guttemamma5
Glad i forumet
Jeg et i ikm uke 10! 1 dpo i dag, så nå er fet bare å venteHvordan er det med deg? Hvem gruppe er du med i nå? Eller er det noe på gang?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg et i ikm uke 10! 1 dpo i dag, så nå er fet bare å venteHvordan er det med deg? Hvem gruppe er du med i nå? Eller er det noe på gang?![]()

Masse lykke tilJeg et i ikm uke 10! 1 dpo i dag, så nå er fet bare å vente![]()
cd 12
hærlighetcd 12 alt og nå har jeg litt el smerter og masse el slim
fått lagt inn akser i dag. Da har han spart seg i en dag så burde jo ha kommet flere svømmere i dag håper jeg
Vi får uansett humpe på de neste dagene for å helgardere for jeg lurer på om el kan skje i morgen alt
Tenk om denne måneden skulle være vår måned? Etter så mange mnd med prøving nå. Men har motet oppe å prøver å tenke positivt
Dagene går jo i todler som definitivt er i selvstendighets alderen å skal bestemme alt selv.verden raser sammen om hun ikke får viljen sin å hyler så høyt ho kan om den minste ting. I dag ble det feil at vi ikke kunne ha på regnjakke på vei hjem fra barnehagen. Er 6 minus og sur vind, og hun skulle absolutt ha på seg den
ga meg ikke jeg. Men endte jo med den verste hylen noen gang. Midt i barnehagegarderoben, hadde jeg ikke vært pedagog i barnehage selv så hadde jeg vært flau, men jeg får vel bare stå i deg
Her om dagen så ble jentungen så sur når vi måtte parkere handlevognen på butikken, ( de små, til barna) for hun skulle ha den med hjemla seg ned på butikkgulvet å hylte å dunka huet i det
sto en gjeng med gutter utenfor som holdt seg for øra! Kanskje 16/17 år
jeg bare: se her, bruk kondom
de lo bare å tok deg pent, men var bare så humor der og da. Så
Ja, sånn har vi det om dagenmen blir vel bedre etterhvert
hun er jo søt da, og veldig god på mye da, sosial og aktiv jente
. Vi har lite tull ved legging og hun ordner å styrer, men denne trassen må vi vel alle gjennom
Men hun trenger et søsken denne bortskjemte prinsessen
God kveld![]()
Her er det nok enda noen måneder til vi får sånn trass, antagelig blir det vel midt i barseltiden med minstemor; så det blir jo herlig. Vi har hatt noen runder med trassig legging da. Hun er hypp på å legge seg, helt til hun innser at hun skal legge seg i sin egen seng..! Og da er det hyling og gråt. Men går da over det og (gikk bra i dag!).
Hahaha, «bruk kondom». Jeg sier alltid det til 15åringen her i huset når han skal ut: «kos deg, bruk kondom»cd 12
fått lagt inn akser i dag. Da har han spart seg i en dag så burde jo ha kommet flere svømmere i dag håper jeg
Vi får uansett humpe på de neste dagene for å helgardere for jeg lurer på om el kan skje i morgen alt
Tenk om denne måneden skulle være vår måned? Etter så mange mnd med prøving nå. Men har motet oppe å prøver å tenke positivt
Dagene går jo i todler som definitivt er i selvstendighets alderen å skal bestemme alt selv.verden raser sammen om hun ikke får viljen sin å hyler så høyt ho kan om den minste ting. I dag ble det feil at vi ikke kunne ha på regnjakke på vei hjem fra barnehagen. Er 6 minus og sur vind, og hun skulle absolutt ha på seg den
ga meg ikke jeg. Men endte jo med den verste hylen noen gang. Midt i barnehagegarderoben, hadde jeg ikke vært pedagog i barnehage selv så hadde jeg vært flau, men jeg får vel bare stå i deg
Her om dagen så ble jentungen så sur når vi måtte parkere handlevognen på butikken, ( de små, til barna) for hun skulle ha den med hjemla seg ned på butikkgulvet å hylte å dunka huet i det
. Vi har lite tull ved legging og hun ordner å styrer, men denne trassen må vi vel alle gjennom
God kveld![]()

cd 12
God kveld![]()
"se her, bruk kondom"
Bra man kan se humoren i situasjonen

Ja el i går eller i dag, aksjer lagt både tirsdag onsdag og torsdag, så timingen burde være braDa håper jeg du har hatt EL, og at det er DENNE runden det skal klaffe for dere!
Har brukt 18pp'er selv en gang (uten noe tilsynelatende galt med noen av partene), og det er innmari innmari trått..... Men da satt det altså på pp18. Så, jeg håper det er et magisk tall for dere også!
Og.. ja. Sånn kan det være med sånne småHer er det nok enda noen måneder til vi får sånn trass, antagelig blir det vel midt i barseltiden med minstemor; så det blir jo herlig. Vi har hatt noen runder med trassig legging da. Hun er hypp på å legge seg, helt til hun innser at hun skal legge seg i sin egen seng..! Og da er det hyling og gråt. Men går da over det og (gikk bra i dag!).
Jeg greier ikke helt å huske trassen til de to eldre barna, så.. man kommer vel fra det også etterhvert, uten noe varige mén![]()
Ja el i går eller i dag, aksjer lagt både tirsdag onsdag og torsdag, så timingen burde være braselvfølgelig var dyrkningsprøven fra gynekologen positiv, så måtte ta en runde med noen vaginalpiller
Håper det går over nå. Vet ikke om jeg skal starte nå? Vi får sekanskje jeg bare tester noe gel fra apoteket først.
Håper også vår pp 18 er vår månedkrysser alt
![]()
Var i forhold til BV jeg skulle inn å ta det i og med at jeg mistenkte det. Hun hadde skrevet til meg i går om at de hadde funnet tegn til sopp og bakterier som kunne utløse lukt og svie. Men foreløpig kjenner jeg ingen ting. Så jeg lurte på om jeg skulle droppe de antibiotika pillene, og heller kjøpe noe litt mildere på apoteket?Hvilken dyrkning var det? Ser du hadde noe bakterieprøve, men fikk ikke med meg hva de testet etter. Men generelt sett, så er det jo greiest å kjøre på nå rett etter EL; for da kan jo skjeden få være i fred noen dager uansett : )
Var i forhold til BV jeg skulle inn å ta det i og med at jeg mistenkte det. Hun hadde skrevet til meg i går om at de hadde funnet tegn til sopp og bakterier som kunne utløse lukt og svie. Men foreløpig kjenner jeg ingen ting. Så jeg lurte på om jeg skulle droppe de antibiotika pillene, og heller kjøpe noe litt mildere på apoteket?
Ja det var bare noe som jeg slang ut i det de holdt seg for øraSorry at jeg ler, men så sinnsykt bra humor"se her, bruk kondom"
Bra man kan se humoren i situasjonen
Trassing er sinnsykt slitsomt, men helt normalt og fint de utvikler seg som de skal
Håper EL har vært, og at det var gullegget som slapp![]()
Husker ikke eksakt hva som sto i notatet, men de pillene som skal opp i kjeden inneholder vist antibiotika som skal ta drepen på bakteriell vaginose sa ho. Jeg fikk resept på det egentlig før hun tok prøven, for det skader jo uansett ikke som du sier.Antibiotika tar vel ikke sopp, og soppkur tar vel ikke bakterier, så mulig du bare må belage deg på begge deler..?Men hvis du ikke kjenner noen ting så er jo det greit nok.. men vet jo at BV er det jo mange som ikke kjenner; men har likevel, så om det er slik type bakterie... ?
Jeg hadde nok antagelig bare tatt kuren just in case, for da er du uansett ferdig med kuren omtrent til egget evt fester seg
men det får du vurdere selv, for jeg har ikke peiling!
Ja det var bare noe som jeg slang ut i det de holdt seg for ørabegynte å le av det selv etterpå.
Trass er jo på en måte fint det, sterk vilje og sta som et esel, men heldigvis så går det fort over og ellers blid og gladnå satser vi på at el er over og full klaff. Skal få prøve å få tatt blodprøver på cd 22 denne måneden da
fikk ikke til sist syklus. Så
Håper du også er ferdig med el og at det klaffer for dereheia heia
![]()
Trass er et sunnhetstegn, men må telle til 10 noen ganger*puuust med magen* men de er så sinnsykt herlig sjarmerende, dessa små

Satser på at det er denne pp gullegget slapp

Husker ikke eksakt hva som sto i notatet, men de pillene som skal opp i kjeden inneholder vist antibiotika som skal ta drepen på bakteriell vaginose sa ho. Jeg fikk resept på det egentlig før hun tok prøven, for det skader jo uansett ikke som du sier.hun sa jeg bare kunne ta de når jeg følte ubehag eller lignende. Jeg aner heller ikke. Men jeg tror jeg bare henter ut i morgen. Men min mann er veldig glad i sex
det er jeg og
5 dager uten sex funker ikke for oss
det som er kjipt!!
![]()

Vil bare minne på at det er maaaange damer som ikke har blitt gravide pga de har hatt bakteriell vaginose da det visstnok skaper et miljø i livmoren som ikke lar egg feste seg. Etter behandling har mange av de blitt gravide. Så jeg ville definitivt tatt den kuren!Husker ikke eksakt hva som sto i notatet, men de pillene som skal opp i kjeden inneholder vist antibiotika som skal ta drepen på bakteriell vaginose sa ho. Jeg fikk resept på det egentlig før hun tok prøven, for det skader jo uansett ikke som du sier.hun sa jeg bare kunne ta de når jeg følte ubehag eller lignende. Jeg aner heller ikke. Men jeg tror jeg bare henter ut i morgen. Men min mann er veldig glad i sex
det er jeg og
5 dager uten sex funker ikke for oss
det som er kjipt!!
![]()
Ja jeg vet. Tok en kur for BV for noen måneder siden. De samme som jeg har fått nå. Jeg har ennå ikke blitt gravidVil bare minne på at det er maaaange damer som ikke har blitt gravide pga de har hatt bakteriell vaginose da det visstnok skaper et miljø i livmoren som ikke lar egg feste seg. Etter behandling har mange av de blitt gravide. Så jeg ville definitivt tatt den kuren!
Sopp derimot er ikke noe problem. Kjipt om du har symptomer, men utenom det kan du fint både ha sex selv om du har det, selv med behandling (kanskje helst ikke om du bruker den vaginaltabletten for da blir det klin og den får ikke gitt full effekt blanda inn med sperm, men kan fint bruke kremen utvendig eller ta tablett oralt (egen type, IKKE vaginaltabletten oralt)).
Høres fornuftig utJa jeg vet. Tok en kur for BV for noen måneder siden. De samme som jeg har fått nå. Jeg har ennå ikke blitt gravidmen jeg skal ta å hente de ut
så jeg blir kvitt den dritten
takk for info
finnes det tablett som man taes oralt? Hvilen er det??
Takk for svarHøres fornuftig ut
Diflucan heter den. Den var tidligere reseptbelagt, men ble reseptfri og jeg tror en dose er reseptfri fremdeles (om det ikke har skjedd en endring de siste 3 årene). Om du får den på resept er den billigere da enn den du får kjøpt i selvvalgetDa tar du bare en tablett og trenger ikke tenke på å smøre eller putte inn vaginaltablett(er). Skikkelig chill
![]()