faktisk å kjenne at noe er på gang. Kommer bittelitt el slim, øm i magen og murrer litt pluss litt oppblåst. Bruker å få det noen dager før el, så håper det er tilfellet.

Jeg har også lyst til å begynne å teste, for det er veldig tilfredsstillende på et vis å gjøre det. Det er kanskje fordi man vet at det nærmere seg EL da.. Jeg fikk nye tester i posten tidligere denne uka, så jeg er veldig klar!

Jeg vet også at det er ingen vits å begynne å teste før på mandag for min del. Egentlig kunne jeg sikkert ventet til neste torsdag også. Det ser jo ut til at jeg har en såpass stabil syklus at jeg nesten kan stille klokka etter den, så jeg får prøve å tøyle meg! :shy:
Ja er nettop det, er noe veldig tilfredsstillende ved å teste :angelic:
Håper du klare å tøyle deg! Skal jeg også prøve neste syklus om det ikke klaffer nå, blir jo ikke helt billig i lengden med alle de testene.. og jeg må i tillegg teste flere ganger dagen når det begynner å stige, for har veldig kort topp.

Ja :angelic: Jeg bruker å få el ganske sent, og av og til ikke el i det hele tatt. Så håper el kommer til litt vanlig tid hvert fall:smiley-angelic001
Men begynner faktisk å kjenne at noe er på gang. Kommer bittelitt el slim, øm i magen og murrer litt pluss litt oppblåst. Bruker å få det noen dager før el, så håper det er tilfellet.
Skjønner.. Krysser fingrene for det er på gang!:)

Ja er nettop det, er noe veldig tilfredsstillende ved å teste :angelic:
Håper du klare å tøyle deg! Skal jeg også prøve neste syklus om det ikke klaffer nå, blir jo ikke helt billig i lengden med alle de testene.. og jeg må i tillegg teste flere ganger dagen når det begynner å stige, for har veldig kort topp.
Nei, det koster jo faktisk litt.
Kjedelig at du må teste så ofte.. Mine tester er positive i to dager, så null stress der heller:bag:

Da har jeg kjøpt inn grapefruktjuice og skal prøve med et glass hver dag frem til eggløsning:joyful:
Hva med deg @rageje ? Venter du noen dager?:)
7AD65951-AC21-44AA-BAFB-8E79F80C9276.jpeg

Se der ja!!
Joda, jeg tok den første lille koppen i mårres. Det gikk helt greit å få ned når jeg hadde blandet med litt eplejuice :happy: Må vel være ærlig å si at ditt glass ser større ut enn mitt :bag: Vet ikke om jeg må ta dobbel dose da :depressed:
Haha, tror bildet jukser litt da, men jeg liker det jo også så :happy:
Så bra det gikk fint da!:DVet ikke hvor mye som skal til egentlig? Et glass kan jo være så mye:scratch

Haha, tror bildet jukser litt da, men jeg liker det jo også så :happy:
Så bra det gikk fint da!:DVet ikke hvor mye som skal til egentlig? Et glass kan jo være så mye:scratch
Du er heldig som faktisk liker smaken :chicken:
Hmm.. Ett glass tenker jeg er 2 dl. Det anbefales ett stort glass om dagen, så kanskje 3 dl? :dontknow Må nok prøve oss litt frem:)

Tror nesten dette er de svakeste el testene jeg har fått :hilarious: Skjønner ikke helt hva som skjer, trodde de kanskje skulle begynne å stige nå.. spennende å se fremover da:angelic:
IMG_6932.jpeg

Når håper du på å få positiv? Mine kan gå litt opp og ned og være ganske svake før de begynner å stige skikkelig, håper det er det som er tilfellet:)
Jeg håper ila helga senest mandag kanskje. Men vi får se. Mine har også brukt å svinge, ig kan gå fea klar negativ til positiv neste dag. Men så vet jeg jo ikke hvordan det blir ift letrozol kur, hvordan utslag det kan få.
Men det er litt gøy å følge med da. Hvordan ligger du ann?

Camarya - 35 - B1 - PP 4 - EL 14 - IKM 28/4

Er jeg på riktig gruppe? Litt usikker på hvordan dette fungerer :happy: Kan noen forklare IKM uke 17,18,19,20 osv??

Camarya - 35 - B1 - PP 4 - EL 14 - IKM 28/4

Er jeg på riktig gruppe? Litt usikker på hvordan dette fungerer :happy: Kan noen forklare IKM uke 17,18,19,20 osv??
Du skal vel egentlig inn i IKM uke 17 tror jeg. En tar utgangspunkt i IKM-datoen sin og i og med at din IKM er 28/4 vil det da være IKM uke 17 :)

Back
Topp