Mye mindre symptomer i dag enn de to foregående dagene. Hadde aldri trodd jeg skulle bli så oppmerksom og tankefull av dette!
Håper det bare er bedre humør som gjør det! Hehe!
Håper det bare er bedre humør som gjør det! Hehe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var så trist å høre! Sender mange varme styrkeklemmerTror det er over for min del også denne gangen. Fikk etter enda mer kramper nedover beina og feberfølelse en større blødning på jobb, og ca tre kvarter etter det igjen mer blod + det kom ut noe som jeg med høy sikkerhet kan si var det som skulle ut... Det var ikke noe hyggelig å se, men i alle fall veldig konkret. Stemmer med størrelse for ca hvor langt det var.
Kombinasjonen av kramper, blod og det greiene der kan vel umulig være noe annet.
Jeg drar til legen i morgen og spør om å ta blodprøve og sjekke hcg mot helgen, men jeg føler meg dessverre veldig veldig sikker. Fader ass! Ville så gjerne være med i novembergjengen her.

Tror det er over for min del også denne gangen. Fikk etter enda mer kramper nedover beina og feberfølelse en større blødning på jobb, og ca tre kvarter etter det igjen mer blod + det kom ut noe som jeg med høy sikkerhet kan si var det som skulle ut... Det var ikke noe hyggelig å se, men i alle fall veldig konkret. Stemmer med størrelse for ca hvor langt det var.
Kombinasjonen av kramper, blod og det greiene der kan vel umulig være noe annet.
Jeg drar til legen i morgen og spør om å ta blodprøve og sjekke hcg mot helgen, men jeg føler meg dessverre veldig veldig sikker. Fader ass! Ville så gjerne være med i novembergjengen her.
Nei, det var utrolig trist å lese
Sender deg varm klem![]()

Ja det føles mere virkelig når man får noen timeavtaler å forholde seg tilBestilte time til jordmor i dag. Fikk time uke 9+0. Føltes plutselig veldig virkelig!

Hvordan finner man den å blir med ?Der er skjult oppe![]()
Ligger en egen tråd festet over terminlisten, der set står beskrevet hvordan man blir medlemHvordan finner man den å blir med ?![]()

Sånn du skriver føler jeg det også nåMeg 0630: Ugh, kvalm- men hurra!
Meg 0800: Ånei, ikke kvalm- nå døde det sikkert!
Meg 0815: Phew, kvalm igjen!
Meg 0900: Kvalm og vondt i huet. Hurra!
Meg 1030: Hvorfor er jeg ikke kvalm?! Død?!
Meg 1040: Åja, kvalm igjen…
Altså… sånn går nu dagan- er det rart en blir småsprø?!
Dette var som å lese meg selv idagMeg 0630: Ugh, kvalm- men hurra!
Det er i alle fall noe underholdning i at vi er flere som er «dumme»Meg 0630: Ugh, kvalm- men hurra!
.Jeg har ikke noe erfaring å sikte til, men bli utrolig oppmerksom på kroppens signaler om dagen!Veldig trist!!! Skikkelig urettferdig at det er sånnFor en trist dag på forum idag, med tre stk (som jeg fikk med meg) som ikke får spirene sine denne gangen. Er så urettferdig at dette skal være så vanskelig!
Jeg vet- hater de ukene der, når det er mange som faller fraFor en trist dag på forum idag, med tre stk (som jeg fikk med meg) som ikke får spirene sine denne gangen. Er så urettferdig at dette skal være så vanskelig!

For en trist dag på forum idag, med tre stk (som jeg fikk med meg) som ikke får spirene sine denne gangen. Er så urettferdig at dette skal være så vanskelig!
Ja, veldig urettferdig og leitVeldig trist!!! Skikkelig urettferdig at det er sånn![]()

Kjenner meg såååå godt igjen kan du siMeg 0630: Ugh, kvalm- men hurra!
Blir helt kokko 
Veldig tristFor en trist dag på forum idag, med tre stk (som jeg fikk med meg) som ikke får spirene sine denne gangen. Er så urettferdig at dette skal være så vanskelig!
Håper resten klorer seg fast nå