Jeg slenger meg på her
Førstegangsprøver96- 26 år- B1- PP2- EL 28/4- IKM 10/5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaSkjønner detLetrozol skal gjøre at eggløsningen kommer tidligere sant? Hjelper til at egget slipper eller noe?
Jeg bruker å få el ganske sent, og av og til ikke el i det hele tatt. Så håper el kommer til litt vanlig tid hvert fall
Ja er nettop det, er noe veldig tilfredsstillende ved å testeJeg har også lyst til å begynne å teste, for det er veldig tilfredsstillende på et vis å gjøre det. Det er kanskje fordi man vet at det nærmere seg EL da.. Jeg fikk nye tester i posten tidligere denne uka, så jeg er veldig klar!
Jeg vet også at det er ingen vits å begynne å teste før på mandag for min del. Egentlig kunne jeg sikkert ventet til neste torsdag også. Det ser jo ut til at jeg har en såpass stabil syklus at jeg nesten kan stille klokka etter den, så jeg får prøve å tøyle meg!![]()
Velkommen til!Jeg slenger meg på her

Skjønner.. Krysser fingrene for det er på gang!JaJeg bruker å få el ganske sent, og av og til ikke el i det hele tatt. Så håper el kommer til litt vanlig tid hvert fall
Men begynner faktisk å kjenne at noe er på gang. Kommer bittelitt el slim, øm i magen og murrer litt pluss litt oppblåst. Bruker å få det noen dager før el, så håper det er tilfellet.
Nei, det koster jo faktisk litt.Ja er nettop det, er noe veldig tilfredsstillende ved å teste
Håper du klare å tøyle deg! Skal jeg også prøve neste syklus om det ikke klaffer nå, blir jo ikke helt billig i lengden med alle de testene.. og jeg må i tillegg teste flere ganger dagen når det begynner å stige, for har veldig kort topp.

Da har jeg kjøpt inn grapefruktjuice og skal prøve med et glass hver dag frem til eggløsning
Hva med deg @rageje ? Venter du noen dager?![]()
Se der ja!!
Må vel være ærlig å si at ditt glass ser større ut enn mitt
Vet ikke om jeg må ta dobbel dose da 
Haha, tror bildet jukser litt da, men jeg liker det jo også såSe der ja!!
Joda, jeg tok den første lille koppen i mårres. Det gikk helt greit å få ned når jeg hadde blandet med litt eplejuiceMå vel være ærlig å si at ditt glass ser større ut enn mitt
Vet ikke om jeg må ta dobbel dose da
![]()

Du er heldig som faktisk liker smakenHaha, tror bildet jukser litt da, men jeg liker det jo også så
Så bra det gikk fint da!Vet ikke hvor mye som skal til egentlig? Et glass kan jo være så mye
![]()

Må nok prøve oss litt fremArh, kanskje det jaDu er heldig som faktisk liker smaken
Hmm.. Ett glass tenker jeg er 2 dl. Det anbefales ett stort glass om dagen, så kanskje 3 dl?Må nok prøve oss litt frem
![]()
Når håper du på å få positiv? Mine kan gå litt opp og ned og være ganske svake før de begynner å stige skikkelig, håper det er det som er tilfelletTror nesten dette er de svakeste el testene jeg har fåttSkjønner ikke helt hva som skjer, trodde de kanskje skulle begynne å stige nå.. spennende å se fremover da
Vis vedlegget 403733
Jeg håper ila helga senest mandag kanskje. Men vi får se. Mine har også brukt å svinge, ig kan gå fea klar negativ til positiv neste dag. Men så vet jeg jo ikke hvordan det blir ift letrozol kur, hvordan utslag det kan få.Når håper du på å få positiv? Mine kan gå litt opp og ned og være ganske svake før de begynner å stige skikkelig, håper det er det som er tilfellet![]()
Du skal vel egentlig inn i IKM uke 17 tror jeg. En tar utgangspunkt i IKM-datoen sin og i og med at din IKM er 28/4 vil det da være IKM uke 17Camarya - 35 - B1 - PP 4 - EL 14 - IKM 28/4
Er jeg på riktig gruppe? Litt usikker på hvordan dette fungererKan noen forklare IKM uke 17,18,19,20 osv??
Å herrgud så blåst jeg erDu skal vel egentlig inn i IKM uke 17 tror jeg. En tar utgangspunkt i IKM-datoen sin og i og med at din IKM er 28/4 vil det da være IKM uke 17![]()
Helt i tåka om dagen
Neida det går bra, tok litt tid før jeg fant ut av gangen i det selvÅ herrgud så blåst jeg er![]()
Helt i tåka om dagen
![]()
Haha ikke så lett å følge medNeida det går bra, tok litt tid før jeg fant ut av gangen i det selv![]()