Mars 2023 ❤

Går nå på 2 tabletter 3 ganger om dagen, ny kontroll i morgen. håper den har økt da. Om den er for tynn da, kan den blir tykk nokk en annen syklus? Har hatt rar mens etter utskrapning :(
Er derfor jeg til slutt ble avbrutt. Hadde utskrapning i januar og ble avbrutt pga for tynn slimhinne i februar.

Ul kontroll imorgen. Spent på hva hun sier og eggposer. Aldri i mitt liv vært inne og sjekket eggposer annet enn før uttak. Naturligvis har jeg da altså heller aldri sett hvordan det ser ut uten at jeg er gravid, har mistet eller pumpes full av hormoner...!

Huff, det er så vondt å oppleve å finne blod på den staven. Man tolker det som regel med noe negativt :arghh: så vondt å få beskjed om å fortsette å ta det når i alle fall jeg skjønte innerst inne at løpet var kjørt for min del. Tenker på deg ❤️
Ja jeg kan ikke fatte at en test plutselig skal bli sprutpositiv når jeg er på rugedag 8 og jeg så og si siiilblør down there :arghh:
Lutinus i tillegg er jo ett nytt nivå av griseri!

Ja jeg kan ikke fatte at en test plutselig skal bli sprutpositiv når jeg er på rugedag 8 og jeg så og si siiilblør down there :arghh:
Lutinus i tillegg er jo ett nytt nivå av griseri!
Jeg var innlagt pgablødninger med mini. Mengder! Og koagler! Hun er nå her på utsiden 4 år senere :gen045

Jeg var innlagt pgablødninger med mini. Mengder! Og koagler! Hun er nå her på utsiden 4 år senere :gen045

Ja, det finnes jo solskinnshistorier som din! Fertilitetsklinikken ba meg ikke slutte på Lutinus og det er jo sikkert fordi de har erfaringer med at blødninger kan gå bra. Men burde ikke en test på rugedag 8 av blasto slå ut?

Ja, det finnes jo solskinnshistorier som din! Fertilitetsklinikken ba meg ikke slutte på Lutinus og det er jo sikkert fordi de har erfaringer med at blødninger kan gå bra. Men burde ikke en test på rugedag 8 av blasto slå ut?
Jeg aner ikke. Fått positiv 4dp5dt alle 3 gangene...

Må bare spørre her, hvor mye er det vanlig og blø etter en evt kjemisk?
Jeg fossblør, er på dag 3 og det avtar ikke. Kommer store skyll ut med mengder blod. Begynner og bli litt fortvilende :( Hadde håper det skulle avta noe snart men det blør fortsatt friskt!

Må bare spørre her, hvor mye er det vanlig og blø etter en evt kjemisk?
Jeg fossblør, er på dag 3 og det avtar ikke. Kommer store skyll ut med mengder blod. Begynner og bli litt fortvilende :( Hadde håper det skulle avta noe snart men det blør fortsatt friskt!
Jeg opplevde å blø helt sykt etter forrige innsett. Det festet seg aldri men jeg blødde mye mere enn ved en vanlig menstruasjon. Så er nok medisiner sin feil antar jeg :) å det varierer fra gang til gang det også

Jeg opplevde å blø helt sykt etter forrige innsett. Det festet seg aldri men jeg blødde mye mere enn ved en vanlig menstruasjon. Så er nok medisiner sin feil antar jeg :) å det varierer fra gang til gang det også
Betryggende og vite at det mest sannsynlig er normalt. Jeg er på det stadie nå at jeg vurderer og ta en blodprøve for og sjekke blodprosenten min liksom :wtf:

Betryggende og vite at det mest sannsynlig er normalt. Jeg er på det stadie nå at jeg vurderer og ta en blodprøve for og sjekke blodprosenten min liksom :wtf:
Vi tåler å miste ganske så mye blod faktisk. :P men ja skjønner hva du mener.

Back
Topp